اونس طلا2327.86
مظنه15,286,000
18 گرم3,528,700
ارزش سکه34,439,358
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,200,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

افزایش قیمت دلار در بازار، روز های کاهش قیمت دلار به پایان رسیده است؟

از چند هفته گذشته قیمت دلار در بازار روندی کاهشی را در پیش گرفته بود اما به نظر می رسد این روند در حال به پایان رسیدن است و قیمت دلار در بازار بار دیگر به کانال 25 هزار تومان نزدیک شده است.

افزایش قیمت دلار در بازار، روز های کاهش قیمت دلار به پایان رسیده است؟


از چند هفته گذشته قیمت دلار در بازار روندی کاهشی را در پیش گرفته بود اما به نظر می رسد این روند در حال به پایان رسیدن است و قیمت دلار در بازار بار دیگر به کانال 25 هزار تومان نزدیک شده است.

با توجه به ورود دلار به کانال 24900 افزایشی ها در هفته جاری سعی خواهند کرد که کلوز دلار در سال ۹۹ را بالای مرز ۲۵ قرار دهند. سخنان وزیر امور‌خارجه آمریکا ممکن است منجر به نوسان گیری معامله‌گران شود. در حالی که صحبت های زیادی پیرامون آزادسازی منابع ایران از کره‌ شده بود،‌ بلینکن گفته است که این امر بدون اجازه آمریکا صورت نخواهد گرفت و «اطمینان میدهم برای دیدار با ایران به این کشور امتیاز نمیدهیم.» همچنین در صورتی که سکه هم زیر 10500 برگردد، سکه کاهشی خواهد شد و برای افزایشی شدن سکه باید بالای محدوده 10800 تثبیت شود که دور از دسترس هم نیست.

دلار

اگر چه آمریکا و ایران مستقیما درباره برجام مذاکره نکرده‌اند اما آمریکا غیرمستقیم، از زبان شرکای اروپایی و دیگر کانالهای‌اش حرفاش را به ایران گفته و منتظر است ببیند ایران چه میکند

آمریکا میگوید ؛ برگشتن به برجام مثل زدن یک کلید نیست؛ از سه‌سال پیش که ترامپ از برجام بیرون آمد، اتفاق های زیادی افتاده و اوضاع مثل قبل نیست؛ مثلا ایران بسیاری تعهدهای‌اش را زیرپا گذاشته است ما گفتیم حاضریم همراه اروپایی ها در یک نشست غیررسمی برای حرف‌زدن درباره بازگشت به برجام شرکت کنیم ایران میگوید: نه.

قیمت دلار

آمریکا : ما برای آوردن ایران به میز مذاکره هیچ مشوقی نمیدهیم و کار یکطرفه‌ای نمیکنیم؛ اگر ایرانی ها فکر میکنند بدون تلاشی برای از سرگیری تعهدهای برجامی‌شان، ما چنین کاری میکنیم، باید بگویم که خواب‌وخیال است.

هرچند برخی از کارشناسان معتقدند دلار در آخرین هفته سال ۹۹ به روند نزولی آرام خود ادامه خواهد داد و دلار به زیر مرز 24 خواهد رفت زیرا تقاضا در بازار کم هست، حتی اخبار سیاسی هم تاثیر افزایشی در بازار نخواهد داشت زیرا تا زمانی که سایه احتمال مذاکره در بازار وجود دارد،‌ کسی برای خرید دلار ریسک نخواهد کرد،‌ گرایش به خرید بیت‌کوین بیشتر شده و در شرایط کنونی،‌ سرمایه‌ گذاران تمایل زیادی برای ورود به بازار ارز و سکه ندارند.

بازار دلار

اما تا کنون از خروجی برجام خبری نشده است و لذا دلار امروز در محدوده ۲۴۳۰۰ تا ۲۵۳۰۰ برای تهران ، استانبول، دبی و تفلیس قابل پیش بینی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد