اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر روزانه پشت میز می‌نشینید حتما به این توصیه ها عمل کنید!

آیا شما هم در طول روز تمام وقت روی صندلی می‌نشینید ؟ . بیایید حقیقت را بپذیریم ، همه ما بیشتر روز خود را با کامپیوتر می گذرانیم ، به تلفن های خود خیره می شویم و لازم است که حتما عادت هایی را در خود پرروش دهید که به سلامتی شما ضربه نزند.

اگر روزانه پشت میز می‌نشینید حتما به این توصیه ها عمل کنید !


آیا شما هم در طول روز تمام وقت روی صندلی می‌نشینید ؟ . بیایید حقیقت را بپذیریم ، همه ما بیشتر روز خود را با کامپیوتر می گذرانیم ، به تلفن های خود خیره می شویم ، تلویزیون را تماشا می کنیم و یا برخی کار های دیگر. اینطور نیست که بتوانیم به آن کمک کنیم ، هم کار و هم بازی زمان زیادی را به صفحه نمایش اختصاص می دهند. به منظور خنثی کردن برخی از تأثیرات منفی نشستن در طول روز در برابر کامپیوتر و یا گوشی ، سعی کنید این عادت های خوب را ایجاد کنید.

شماره 1: ارتفاع صفحه خود را کنترل کنید.
صفحه رایانه شما باید با چشمان شما همسطح باشد و برای مشاهده صفحه نمایش باید فقط حدود 10 درجه به پایین نگاه کنید. اگر صفحه خیلی پایین است ، سر خود را به سمت پایین حرکت می دهید و این باعث درد کمر و گردن می شود. اگر صفحه خیلی زیاد باشد ، می تواند باعث سندرم خشکی چشم شود.

مانیتور

شماره 2: حرکات کششی انجام دهید
آیا متوجه شدید که پشت و گردن شما همیشه چند ساعت در طول روز آسیب می بیند؟ استراحت کششی داشته باشید! بدن شما باید تنش ناشی از نشستن در تمام طول روز را آزاد کند ، بنابراین هر چند ساعت چند دقیقه حرکات کششی انجام دهید. یک بار در ساعت ایده آل خواهد بود.

شماره 3 : درست بنشینید
یکی از دلایلی که پس از نشستن به مدت طولانی احساس ناراحتی می کنید ، نحوه نشستن شماست. هنگامی که پشت میز خود هستید ، اطمینان حاصل کنید که به جلو خم نشده اید ، شانه ها آرام هستند ، بازوها به پهلوها نزدیک شده اند ، آرنج ها در 90 درجه خم شده اند ، کمرتان پشتیبانی می شود و پاها روی زمین صاف هستند.

درست نشستن

شماره 4 : بیشتر بنوشید ، بیشتر راه بروید
نیازی نیست به شما بگویم که نوشیدن آب زیاد هر روز برای سلامتی شما مفید است. شما این را از قبل می دانید اما آیا می دانید این می تواند شما را مجبور به حرکت در محل کار کند؟ با نوشیدن آب زیاد در طول روز نه تنها باید برای شارژ مجدد بلند شوید بلکه برای استفاده از سرویس بهداشتی نیز باید از جای خود بلند شوید. این ممکن است وقت گیر به نظر برسد ، اما هرچه بیشتر مشغول باشید ، احتمال برخاستن و گردش بدون مجبور شدن کمتر است.

آب

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد