اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با استفاده از این رنگ ها به جنگ استرس و افسردگی بروید !

رنگ ها تاثیر بزرگی در احساسات و عواطف ما دارند، همان طور که رنگ سیاه نشانه غم و اندوه است، سایر رنگ ها نیز نشانه هایی دارند که میتوانند به راحتی زندگی شما را دگرگونی کنند.

با استفاده از این رنگ ها به جنگ استرس و افسردگی بروید !


افراد افسرده لباس زرد رنگ بپوشند. تاثیر که رنگ زرد در افزایش انگیزیش و انرژی دارد را هیچ رنگ دیگری ندارد. لازم است که همیشه آن را در لیست رنگ های مورد علاقه و ضد افسردگی در انتخاب لباس ها و وسایل خود قرار دهید. غذاهای زرد بخورند و رنگ زرد را اطراف خود بجويند. رنگ زرد سطح انرژی را بالا برده و مانع افسردگی ميشود.

افسرده

اگر کم خواب هستيد وسايل اتاق خواب را به رنگ بنفش درآوريد ؛ این رنگ جادویی در قدرت آرامش دهندگی از هر رنگی بهتر است. رنگ بنفش آرامش دهنده و خواب‌آور است

اگر مضطرب هستيد و فشار عصبی طاقت شما را بريده از رنگ سبز استفاده کنيد ؛ رنگ سبز آرامبخش است و فشار خون را کاهش می‌دهد. همانطور که رنگ سبز طبیعت آرامش دهنده است. پس به رنگ طبیعت رجوع کنید تا اضطراب خود را از بین ببرید.
سبز
اگر بی‌حال و حوصله هستيد، رنگ نارنجی را انتخاب کنيد.هنگام استحمام صبحگاهی از حوله و ابزار نارنجی استفاده کنيد ؛ رنگ نارنجی سریع بی‌حالی شما را از بين می‌برد.

اگراز کم خونی رنج مي‌بريد، ميوه‌های قرمز رنگ مانند گيلاس، توت فرنگی و گوشت قرمز مصرف کنيد. این میوه ها به همان رنگی که دارند قدرت خون سازی بالایی نیز دارند. پس هیچقوت آن را از سبد میوه خرید خود حذف نکنید.

رنگ ها
اگر مشکلی پيش روی شماست، از رنگ نيلی استفاده کنيد،رنگ نیلی قدرت تصمیم گیری و تفکر انسان را گسترش میدهد و کمک میکند تا بهتر به یک مسئله یا مشکل نگاه کنید. همچنین رنگ نيلی کمک می‌کند تا بهتر بينديشيد و ذهنتان را ارام کنید.


سعی کنید لباسای رنگی بپوشید، وسایل خانه و مبلمان رو رنگی انتخاب کنید. خدا دنیارو پر از رنگ افریده. سیاه نپوشید.قدرت رنگها در شادی روح و روان ادم ها بیش از کسی که تصور میکنید. شاد باشید

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد