اونس طلا2336.84
مظنه14,866,000
18 گرم3,431,800
ارزش سکه33,493,098
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم23,800,000
ربع14,800,000

با این روش تست شده و محبوب، به راحتی مایکروفر را تمیز کنید !

اگر تمیز کردن مایکروفر یکی از مسائل آزار دهنده در آشپزی است. ما در اینجا یک روش تست شده و محبوب را به شما معرفی می‌کنیم که به راحتی و سادگی می‌توانید مایکروفر خود را تمیز کنید.

با این روش تست شده و محبوب، به راحتی مایکروفر را تمیز کنید !


اجاق های مایکروویو خانگی بیش از پنجاه سال است که محبوبیت زیادی دارند. در سال 1967 برای اولین بار راهی بازار شد. اکنون یافتن آشپزخانه بدون مایکروویو کار سختی است.

اگر برای شما پاک کردن مایکروویو واقع مسئله آزار دهنده ای است. خب در اینجا ما ترفندی را به شما معرفی می‌کنیم که با آن میتوانید به راحتی آن را تمیز کنید. در ابتدا باید بگوییم که مایکروویو کثیف مسئله مهمی نیست. ما قصد داریم بهترین روش تمیز کردن مایکروویو را با استفاده از یک ترفند معقول و شدنی به شما نشان دهیم. و ما فقط در مورد تمیز کردن سطح صحبت نمی کنیم، بلکه میخواهیم بهتر هر چیزی که انتظار دارید آن را برای شما تمیز کند استفاده کنیم.

تمیز کردن

راحت ترین راه برای تمیز کردن داخل مایکروفر این است که اجازه دهید خودش این کار را انجام دهد.

یک ظرف که مناسب استفاده در مایکروفر است را با دست کم یک فنجان آب پر کنید. مایکروفر را روشن کنید و وقتی آب شروع به جوشیدن کرد دستگاه را خاموش کنید.

مایکروفر  کثیف

دست کم ۱۵ دقیقه از باز کردن در مایکروفر خودداری کنید. بخار آب تکه های غذا را از سطح داخلی مایکروفر جدا خواهد کرد، به این ترتیب بدون آنکه نیازی به ساییدن باشد می توانید آن را به راحتی تمیز کنید.

ترکیب برابری از سرکه سفید مقطر و آب گرم دست کنید. یک دستمال نرم و تمیز را به این ترکیب آغشته کنید و آن را به تمام سطح داخلی مایکروفر بکشید.

سینی گردان مایکروفر را با دست یا با ماشین ظرفشویی بشویید. دستگیره و کلیدهای دستگاه را با یک دستمال ضدعفونی کننده تمیز کنید تا باکتری ها از بین بروند

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد