اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چای نعناع فلفلی بهترین راه برای درمان سریع سرماخوردگی !

نعناع فلفلی گیاهی معطر است که از پیوند نعناع آبی و نعناع زینتی به ‌وجود آمده است. این گیاه دارای برگ‌های سبز تیره و خوشبو است.

چای نعناع فلفلی بهترین راه برای درمان سریع سرماخوردگی !


نعناع فلفلی گیاهی معطر است که از پیوند نعناع آبی و نعناع زینتی به ‌وجود آمده است. این گیاه دارای برگ‌های سبز تیره و خوشبو است. نعناع فلفلی برای اضافه کردن عطر یا طعم به مواد غذایی، محصولات آرایشی، صابون‌ها، خمیردندان‌ها، دهانشویه‌ها و سایر محصولات به‌کار می‌رود نعناع فلفلی حتی کاربرد های دارویی نیز دارد.

نعناع فلفلی

درمان سردرد، دردهای حاصل از رانندگی و علائم سرماخوردگی با نعنا فلفل

اینگونه نعنا که کمتر به عنوان خوراکی مصرف می شود دارای مقدار زیادی از ترکیب مهمی به نام منتول است با وجودی که این گونه نعنا دارای خواص متعدد انواع نعناست ولی به علت دارا بودن مقدار زیادی منتول دارای خاصیت ضد درد ضد درد موضعی و ضداحتقاق قوی تری نسبت به گونه های دیگر است.

‍چای نعناع فلفلی

باید ذکر نمود که تاکنون حدود 34 گونه نعنا در جهان شناسایی شده که نزدیک به نیمی از این گونه ها در ایران رویش دارند با وجودی که خوردن این گونه نعنا اثرات ضد درد خود را بر بدن اعمال میکند،درسال های اخیر از اسانس این گیاه در داروسازی نیز استفاده میشود. و در طب سنتی نیز به وفور از آن برای درمان برخی از بیماری ها استفاده می‌شود.

طب سنتی

محصول این گونه نعنا در ایران به نام"قطره منتول"موجود است که در همه داروخانه ها وجود دارد قطره منتول یکی از موثرترین ضد دردهای موضعی برای سردرد درد دست و پا و کمر و گرفتگی بینی حاصل از سرماخوردگی یا خستگی ناشی از کار و یا درد حاصل از رانندگی و... است که میتواند به چندطریق مورد استفاده قرارگیرد البته این قطره موضعی بوده و به صورت تنفسی یا مالش بر روی اعضای بدن یا به صورت ماساژ مورد استفاده قرارمیگیرد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد