اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا خالق بیت کوین پولدارترین فرد جهان خواهد شد ؟

تخمین زده می شود اگر قیمت بیت کوین تقریباً 182،000 دلار باشد ساتوشی ناکاماتو (Satoshi Nakamoto) ، خالق بیت کوین، ثروتمندترین فرد جهان خواهد شد.

آیا خالق بیت کوین پولدار ترین فرد جهان خواهد شد ؟


تخمین زده می شود اگر قیمت بیت کوین تقریباً 182،000 دلار باشد ساتوشی ناکاماتو (Satoshi Nakamoto) ، خالق بیت کوین، ثروتمندترین فرد جهان خواهد شد.

بیت کوین

از مارس 2021 ، بنیانگذار آمازون ، جف بزوس ، ثروتمندترین فرد روی زمین با دارایی خالص 181.6 میلیارد دلار است.

ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا ، با داشتن 163.7 میلیارد دلار با بیش از 20٪ از سازندگان اتومبیل های الکتریکی ، دومین فرد نزدیک است.

قیمت بیت کوین در طول زمان

اما ساتوشی ناکاماتو چقدر بیت کوین دارد ؟
Satoshi Nakamoto ، خالق بیت کوین ، وایت پیپر بیت کوین را در اکتبر 2008 با مجوز عمومی MIT منتشر کرد.ددر تاریخ 3 ژانویه 2009 ، اولین بیت کوین ، معروف به "بلوک پیدایش" ، استخراج شد. این نشانگر راه اندازی شبکه بیت کوین بود که شروع به حرکت ارز رمزپایه و بلاکچین کرد.

اگرچه ارقام دقیق همچنان نامشخص است ، اما از ژانویه تا جولای 2009 ، تخمین زده می شود که ساتوشی ناکاماتو بیش از 1 میلیون BTC استخراج کرده است. این بدان معناست که با قیمت های فعلی بیت کوین تخمین زده می شود که ارزش دارایی های ساتوشی ناکاماتو تقریبا 54 میلیارد دلار است.

خالق ناشناس بیت کوین

به عبارت دیگر ، اگر قیمت بیت کوین به 182000 دلار برسد ، ارزش خالص دارایی های ناکاموتو را به حدود 182 میلیارد دلار میرساند که بالاتر از ارزش خالص فعلی جف بزوس است.

در سال 2010 ، سرجیو دمیان لرنر ، محقق برجسته ارزهای رمزپایه ، مقاله تحقیقی منتشر کرد که دارایی های ساتوشی را تخمین زده است. با تجزیه و تحلیل بلوک های اولیه ای که ساتوشی استخراج کرده است ، لرنر تخمین زده است که 1 میلیون بیت کوین احتمالاً متعلق به ساتوشی است. او نوشت:

"من برآورد می کنم که ثروت ساتوشی حدود 1 میلیون بیت کوین یا 100 میلیون دلار با نرخ ارز فعلی است. من مطمئن هستم که افراد زیادی وجود خواهند داشت که مجموعه داده های منبع را با دقت تجزیه و تحلیل می کنند و رقم دقیق را ارائه می دهند ، بسیار نزدیک است ، اما با این وجود آنها ممکن است قضاوت های نادرستی نسبت به من داشته باشند. "

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد