اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

موز معجزه ای برای کاهش درد های ماهانه شما

دردهای ماهانه که به دنبال ترمیم دیواره رحم و دوران قاعدگی ایجاد می شوند به راحتی و خوردن دارو های مسکن قابل درمان هستند اما باید بدانید بعد از مدتی بدن شما به داروی های مسکن پاسخ نخواهد داد در نتیجه با خوردن این خوراکی ها دردهای عادت ماهانه خود را کاهش دهید.

موز معجزه ای برای کاهش درد های ماهانه شما


دردهای ماهانه که به دنبال ترمیم دیواره رحم و دوران قاعدگی ایجاد می شوند به راحتی و خوردن دارو های مسکن قابل درمان هستند اما باید بدانید بعد از مدتی بدن شما به داروی های مسکن پاسخ نخواهد داد در نتیجه با خوردن این خوراکی ها درد های عادت ماهانه خود را کاهش دهید.

سالمون
سالمون جدا از خواص زیاد به فرد کمک می کند تا راحت تر با دردها و انقباضات عضلات کنار بیاید. اسید چرب امگا3 موجود در ماهی حاوی آنتی اکسیدان ها است و خواص ضد التهابی دارد

سالمون

موز
اگر از حرکات نامنظم روده رنج می برید یا هنگام قاعدگی و پریودی با مشکلاتی مثل اسهال مواجه می شوید، موز می تواند در این امر به شما کمک کند

آب
در دوران پریود و قاعدگی بدن از ترس اینکه آب کافی به آن نرسد در خود آب جمع می کند بنابراین مصرف آب در این دوران سبب می شود که بدن نیز آبی که در خود جمع کرده رها کند و التهاب کاهش یابد.

غذاهای سرشار از منیزیم
برای کاهش التهاب در دوران قاعدگی و پریودی غذاهای سرشار از منیزیم مانند لوبیاها، موز، بادام زمینی، و... میل کنید.

انواع ویتامین ها
در دوران قاعدگی یا پریودی غذاهای حاوی ویتامین میل کنید . ویتامین E علائم سندرم پیش از قاعدگی را از بین می برد . ویتامین B6 می تواند به التیام التهاب و بهبود خلق و خو کمک می کند. ویتامین C و زینک نیز موجب سلامت تخمدان و دستگاه تناسلی خانم ها می شود

شکلات تلخ
شکلات یکی از بهترین ها برای از بین بردن درد قاعدگی و پریود است.

شکلات تلخ

بروکلی و اسفناج
می توانید بروکلی را گریل شده، جوشانده و یا سرخ کرده مصرف کنید. اسفناج ها و بروکلی ها حاوی فیبر و اهن بالا هستند که کمبود آهن را به دلیل خونریزی در دوران قاعدگی جبران می کنند.

پرتقال
پرتقال برای کاهش علائم قاعدگی بسیار مناسب است زیرا حاوی ویتامین D و کلسیم می باشد که می تواند اضطراب و افسردگی را از بین ببرد

زنجبیل
چای زنجبیل نیز می تواند مشکلاتی از قاعدگی را بهبود ببخشد. زنجبیل دارای خواص ضد التهابی می باشد که درد عضلات را کاهش می دهد.

زردچوبه
زردچوبه خواص ضد التهابی دارد که تاثیر زیادی در کاهش علائم شدید دوران پریود و قاعدگی دارد

زردچوبه

چای نعنا
چای نعناع علائم پیش از قاعدگی را برطرف می کند و همچنین از درد، اسهال و حالت تهوع نیز پیشگیری می کند.

بابونه
چای بابونه همچنین شدت انقباضات دوران قاعدگی و پریود ، اضطراب و اثرات منفی روحی همراه با آن را بهبود می بخشد و باعث می شود که راحت تر بخوابید .

سبزیجات سبز
سطح آهن بدن خانم ها در دوران پریود افت می کند که همین امر باعث سرگیجه ، خستگی و درد می شود که سبزیجات با برگ سبز در این دوران بسیار کمک کننده خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد