اونس طلا2337.22
مظنه14,856,000
18 گرم3,429,500
ارزش سکه33,470,568
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

3 تکنیک برای کسانی که میخواهند در زمان حال زندگی کنند !

ذهن به طور طبیعی در حال جمع آوری و پردازش اطلاعات به طور دائمی است ، بنابراین دائماً مشغول است. ما آن را پر می کنیم و از زمان تولد ما این کار را انجام داده ایم: خاطرات کودکی ، تخیلات ، عادت ها ، آسیب ها ، ایده ها و غیره پس لازم است که یاد بگیریم چگونه در زمان حال بدون توجه به بسیاری از اطلاعات در لحظه زندگی کنیم.

3 تکنیک برای کسانی که میخواهند در زمان حال زندگی کنند !



ذهن به طور طبیعی در حال جمع آوری و پردازش اطلاعات به طور دائمی است ، بنابراین دائماً مشغول است. ما آن را پر می کنیم و از زمان تولد ما این کار را انجام داده ایم: خاطرات کودکی ، تخیلات ، عادت ها ، آسیب ها ، ایده ها و غیره. ذهن ما پر از اطلاعات است ، اما همیشه به گونه ای ذهن آگاه نیست که ما را از آن اطلاعات آگاه کند.از آنجا که ذهن با سرعت باورنکردنی در حال پردازش افکار است ، گاهی اوقات از آنچه می گذرد آگاهی وجود دارد و گاهی وجود ندارد. هنگام برخورد همزمان با چندین احساس ، فکر یا رویداد ، اغلب آگاهی نداریم. تفکر همیشه در لحظه فعلی اتفاق می افتد ، اما این بدان معنا نیست که ما از آنچه این تفکر تولید می کند آگاه هستیم.

زندگی
تکنیک های آگاهی ذهن
موارد زیر تکنیک هایی برای انتقال شما به لحظه حال و زندگی در حال است :

1. نفس کشیدن آگاهانه
این تکنیک شامل بسته شدن چشمان و تمرکز روی صدا و حرکت نفس شماست. جایی را در بدن خود پیدا کنید که بیشترین نفس کشیدن را احساس می کنید. برخی می گویند این در قفسه سینه و برخی نیز روی شکم برخی از افراد تمرکز روی حرکت هوا به داخل و خارج بینی را مفید می دانند. هرجا بیشتر احساس کردید ، روی آن تمرکز کنید. اگر ذهن شما سرگردان است ، اشکالی ندارد. کافی است بارها و بارها این کار را انجام دهید تا کنترل ذهن خود را به دست بگیرید.

نفس کشیدن

2. خیره شدن
تکنیک ذهن آگاهی نگاه ساده انجام می شود و تأثیر فوری دارد. نگاه داشتن چشم های خود به سمت یک شی خاص ، تا آنجا که می توانید افکار خود را در یک مکان قرار می دهید.

خیره شدن

یک گل ، چراغ یا هر چیز جالبی که دوست دارید انتخاب کنید و فقط به آن خیره شوید. فقط تا می توانید به آن خیره شوید و متوجه بهبود تمرکز ، آگاهی از خود ، وضعیت وجودی و در نهایت افکار خود خواهید شد. این ورزش را حداقل سه بار در روز و به مدت چند دقیقه تکرار کنید و پیشرفت تمرکز و آگاهی خود را یادداشت کنید.

3. زمزمه کردن
تکنیک زمزمه راه دیگری برای افزایش آگاهی و تمرکز ذهن است.

چشمان خود را ببندید ، به قسمت داخلی پلک های خود نگاه کنید و به آرامی و عمیق از طریق بینی استنشاق کنید.
گوش های خود را با کف دست خود بپوشانید تا صدای زمزمه را با شدت بیشتری احساس کنید.
نفس خود را بیرون دهید ، یک صدای زمزمه ای ایجاد کنید که از شکم شما طنین انداز می شود.
درست پس از پایان صدای زمزمه ، قبل از استنشاق بعدی ، برای چند ثانیه نفس خود را حفظ کنید و تک نقطه ای ذهن خود را مشاهده کنید.
این کار را حداقل برای ده نفس تکرار کنید و این عمل را طبق صلاحدید افزایش دهید.

ارتعاش ظریف صدای زمزمه ماساژ درونی بدن ، ذهن و روح شما است و شما را با لحظه حاضر دوست می کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد