اونس طلا2337.71
مظنه14,746,000
18 گرم3,404,100
ارزش سکه33,222,738
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

بهترین تشک برای کمر درد در سال 2021

با کمردرد بیدار می شوید؟ این تشک­ها راحتی و پشتیبانی را برای یک شب آرام و صبح بدون درد ترکیب می کنند.

به گزارش سایت طلا،کمردرد مداوم شما ممکن است به چند دلیل اتفاق بیفتد و تشک نامناسب به درد شما نمی­خورد در واقع می تواند احساس بدتری به شما بدهد. اگر در طول شب درست نخوابید و بچرخید یا از درد بیدار شوید، تشک شما می تواند حداقل یکی از عوامل آن باشد.

اگر تشکی نرم دارید که بیش از حد آویزان است، می تواند ستون فقرات شما را از حالت هماهنگی خارج کند، در حالی که تشک بیش از حد محکم نیز باعث می شود بدن شما به درستی شکل نگیرد و این می تواند به معنای تنش و استرس بیشتر باشد. هدف از انتخاب بهترین تشک برای کمر درد یافتن یک تشک است که فشار را به طور مساوی توزیع کند و به ستون فقرات شما اجازه دهد تا انحنای طبیعی خود را حفظ کند.

به طور کلی این بمعنای انتخاب یک تشک جدید با مواد پشتیبانی کننده است که نه زیاد نرم باشد و نه بیش از حد محکم، بلکه حد وسط این دو باشد. خوشبختانه چندین تشک عالی وجود دارد که متناسب با این نمونه است. من همه آن­ها را آزمایش کردم تا بهترین تشک­های کمردرد را برای شما بیاورم. وقتی محصولات جدید را مرور می کنم، این لیست به صورت دوره ای به روز می شود.

به طور کلی بهترین تشک برای کمر درد

Amerisleep AS2 Hybrid

بهترین تشک

تشک ترکیبی AS2 از Amerisleep فقط تشکی نیست که می تواند به تسکین کمردرد کمک کند، این یک تشک بوده که به طور خاص با خوابگاهی طراحی شده است که به فکر تسکین درد کمر است. از نوع اختصاصی فوم حافظه به نام Bio-Pur ساخته شده است که نسبت به فوم سنتی بهتر است و جای تنفس و هوای بیشتری دارد. این تشک فوم هیبریدی برای کاهش فشار طراحی شده است. در عین حال استحکام مناسب تشک را نیز برای حفظ تراز مناسب بدن فراهم می کند.

یکی از دلایلی که من معمولا طرفدار گزینه­های تشک فوم حافظه 100 درصد نیستم این است که آن­ها به سرعت نسبت به حرکت پاسخ نمی دهند. وقتی وضعیت خواب خود را تغییر می دهید، کاری که من اغلب در هنگام خواب انجام می دهم، تشک مدتی طول می کشد تا با بدن شما سازگار شود. اما Bio-Pur در AS2 Hybrid این مشکل را حل کرده است.

این تشک هیبریدی نسبت به حافظه معمولی، زمان پاسخ گویی سریع­تری دارد، بنابراین به جای آنکه به کندی فرو بروید و سپس آهسته بلند شوید، احساس می کنید که نسبت به سایر تشک­های مموری فوم سریعتر بلند می شوید. من هرگز احساس نمی کردم در تشک گیر کرده­ام، حتی وقتی که شب حرکت می کردم و بیشتر شبیه یک تشک فنری سنتی بود اما بدون سر و صدای اضافی.

بهترین تشک برای کسانی که به پشت می خوابند

Nectar Lush

اگر شما به پشت می خوابید، Nectar Lush برای شما مناسب است. این تشک پنج لایه دارد، از جمله یک لایه راحتی مموری فوم با تراکم بالا که به منظور تسکین فشار بیشتر برای مبتلایان به کمردرد و یک تشک نرم نسبت به تشک کف مموری طراحی شده است. همچنین دارای یک پایه فوم متراکم، لایه فوم مموری با روکش ژل و یک پوشش بالایی که یک لایه خنک کننده است که در هنگام لمس واقعا تازه و خنک باقی می ماند.

بهترین تشک برای کسانی که به بغل می خوابند

Saatva Classic

بهترین تشک

اگر خوابیدن به بغل را ترجیح می دهید، Saatva Classic به معنای واقعی کلمه مناسب شماست. مانند سایر تشک­های دیگر این لیست، Saatva Classic در انواع تشک­های هیبریدی طبقه بندی می شود - ترکیبی از کویل­های تشک داخلی با کف طبیعی لاتکس است- تشک Saatva واقعا یک قدم جلوتر از بقیه است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد