اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 مهارتی که آینده کودکانتان را تضمین می‌کند

مهارت های زندگی دروس ارزنده ای است که بچه ها در طول زندگی خود از آن استفاده می کنند. اما اکثر بچه ها تا زمانی که در دبیرستان نباشند یاد نمی گیرند که چگونه از پس شرایط واقعی برآیند. منتظر نمانید تا بچه هایتان نوجوان شوند و مهارت های زندگی را به آنها بیاموزند.

4 مهارتی که آینده کودکانتان را تضمین می‌کند


مهارت های زندگی دروس ارزنده ای است که بچه ها در طول زندگی خود از آن استفاده می کنند. اما اکثر بچه ها تا زمانی که در دبیرستان نباشند یاد نمی گیرند که چگونه از پس شرایط واقعی برآیند. منتظر نمانید تا بچه هایتان نوجوان شوند و مهارت های زندگی را به آنها بیاموزند. شروع آموزش تدریس عملی به فرزندان خود را شروع کنید ، از تصمیم گیری شروع کنید و کم کم سایر مهارت ها را به او یاد دهید.

1- مهارت در تصمیم گیری
تصمیم گیری مناسب یک مهارت در زندگی است که هر کودکی باید از سنین پایین شروع به یادگیری کند. با تصمیمات اساسی مانند شکلات در مقابل بستنی وانیلی ، جوراب آبی یا جوراب سفید ، بازی قطار یا ماشین بازی شروع کنید. هنگامی که بچه ها به سن دبستان می رسند می توانند در مورد پاداش تصمیمات خوب و عواقب تصمیمات بد یاد بگیرند.

مهارت در تصمیم گیری

2- بهداشت

بچه های شما هرگز برای شروع یادگیری در مورد بهداشت خیلی کوچک نیستند. در جابجایی پرشور و روزمره ، ما همیشه به بچه هایمان می گوییم که دندان هایشان را مسواک بزنند ، دست هایشان را بشویند و لباس زیرشان را عوض کنند. هرچند هرگز به آنها نمی گوییم چرا. توضیح دهید که چرا سلامتی و بهداشت همیشه بخش مهمی از روزهای آنها است. همانطور که فرزندانتان شروع به یادگیری این مهارت زندگی می کنند ، یک نمودار تنظیم کنید که به آنها امکان می دهد هنگام تکمیل هر کار ، آنها را بررسی کنند. وقتی این عادات سالم به مرور زمان ثابت شد ، نمودار را بردارید و بچه های شما از نظر ذهنی چک لیست را در طول روز انجام می دهند بدون اینکه مجبور باشید مداوم به آنها یادآوری کنید.

بهداشت

3- مدیریت زمان
هر پدر و مادری می داند که مدیریت زمان در زندگی چقدر مهم است. اما برای بچه ها نیز مهم است که اکنون یادگیری دروس مدیریت زمان را شروع کنند. نه تنها آموزش سنجش وقت ، ماندن در وظیفه و رعایت برنامه به فرزندان خردسال کمک می کند تا روزهای شما راحت تر شود ، بلکه یادگیری این مهارت زندگی به آنها کمک می کند تا بهره گرفتن از زمان خود استاد شوند تا بتوانند همه کارها را از بلند شدن بر اساس برنامه تا خوابیدن را به موقع انجام دهند.

مدیریت زمان

4- مدیریت مالی

ما به بچه هایمان یاد می دهیم که محاسبه کنند. ما به بچه های خود ریاضیات ابتدایی را یاد می دهیم. می توانیم آن درس ها را بیشتر پیش ببریم و آنها را به مهارت های زندگی تبدیل کنیم که می توانند از هم اکنون استفاده کنند. مدیریت پول چیزی است که بسیاری از بزرگسالان با آن مشکل دارند. اکنون زمان مناسب برای شروع آموزش فرزندانتان در مورد پول ، اهمیت آن و چگونگی مدیریت آن است تا وقتی شروع به کار می کنند ، می توانند آمادگی بیشتری داشته باشند. به فرزندان خود مدیریت موثر پول را بیاموزید تا آنها بتوانند یاد بگیرند كه چگونه پس انداز كنند و عاقلانه خرج كنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد