اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر قصد لاغری دارید، از غدا خوردن با دیگران پرهیز کنید !

همه در زندگی خود شاید به دنبال این باشیم که وزن خود را کم کنیم، حالا در این میان هرکسی به نوعی و از روشی برای اینکار استفاده می‌کند. ممکن است فردی بخواهد که از طریق ورزش کردن اقدام به این کار کند

اگر قصد لاغری دارید، از غدا خوردن با دیگران پرهیز کنید !


همه در زندگی خود شاید به دنبال این باشیم که وزن خود را کم کنیم، حالا در این میان هرکسی به نوعی و از روشی برای اینکار استفاده می‌کند. ممکن است فردی بخواهد که از طریق ورزش کردن اقدام به این کار کند و یا از روش های خطرناکی مانند مصرف قرص های لاغری استفاده می‌کنند. یکی دیگر از روش های لاغر شدن تغییر عادات غذایی و کنترل میزان کالری دریافتی روزانه است.

چاق و لاغر

در ابتدا باید بگوییم که عادت های غذایی آنچان که فکر میکنید چیز سختی نیستند. فردی ممکن است برای لاغر شدن راهکاری که دارد این است که در هر وعده ای که میخواهد برنج بخورد یک قاشق کمتر نسبت به ماه قبل برنج بخورد. این عادت های کوچک و بسیار تاثیر گذار همان هایی هستند که میتوانند به راحتی شما را در کنترل وزن خود کمک کنند. و لازم نیست حتما از روش های سخت و طاقت فرسا برای کاهش وزن استفاده کنید.

کاهش وزن

در اینجا ما نکته مهمی را به شما معرفی میکنیم که در فرایند لاغر شدن شما بسیار تاثیر گذار است و به شما کمک می‌کند تا با آگاهی از آن بتوانید وزن ایده آل خود را به دست آورید و نیاز نباشد که از راه های غیر معقول و خطرناک استفاده کنید.

نکات و عادت های مهم :

اگر قصد لاغر شدن دارید و می‌خواهید به میزان کمتری غذا بخورید، بهتر است از خوردن غذا به همراه دوستان و خانواده خود اجتناب کنید

زیرا نتایج تحقیقات جدید پژوهشگران نشان می‌دهد که افراد در کنار آشنایانشان غذای بیشتری به نسبت مواقع تنهایی؛ می‌خورند.

چاقی

خوردن غذا به همراه دیگران موجب می‌شود که تا 48 درصد بیشتر از شرایطی که تنها هستید، غذا بخورید. از سوی دیگر این میزان در بین زنان دارای اضافه‌وزن حدود 29 درصد بیشتر گزارش‌شده است.

محققان دریافتند که افراد وقتی با دوستان و خانواده خود هستند، بیشتر غذا می‌خورند زیرا غذا خوردن با دیگران برای انسان، لذت‌بخش‌تر است و خوردن غذا در جمع باعث افزایش مصرف می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد