اونس طلا2394.45
مظنه15,897,000
18 گرم3,669,800
ارزش سکه35,815,941
قدیم (بهار)40,000,000
جدید (امامی)43,050,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

چرا هیچوقت نباید با موی خیس خوابید !

بسیاری از خانم ها ممکن است بعد از استحمام به دلایلی موهای خود را خشک نکنند و با آن بخوابند، اما باید گفت که این کار باعث آسیب زدن به مو های شما میشود. در اینجا ما سه دلیل اساسی برای نخوابیدن با مو های خیس را به شما معرفی میکنیم

چرا هیچوقت نباید با موی خیس خوابید !


بسیاری از خانم ها و یا آقایان ممکن است بعد از استحمام به دلایلی موهای خود را خشک نکنند و با آن بخوابند، اما باید گفت که این کار باعث آسیب زدن به مو های شما میشود. در اینجا ما سه دلیل اساسی برای نخوابیدن با مو های خیس را به شما معرفی میکنیم که باید به آن توجه کنید و حتما در زندگی روزمره رعایت کنید.

همیشه ممکن است حس راحتی که در انجام دادن این کار برای شما دارد، باعث شود نسبت به عوارض آن بی تفاوت باشید اما باید گفت که این مسائل در طولانی مدت میتوانند به راحتی سلامتی موهای شما را دچار مشکل کنند. نه فقط این عامل بلکه سردرد و سایر عوارض را نیز برای شما ایجاد کند.

خوابیدن با مو های خیس جزو عادت های نامناسب است. اگر شما هم چنین عادتی دارید باید بدانید که خوابیدن با موی خیس به سه دلیل خطرناک است که در ادامه مطلب به آن اشاره می‌شود.

سردرد

درجه حرارت بدن در خواب افزایش می‌یابد. بدن گرم و رطوبت سر پیچیده شده در حوله، میتواند سردرد شدید ایجاد کند. متخصصان در سایت پزشکان ایران اظهار نظر میکنند: وقتی مو مرطوب است درجه حرارت سر نمیتواند با درجه حرارت بدن تطبیق یابد؛ به همین دلیل سردرد به وجود می آید.

سردرد

موهای شکننده و ایجاد موخور

موها خیلی زود شکننده میشود و به آنها آسیب وارد میشود و در نهایت به موخوره منجر میشود. اگر موهایتان را شستید، صبر کنید تا 80 درصد از موهای شما خشک شود و بعد از برس بکشید.

موخور

عفونت

بالشت محل مناسبی برای شد باکتری است زیرا عرق سلول های مرده و روغن های پوست را جذب میکند. موهای خیس باعث مرطوب شدن بالشت میشود که محل مناسبی را برای رشد باکتری فراهم میکند.

عقونت

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد