اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 نشانه ای که نشان می دهد یک دختر عاشق شما شده است

برای اینکه بفهمید یک دختر عاشق شما شده است یا نه نشانه های وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا راحت تر به دختر مورد علاقه تان نزدیک شوید. همه دختران در هنگام عاشق شدن از یک الگوی خاصی پیروی می کنند و نشانه های یکسانی دارند.

5 نشانه ای که نشان می دهد یک دختر عاشق شما شده است


برای اینکه بفهمید یک دختر عاشق شما شده است یا نه نشانه های وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا راحت تر به دختر مورد علاقه تان نزدیک شوید. همه دختران در هنگام عاشق شدن از یک الگوی خاصی پیروی می کنند و نشانه های یکسانی دارند. این نشانه ها را دنبال کنید.

شاید بنظر سخت برسد تا متوجه شوید در قلب و ذهن یک دختر چه می گذرد و آیا او واقعا دلبسته شما است یا نه اما تنها با دنبال کردن این نشانه ها می توانید ذهن و قلب او را بخوانید.

عاشق

به نگاه او توجه کنید: چشم ها همواره احساسات را لو می دهند در نتیجه افراد به کسانی که دوست دارند تمایل زیادی دارند اما از نگاه کردن به کسانی که دوست ندارند طفره می روند.

واکنش نشان دهید: اگر در جمعی حضور دارید و آن فرد مستقیما موضوعی را مطح می کند منتظر واکنش شما است تا با او همکلام شوید البته در این کار زیاده روی نکنید تا دل او را نزنید.

دختر

شوخی کنید: یکی از مواردی که دختران را جذب خود می کند شوخ طبعی شما است. اگر او را شوخی های دوست دارد و از ته دل می خندد یعنی تا حد زیادی توانسته ای نظر او را جلب کنید.

تقلید از حرکات شما: زبان بدن نشات گرفته از ناخودآگاه افراد است اگر او از طرز نشستن و حرکات شما تقلید می کند شما او را تتحت تاثیر قرار داده اید.

زبان بدن

انجام رفتار و حرف های عجیب و غریب: دختران و زنان وقتی عاشق شخصی می شوند به طور ناخودآگاه و غیر عمد رفتارهایی از خودشان نشان می دهند یا حتی حرف هایی را می زنند که در شرایط عادی آن ها را انجام نمی دهند. ممکن است ناخن هایشان را بجوند، لب هایشان را گاز بگیرند، دست پاچه شوند یا کمی اعتماد به نفسشان را مقابل شما از دست بدهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد