اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این غذا ها کودک شما را نابغه میکند !

اگر شما هم میخواهید که کودکی باهوش و نابغه داشته باشید، باید گفت که تغذیه یکی از مهم ترین اصولی است که باید در این باره رعایت کنید. تغذیه کودکان در بهبود فعالیت های مغزی و ذهنی آنان بسیار تاثیر دارد.

این غذا ها کودک شما را نابغه میکند !


اگر شما هم میخواهید که کودکی باهوش و نابغه داشته باشید، باید گفت که تغذیه یکی از مهم ترین اصولی است که باید در این باره رعایت کنید. تغذیه کودکان در بهبود فعالیت های مغزی و ذهنی آنان بسیار تاثیر دارد. از این رو لازم است که همیشه نسبت به مواد غذایی که برای فرزند خود فراهم می‌کنید دقیق باشید. نسبت به ارزش غذایی مواد خوراکی که فرزند شما مصرف می‌کند آگاهی داشته باشید.

تغذیه

1- ماهی سالمون

این ماهی کم کالری است و مقدار چربی های اشباع شده آن اندک است. بهترین مزیت این ماهی داشتن امگا 3 هست که برای ذهن کودکان معجزه میکند.

ماهی سالمون

2- تخم مرغ

برای تقویت حافظه مفید است، مادران باردار حتما باید تخم مرغ مصرف کنند. تخم مرغ یکی از مقوی ترین مواد غذایی است که در سبد غذایی همه وجود دارد و با نگاهی کوتاه به فواید آن میتوان به قدرت آن پی برد.

3 - اسفناج

پیر شدن سلولهای مغز کند می‌کند و باعث صاف شدن پوست کودکان در بزرگسالی میشه و از همه مهمتر باعث افزایش هوش کودکان میشود. اسفناج هم به نوبه خود در میان سبزیجات یکی از مهم ترین و مقوی ترین سبزی ها است.

4- کره بادام زمینی

حاوی آنتی اکسیدان است و دارای ویتامینی اس که گلوکز مورد نیاز مغز کودک را تامین میکند. حتما توجه داشته باشید که در موقع خرید نسبت به نوع سالم و طبیعی آن اقدام کنید.

ره بادام زمینی

5- غلات سبوس دار

سویا برای تقویت حافظه معجزه آسا است و نان باعث تولید انرژی کودکان میشه.

6- انواع توت ها:

حاوی ویتامین سی و آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان از آلزایمر در کهنسالی جلوگیری می‌کند. توت ها هم میوه های خوشمزه ای هستند و هم بچه ها آن ها را دوست دارند به همین دلیل بهترین گزینه به شمار میروند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد