اونس طلا2315.4
مظنه14,866,000
18 گرم3,431,800
ارزش سکه33,493,098
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم23,800,000
ربع15,200,000

هفت استفاده شیر که تا به حال نمی دانستید

بسیار طبیعی است که هر کسی که نام شیر را می شنود تنها به نوشیدن آن فکر می کند اما شیر می تواند استفاده های زیادی به جز نوشیدن آن داشته باشد.

هفت استفاده شیر که تا به حال نمی دانستید


بسیار طبیعی است که هر کسی که نام شیر را می شنود تنها به نوشیدن آن فکر می کند اما شیر می تواند استفاده های زیادی به جز نوشیدن آن داشته باشد.

از درمان سوزش چشم گرفته تا صاف کردن موها، ما در اینجا قصد داریم هفت اشتفاده شیر که تا به حال نمی دانستید را به شما معرفی کنیم.

1. شاید غیر واقعی به نظر می رسد اما شما می توانید با شست و شوی چشم به وسیله شیر، سوزش و التهاب آن را کاهش دهید.

2. به جای کود از شیر برای گیاهان استفاده کنید. این کار می تواند مواد مغذی ای مانند کلسیم را به گیاهان رسانده و از ایجاد بیماری های مربوط به گیاهان جلوگیری کند.

3. شیر علاوه بر آن که در افزایش رشد و بهبود کیفیت موهای شما نقش دارد می تواند باعث صاف شدن آنها نیز بشود. تنها لازم است که با اسپری به موهای خود شیر پاشیده و آنها را ماساژ دهید. سپس موهای خود را بشویید تا بوی شیر نگیرند.

4. شیر ماده اصلی تشکیل دهنده رنگ است زیرا به عنوان چسب دهنده رنگدانه ها عمل می کند. در واقع از رنگ شیر در مصر باستان استفاده می شده است. سایر موادی که برای تهیه این نوع رنگ به آن نیاز دارید لیمو، غربال، پارچه فنجانی و رنگ اکریلیک یا رنگدانه خشک است.

5. از شیر می توان برای پاک کردن آرایش استفاده کرد. در واقع این یکی از بهترین راه ها برای پاک کردن آرایش می باشد و می تواند باعث آبرسانی به پوست شما شود.

6. شیر می تواند التهاب و درد و سوزش جای گزش حشرات را کاهش دهد.

7. برای تمیز کردن وسایل چرم خود می توانید از شیر استفاده کنید. این کار نه تنها می تواند تمامی لک ها و خراش های روی کیف را تمیز و ترمیم کند بلکه به دلیل طبیعی بودن، به چرم نیز آسیبی وارد نمی کند. فقط توجه داشته باشید که پس از تمیز کردن با شیر، حتما دوباره یک دستمال بر روی وسایل خود بکشید تا شیر بر روی انها باقی نمانده و بوی بدی ایجاد نشود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد