اونس طلا2344.61
مظنه14,577,000
18 گرم3,365,100
ارزش سکه32,841,981
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,400,000
ربع14,700,000

4 روش خارق العاده برای پر پشت کردن مو که از آن خبر نداشتید !

حقیقت این است: شما نمی توانید اندازه فولیکول های مو خود را تغییر دهید. اگر با موهای ظریف به دنیا آمده اید ، این ژنتیک است و هیچ محصولی به طور کامل نمی تواند ژنتیک را دچار تغییر کند.

4 روش خارق العاده برای پر پشت کردن مو که از آن خبر نداشتید !


حقیقت این است: شما نمی توانید اندازه فولیکول های مو خود را تغییر دهید. اگر با موهای ظریف به دنیا آمده اید ، این ژنتیک است و هیچ محصولی به طور کامل نمی تواند ژنتیک را دچار تغییر کند. البته روش هایی وجود دارد که می تواند سلامت موهای شما را حفظ کند ، حجم آن را افزایش دهد و از کم پشت شدن آن جلوگیری کند. اول ، هر چند ، شما باید درک کنید که در بدن شما چه می گذرد.

کارشناسان اتفاق نظر دارند که برای درک بهتر هر قسمت از آن باید نمای 360 درجه از بدن خود داشته باشیم، قطعاً در مورد بافت ظریف مو نیز چنین است. در زیر ، ما نحوه رشد موهای ضخیم تر ، از مکمل ها را برای استفاده در برنامه های معمول ، شامپوها و یا لکه های رشته های شما بیان کرده ایم.

مو


1- رفع عدم تعادل استرس و یا هورمون
هورمون های خارج از کیلتر می توانند بر ضخامت موهای شما تأثیر بگذارند. در حقیقت ، زنان مبتلا به عدم تعادل تیروئید ، مادران تازه متولد شده و به ویژه زنان یائسه ممکن است به دلیل کاهش سطح استروژن دچار ریزش مو شوند. "سطح بهینه استروژن به رشد کامل و ضخیم مو کمک می کند در حالی که سطح پایین استروژن منجر به نازک شدن می شود کریستین دال ، متخصص تغذیه و مربی بهداشت زنان در لس آنجلس می گوید: "استروژن از طریق تخمدان ها و غدد فوق کلیه ترشح می شود ، اما چون غده فوق کلیه به دلیل استرس بیش از حد سنگین می شود ، علائم یائسگی مانند ریزش مو و گرگرفتگی برای برخی زودرس و بیش از حد رخ می دهد."

استرس


2- مصرف چربی های سالم را برای جلوگیری از ریزش مو افزایش دهید
رژیم غذایی شما احساسات ، شکل ظاهری و آنچه در مغز شما جریان دارد را تعیین می کند.در حقیقت ، یک مطالعه نتیجه گرفت که در چارچوب یک رژیم غذایی سالم ، مصرف آووکادو می تواند در طیف وسیعی از برنامه های غذایی سالم قرار گیرد ، زیرا در آن مقادیر قابل توجهی فیبر غذایی ، پتاسیم ، منیزیم ، ویتامین A ، ویتامین C ، ویتامین E ، فولات و ویتامین B6 به علاوه ، یک رژیم غذایی سالم و غنی از اسیدهای چرب به رشد مو کمک می کند - نه تنها از ریزش و شکستن مو جلوگیری می کند بلکه احتمال رشد موهای جدید را نیز زیاد می کند و التهاب پوست سر را کاهش می دهد.

3- از سشوار کمتر استفاده کنید
اگر می بینید موهای شما نازک است و دوست دارید ضخیم تر به نظر برسد ، خشک کردن از طریق هوای طبیعی به جای سشوار گزینه بهتری است. این احتمال وجود دارد که با سرعت بیشتری رشد کند (و بسیار سالم تر به نظر برسد).

سشوار


4- با شامپوی بدون سولفات مو های خود را بشویید تا هیدراته بمانید
سولفات ها مواد شوینده ای هستند که عامل ایجاد کف بسیار احمقانه ای هستند که از اکثر شامپوها خارج می کنید. با این حال ، آنها در از بین بردن آلودگی موهای شما بسیار مضر هستند به طوری که می توانند روغن های طبیعی و پروتئین هایی را که باعث براق و سالم نشان دادن آن می شوند ، از بین ببرند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد