اونس طلا2220.06
مظنه14,226,000
18 گرم3,284,000
ارزش سکه32,051,178
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

چگونه دختری جذاب باشیم ؟ 6 توصیه برای جذابیت خانم ها

اکثر خانم ها از تیپ و استایل خود ناراضی هستند و همیشه دغدغه ی خوشتیپ و جذاب بودن را دارند. مدام غر می زنند که چرا دیگران بهتر از آن لباس می پوشند. اما نکته اینجاست که برخی از خانم ها چطور اینقدر خوشتیپ و جذاب هستند ؟ مطمئناً انها به صورت مادرزاد خوش تیپ نبوده اند ....

چگونه دختری جذاب باشیم ؟ 6 توصیه برای جذابیت خانم ها

اکثر خانم ها از تیپ و استایل خود ناراضی هستند و همیشه دغدغه ی خوشتیپ و جذاب بودن را دارند. مدام غر می زنند که چرا دیگران بهتر از آن لباس می پوشند. اما نکته اینجاست که برخی از خانم ها چطور اینقدر خوشتیپ و جذاب هستند ؟ مطمئناً انها به صورت مادرزاد خوش تیپ نبوده اند ، بلکه آنها با استفاده از روش ها و نکاتی توانسته اند خوشتیپ شوند. نکاتی وجود دارد که شما با استفاده از انها می توانید بی دردسر و راحت خوش تیپ شوید ، ما در ادامه 6 نکته در خصوص چگونه دختری جذاب باشیم، برای شما بیان می کنیم.


1- ساده پوشی
ساده پوشی را در اولویت قرار دهید. اکثر تحلیل گران و مزون داران ایران و جهان ، لباس های ساده را به هواداران و مشتریان خود پیشنهاد می کنند و یقین دارند که یکی از عواملی که می تواند شما را جذاب و خوش پوش جلوه دهد ، ساده پوشی است. ساده پوشی یعنی استفاده از یک کیف دستی ساده به جای یک کیف پر نقش و نگار و شلوغ ، ساده پوشی یعنی به جای استفاده از کفش هایی ساخته شده از الماس و سنگ های قیمتی ، از یک جفت کفش پاشنه بلند یا تخت ساده استفاده شود. ساده پوشی یعنی به جای استفاده از انواع و اقسام اکسسوری همچون : النگو ، انگشتر ، از یک دستبند شیک استفاده شود. این یعنی ساده پوشی و ساده پوشی یعنی جذاب و خوش تیپ شدن بی دردسر شما.

2- کفش مناسب بپوشید
پوشیدن کفش مناسب در هر مکان و موقعیتی را جدی بگیرید. کفش از آن دسته از پوشش هایی است که اگر نتوانید به درستی انتخاب کنید می تواند لطمه ی سنگینی بر استایل شما وارد کند. بنابراین در انتخاب کفش حتماً دقت کنید و سعی کنید برای هر موقعیتی یک کفش جداگانه داشته باشید.

3- کیف مناسب داشته باشید
فرقی نمی کند از کیف دستی استفاده کنید یا یک کیف دوشی بزرگ ، مهم زیبا و متفاوت بودن آن است. داشتن یک کیف مناسب می تواند استایل شما را یک سرگردن جذاب تر کند. همچنین ست کردن کیف با کفش هم یکی از ترفندهای جذب بودن است که اکثر خانم ها به آن بی توجه می باشند.

4- زیاد آرایش نکنید
افراط در آرایش به هیچ عنوان توصیه ما برای جذاب شدن شما نمی باشد. برخی از خانم ها آنقدر صورت خود را سرخاب سفیداب می کنند که در خیال خود فکر می کنند زیباترین دختر جهان شده اند ، در صورتی که این یک خیال پوچ است که آنها مرتکب می شوند. باور کنید یک رژ لب خوش رنگ می تواند به تنهایی چهره ی شما را دگرگون کند. برای آرایش کردن بهترین حالت استفاده از یک لایه نازک کرم پودر و یک رژلب قرمز است ، باور کنید همین قدر آرایش می تواند جذاب تر از آرایش های زیاد و بی رویه است. کافیست فقط یکبار امتحان کنید.

دختر جذاب

5- از مانتوی طرح دار استفاده کنید
همانطور که می دانید مانتو یک پوشش جدانشدنی از استایل خانم هاست. گاهی اوقات باید ریسک کرد و از مانتوی هایی با طرح های مختلف استفاده کرد. مانتوی طرحدار می تواند استایل شما را کاملاً تغییر دهد ، بنابراین اگر می خواهید یک سبک تازه و جدید را امتحان کنید ، حتماً یک مانتو با طرح های رنگی را امتحان کنید.

6- تناسب اندام
زمانی که یک لباس کاملاً به اندازه شما باشد و در بدن شما زار نزند ، به خودی خود باعث خوش تیپ شدن شما می گردد. سعی کنید همیشه بدن خود را روی فرم نگه دارید و ورزش روزانه را فراموش نکنید. برای ورزش کردن سعی کنید اولویت را روی پاهای خود قرار دهید. ساق و ران های عضله ای می تواند باعث شود هر نوع شلواری برای شما زیبا باشد. حتماً زیر نظر یک مربی تمرین کنید و از داشتن رژیم غذایی غافل نشوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد