اونس طلا2344.46
مظنه15,226,000
18 گرم3,514,900
ارزش سکه34,304,178
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

برای حفظ دارایی خود بجای طلا، بیت کوین بخرید !

اینها حرف های ایلان ماسک به پیتر شیف فروشنده شمش های طلا در تویتتر است. او از پیتر شیف میخواهد که بیت کوین بخرد و آن را به عنوان طلای دیجیتال قبول کند.

برای حفظ دارایی خود بجای طلا، بیت کوین بخرید !


ایلان ماسک بنیان گذار شرکت تسلا و مرد شماره یک میلیادر دنیا این روز ها در فضای ارز های دیجیتال بخصوص بیت کوین جنجال های زیادی به پا کرده است. توییت های ایلان ماسک در تویتتر حالا به نوعی در سرعت بخشیدن و یا کند شدن قیمت بیت کوین تاثیرات زیادی دارد.

ایلان ماسک

هفته قبل ایلان ماسک وارد یک بحث تویتتری با پیتر شیف فروشنده شمش طلا شد. آنچه که در این بحث مطرح بود در واقع پیشنهاد ایلان ماسک به پیتر شیف برای خرید بیت کوین به جای طلا برای منبع ذخیره ارزش بود. ایلان ماسک در یک توییت خطاب به پیتر شیف گفت : " شما هم باید رمز ارز داشته باشید."

پیتر شیف

چند روز پیش بیت کوین رکورد قیمتی 57634 دلار را برای خود ثبت کرد که در برابر قیمت تقریبی یک کیلو طلا بیشتر هم رشد. این اتفاق زمانی به وقوع پیوست که طلا در پایین ترین سطح قیمتی خود به سر میبرد و بیت کوین در بالا ترین سطح قیمتی خود.

ما هر روز شاهد توجه بیشتر به بازار ارز های دیجیتال هستیم چیزی که در چند ماه اخیر به شدت رشد کرده است. و حالا از بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال نام برده میشود. اما اینکه بیت کوین بتواند در آینده جای طلا را بگیرد به عوامل بسیاری بستگی دارد که میتواند به راحتی آینده این رمز ارز را تحت تاثیر قرار دهد.

بیت کوین
با شروع همه گیری قیمت طلا و همچنین بیت کوین افزایشی شد. این روند افزاشی برای بیت کوین خود نشان دهنده نقش بیت کوین به عنوان یک منبع ذخیره ارزش در کنار طلا بود. و این روند هر روزه در حال بیشتر شدن است.

گرایش معامله گران طلا به سمت بیت کوین و به خصوص معامله گران سنتی به سمت بیت کوین و حتی سرمایه داران خرد و نوپا شاید یکی از عواملی باشد که میتواند به راحتی سرعت رشد بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال را افزایش دهد و مفهوم بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال را بیشتر از پیش در ذهن ها تثبیت کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد