اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا باید در زندگی شکرگذار باشیم ؟

تمرین قدرشناسی روزانه باعث افزایش خوشبختی شما می شود.وقتی قدرشناسی می کنید ، نسبت به دیگران احساس احترام می کنید و بهتر لحظه های خود را زندگی می‌کنید.

چرا باید در زندگی شکرگذار باشیم ؟


تمرین قدرشناسی روزانه باعث افزایش خوشبختی شما می شود.وقتی قدرشناسی می کنید ، نسبت به دیگران احساس احترام می کنید و بهتر لحظه های خود را زندگی می‌کنید.
شکرگزار بودن باعث ایجاد یک ذهنیت مثبت می شود ، خصوصاً وقتی که هر روز آن را تمرین کنیم. ما در جهتی رشد می کنیم که به طور منظم بر آن تمرکز می کنیم - سپاسگزاری روزانه به طور چشمگیری وضعیت سلامتی شما را بهبود می بخشد.

حتی علم می خواهد شکرگزار باشید
همانطور که توسط مطالعات fMRI نشان داده شده است ، تجارب منفی بیشتر از تجربیات مثبت زنده هستند. سیم کشی مجدد مغز ما زمان بر است. شما باید قشر orbitofrontal و amygdala خود را آموزش دهید تا اتفاقات مثبت را بپذیرید - شما باید عادت ایجاد خاطرات خوب را ایجاد کنید.

علم می خواهد شما سپاسگزار باشید - اعتراف به اتفاقات مثبت برای سلامتی شما مفید است. یک مطالعه نشان داد که ثبت منظم و عمدی نعمت های فرد ، سلامت روان و سلامت جسمی ما را بهبود می بخشد. تحقیقات نشان می دهد که شکرگزار بودن باعث می شود روابط بیشتری برقرار شود ، خواب شما بهتر شود و عزت نفس شما افزایش یابد. اما برای رسیدن به آنجا چه کاری لازم است؟

سلامت روان

قدردانی لذت دیدن چیزهای خوب در چیزی یا کسی است - این حالت روانی هم خوشبختی و هم انگیزه ما را افزایش می دهد. قدردانی مستلزم این است که همه چیز را مسلم نگیرید، این مربوط به کشف ارزش موجودی است که قبلاً داشته اید.

قدرشناسی شما را به چیزی بزرگتر از خودتان متصل می کند - زندگی را به عنوان یک هدیه غافلگیرانه تجربه می کند. همیشه چیز جدیدی برای کشف و شکرگزاری وجود دارد. باید ذهن خود را باز نگه دارید - جای خاطرات خوب را بگذارید ، نه خاطرات بد را.

خاطرات بد

از نزدیک شدن به قدرشناسی روزانه با یک ذهنیت معاملاتی خودداری کنید. می تواند نتیجه معکوس دهد. روی ایجاد این عادت تمرکز کنید. از این تمرین لذت ببرید بدون اینکه انتظاری در ازای آن داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد