اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند کار روزانه که به راحتی به ستون فقرات شما آسیب می‌زند !

ستون فقرات شما وظیفه تحمل وزن ، قائم نگه داشتن و نقش مهمی در سیستم عصبی مرکزی را دارد. هنگامی که این قسمت از بدن دچار مشکل شود، می توانید مشکلات مختلفی از جمله درد ، بی حسی یا اسپاسم را تجربه کنید.

چند کار روزانه که به راحتی به ستون فقرات شما آسیب می‌زند !


نخاع شما در مهره های ستون فقرات قرار دارد که پیام ها را بین بدن و مغز ارتباط می دهد. اگر انحنای آن از هم تراز نباشد ، به دیسک های آن آسیب برساند یا ناپایدار شود ، ممکن است ستون فقرات شما را رنج دهد.

ستون فقرات

برخی از مشکلات ستون فقرات را می توان ناشی از فعالیتهای عادی دانست که آن را تحت فشار روانی قرار می دهد. و مردم ، این مشکلات فقط به بزرگسالان محدود نمی شود. بچه ها هم تحت تأثیر قرار می گیرند! این لیست از کارهای روزمره ای را که ممکن است به ستون فقرات شما آسیب برساند و نحوه پرداختن به آنها را بررسی کنید.

حمل کیف های سنگین
کوله پشتی ، کیف های دستی پرشده یا کیف های خریدی که در یک طرف بدن حمل می شوند ، توزیع وزن بدن شما را از بین می برد. ستون فقرات شما به سمت یک طرف متمایل می شود و استفاده از این حالت در تکرار می تواند باعث درد گردن و آسیب به ستون فقرات شود.

بار خود را سبک کنید یا کیف (های) خود را نزدیک مرکز بدن خود حمل کنید ، جایی که می توانید تقسیم وزن را یکنواخت حفظ کنید. اگر بیش از یک کیسه دارید ، آنها را بین دو دست تقسیم کنید. برای چمدان ، یکی را با چرخ تهیه کنید یا آن را نزدیک مرکز ثقل خود نگه دارید.

حمل کیف

پوشیدن کفش پاشنه بلند
راه رفتن یا ایستادن با کفش پاشنه بلند باعث انعطاف پذیری کمر و نشیمن گاه می شود و شما را به جلو خم می کند و ستون فقرات را از حالت تراز خارج می کند.

علاوه بر پوشیدن کفش تخت یا کوتاه شدن زمان پوشیدن پاشنه بلند در طول روز ، می توانید با انجام کشش پا یا پوشیدن کفش پاشنه کوتاه تر ، این عادت را تنظیم کنید. انجام هر یک از این تغییرات از کمر / ستون فقرات ، عضلات پا و پا محافظت می کند.

عامل گوشی و یا مانیتور در فشار بر روی ستون فقرات و گردن
به دلیل استفاده از تلفن های هوشمند ممکن است خم کردن گردن خود به سمت پایین به سمت بازی ، متن یا تماشای ویدیو بر روی دستگاه الکترونیکی خود برای مدت زمان طولانی می تواند فشار ناخواسته ای به ستون فقرات شما وارد کند. یک مطالعه منتشر شده در Surgical Technology Journal نشان می دهد که هر بار که سر خود را برای استفاده از دستگاه خم می کنید ، می توانید به اندازه 60 پوند وزن بر روی گردن خود فشار وارد کنید.

گردن

ساعت ها انجام این کار به مرور زمان اضافه می شود و می تواند منجر به انحنای غیرطبیعی ، تحلیل رفتن دیسک و آسیب بافتی در ستون فقرات شود. استراحت کنید تا بتوانید به گردن خود استراحت دهید یا آن را کشش دهید. دستگاه خود را تا سطح چشم بالا بیاورید یا فقط با چشم به آن نگاه کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد