اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هیچگاه به این نصیحت ها گوش نکنید

روزانه ما از دوستان، خانواده و یا همکارانی که دارییم نصیحت های زیادی می شنویم و یا آنها را نصیحت می کنیم. اما برخی از این نصایح که خیلی خوب به نظر می رسند می توانند ما را دچار مشکلات فراوانی کنند.

هیچگاه به این نصیحت ها گوش نکنید


روزانه ما از دوستان، خانواده و یا همکارانی که دارییم نصیحت های زیادی می شنویم و یا آنها را نصیحت می کنیم. اما برخی از این نصایح که خیلی خوب به نظر می رسند می توانند ما را دچار مشکلات فراوانی کنند.

دانشمندان معتقدند که افراد باهوش به نسبت دیگران کمتر به توصیه های بقیه گوش می کنند. همچنین تحقیقات نشان داده است مردم به صورت عمده به نظرات خودشان عمل می کنند اما برخی از نصایح و توصیه ها را به حدی شنیده این که انگار در ذهن ما ثبت شده است.

در ادامه ما به شما این توصیه ها و نصیحت های به ظاهر بی ضرر را به شما خواهیم گفت تا با دوری کردن از آن ها تصمیم های عاقلانه تری را برای زندگی تان بگیرید.

1. «مهم نیست که چه اتفاقی بیافتد، همیشه از همسرت حمایت کن»، این نصیحت به ظاهر در برخی از اوقات می تواند شما را در دردسر های بزرگی بیاندازد. حمایت از همسر در شرایط سخت یک وظیفه است اما این معنای قربانی شدن شما نیست.

همسر

2. «هرگز وقتی از یک فرد مهم زندگیتان عصبانی هستید نخوابید»، احتمالا بسیار شنیده اید که تا مشکل یا دعوایتان با افراد مهم زندگی تان برطرف نشده به رخت خواب نروید.

این یک پیشنهاد بسیار اشتباه است. طبق داده های روانشناسان کمبود خواب و عصبانیت می تواند یک ترکیب بسیار خطرناک را ایجاد کرده که نتیجه آن عصبانیت و یا دعوای بیشتر شود.

خواب

3. «تمام وقت خود را به چیز های مورد علاقه تان اختصاص داده و کار نکن»، این نصیحت می تواند بسیار خطرناک باشد. شما باید وقتتان را تقسیم کرده و به همه چیز برسید. درواقع ممکن است پول درآوردن از چیزی که با آن علاقه دارید سال ها طول بکشد و در این بین لازم است بتوانید تا قبض هایتان را بپردازید.

کار

4. «همیشه به حرف قلبت گوش کن و رویا های خود را دنبال کن»، این نصیحت به ظاهر دوست داشتنی می تواند بسیار آسیب زا باشد. در واقع روانشناسان معتقدند که زمانی که ما احساساتی هستیم تفکر صحیحی نداشته و قادر به گرفتن تصمیم درست نیستیم.

قلب

5. «هنگامی که ناراحتید، به چیز های بد فکر نکنید»، این نصیحت یا نصیحت های دیگر مانند وقتی احساس بدی دارید آرام باشید اصلا نصیحت های خوبی نیستند.

در واقع این نصیحت به شما می گویند که احساسات خود را سرکوب کنید. توجه داشته باشید که همانگونه که شادی و خندیدن عادی است، ناراحتی و اندوه نیز طبیعی است و باید اجازه بروز به آن بدهید.

ناراحتی

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد