اونس طلا2414.89
مظنه15,516,000
18 گرم3,581,800
ارزش سکه34,957,548
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم23,800,000
ربع15,200,000

شکل بینی شما شخصیت شما را فاش میکند !

شاید شما هم تا حدودی به این باور داشته باشید که ظاهر انسان ها نشان از درون آن ها باشد و حتی ضرب المثل هایی نیز در این مورد داریم. حتی ممکن است بسیاری از افراد شخصیت خود را بر اساس نوع ظاهری که دارند شکل بدهند.

شکل بینی شما شخصیت شما را فاش میکند !


نوع رفتار انسان ها با یکدیگر نیز بسیار تحت تاثیر ظاهر است و همین عامل یکی دیگر عواملی است که نشان میدهد رفتار انسان ها نیز شخصیت ما را شکل میدهد.

در این پست به بررسی شکل بینی افراد و نوع شخصیتی که دارند میپردازیم و با معرفی 8 نوع شکل بینی نوع شخصیت آن ها را نیز شرح خواهیم داد.

بجه

1- بینی کوتاه و سربالا

کسانی که از این نوع بینی برخوردار هستند، در واقع افرادی جسور و با اراده هستند. در به رسیدن به اهداف خود بسیار بی پروا بوده و همیشه به دنبال اهداف خود هستند.

2- بینی بلند و باریک

این افراد از شخصیت توداری برخوردار هستند، هیچ تمایلی به جلب توجه دیگران ندارند. در واقع این افراد در ابراز احساسات خود برای دیگران دچار مشکل هستند و به سختی میتوانند مسائل و احساسات خود را برای دیگران بیان کنند.

شکل بینی

3- بینی سربالا

افرادی مصمم که آنقدر غرق در کار هایشان میشوند تا به نتیجه مطلوب برسند. از بهانه آوردن در راه به دست آوردن نیاز ها و خواسته های خود هراس دارند و همیشه سعی میکنند تلاش های خود را معطوف به پیدا کردن راه حل های جدید کنند.

4- بینی عقابی

کسانی که از این نوع بینی برخوردار هستند افرادی خلاق و فدارکار هستند. از عقاید و باور های خود در برابر انتقاد دیگران با شور و اشتیاق دفاع می‌کنند. و ذاتا افرادی هستند که به دنبال رهبری هر جمعی هستند.

5- بینی کشیده

این افراد در واقع در دست و دل بازی بسیار شناخته شده هستند. شخصیت مهربانی دارند و احساساتی هستند باید گفت همیشه نیز اهداف بلند پروازانه نیز در سر میپرورانند.

بینی

6- بینی استخوانی شیب دار

شنوندگان بی نظیری هستند. این افراد کسانی هستند که شما دوست دارید همیشه برای آن ها حرف بزنید. از دوستی با آنها لذت میبرید و خواهان رابطه عمیق با آن ها هستید.

7- بینی مقعر و به سمت داخل

شخصیت قوی دارند. البته ممکن است در مواقعی کاسه صبرشان لبریز شده و از کوره در بروند. این افراد همیشه سعی می کنند به خود کنترلی دست یابند

8- خط بینی(نمای کناری) به سمت بالا

این افراد زود اعتماد میکنند ، اما در تصمیم گیری های خود درست عمل میکنند. باید مراقب باشند که از این نظر بسیار قدرت خوبی دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد