اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روش هایی که باعث می‌شود پوست شما مثل ماه بدرخشد

بیشتر مردم خواهان پوستی روشن و جوان هستند. مراقبت از پوست شاید تمام آن چیزی باشد که به دنبالش هستید باشد. امروز نکات موثری را در مورد اینکه چگونه می توان پوست سفیدی داشت به شما معرفی می‌کنیم.

روش هایی که باعث می‌شود پوست شما مثل ماه بدرخشد !


بیشتر مردم خواهان پوستی روشن و جوان هستند. مراقبت از پوست شاید تمام آن چیزی باشد که به دنبالش هستید باشد. بنابراین امروز نکات موثری را در مورد اینکه چگونه می توان پوست خود را به طور دائمی با برخی از مواد شناخته شده روزمره در خانه سفید کرد به شما معرفی می‌کنیم.

1- چگونه می توان پوست را با لیمو به طور طبیعی روشن کرد

لیمو در روشن و براق شدن رنگ پوست بسیار موثر است. از نظر ویتامین C بسیار غنی است و به همین دلیل به رشد سلول ها کمک می کند. آنتی اکسیدان های موجود در لیمو به رنگ روشن کمک می کنند. استفاده از لیمو نیز بسیار ساده است. فقط مقداری آب لیمو را فشار دهید ، یک پنبه را در آن فرو کنید و آن را در سراسر صورت بمالید. بگذارید یک ساعت بماند و سپس بشویید. اطمینان حاصل کنید که آن را روی هر نوع خراش یا بریدگی صورت قرار ندهید زیرا آب باعث احساس درد و خارش می شود.

لیمو

2- عسل بهترین پاسخ برای نحوه روشن شدن پوست به طور طبیعی و دائمی

عسل یک مرطوب کننده طبیعی شگفت انگیز است که به شما راه حل موثری برای چگونگی داشتن پوست روشن به سرعت به طور دائمی در خانه می دهد. عسل خاصیت ضد باکتری دارد که به از بین بردن جای زخم و لکه های پوستی کمک می کند. همچنی رنگ پوست را یکنواخت و روشن می کند.

عسل

3- کشک بهترین راه حل برای سبک سازی پوست در طول شب

کشک یک محصول طبیعی است که سرشار از آنزیم ها و اسید لاکتیک است. و به طور طبیعی سفید کننده دائمی پوست است. کشک ساده را به پوست بمالید و آن را به درستی مالش دهید. بگذارید 20-30 دقیقه بماند. آن را با آب ولرم بشویید. می توانید از کشک به همراه عسل نیز استفاده کنید. یک قاشق غذاخوری کشک را با یک و نیم قاشق چای خوری عسل مخلوط کرده و این مخلوط را در سراسر صورت و گردن خود بمالید. مخلوط را حداقل برای 10-15 دقیقه روی پوست خود نگه دارید. سپس آن را با آب بشویید. این به بهبود رنگ پوست کمک می کند.

کشک

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد