اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این روش رایگان به سرتاسر جهان سفر کنید

بسیاری از افراد آرزو دارند تا به نقاط مختلف جهان سفر کنند و شهر و کشور های مختلف را ببینند اما توانایی تقبل هزینه های بسیار زیاد سفر کردن را ندارند. در دنیای امروز شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای مسافرت کنید.

با این روش رایگان به سرتاسر جهان سفر کنید


بسیاری از افراد آرزو دارند تا به نقاط مختلف جهان سفر کنند و شهر و کشور های مختلف را ببینند اما توانایی تقبل هزینه های بسیار زیاد سفر کردن را ندارند. در دنیای امروز شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای مسافرت کنید.

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که هدف شما از مسافرت چیست؟ آیا برنامه تان این است از مناطق مختلف و شگفتی های جهاندیدن کنید و یا می خواهید در هتل های گران قیمت اقامت کنید و غذا های گران بخورید؟

سفر ارزان

اگر هدف شما بازدید از شگفتی های جهان است ما راه حل های زیادی برای شما داریم. اول اینکه برنامه سفر به کشور های ارزان قیمت را در گزینه های تان قرار دهید.

برای مثال روسیه کشور چندان پر هزینه ای نبوده و شما می توانید با مقداری پس انداز و اقامت گزیدن در مهمان خانه های محلی به راحتی به این شهر سفر کنید.

شاید باورتان نشود اما در روسیه مهمان خانه هایی وجود دارند که حتی با شبی ده دلار که به پول ما حدود 250 هزار تومان می شود به شما امکان اقامت می دهند. البته انتظار یک هتل مجلل را نداشته باشید اما برای مسافرت مگر بیشتر از جایی برای چند ساعت خواب نیاز دارید؟

سفر رایگان

اما به جز ین موارد راه های جذاب دیگرینیز وجود دارد که دو مورد از آنها را به شما خواهیم گفت.

1. Teach Abroad

تیچ ابورد یا به فارسی آموزش در خارج از کشور یک برنامه ای است که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. این روش مخصوص کسانی است که به زبان انگلیسی مسلط هستند.

کشور های بسیار زیادی هستند که مدارس انگلیسی زبان دارند و به دنبال متخصصینی هستند که در این مدارس آموزش دهند. در نتیجه اگر تخصصی دارید و با آموزش در کشور های دیگر مشکلی ندرید می توانید مسافرت کنید و برای سفرتان پول نیز دریافت کنید.

تدریس در خارج از کشور

2. WWOOF

WWOOF یک برنامه برای کشاورزان اورگانیک می باشد. در این برنامه شما می توانید کشوری که تمایل دارید به آن مسافرت کنید را انتخاب کرده و مزرعه مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

در این شکل شما تنها روزی 6 تا 8 ساعت بر روی یک مزرعه کار کرده و به کشورزان کمک می کنید و آنها نیز امکاناتی مانند جای خواب و غذا در اختیار شما قرار می دهند.

در برخی از موارد حتی می توانید درآمد نیز کسب کنید و نه تنها هزینه ای برای مسافرت نکرده باشید بلکه درآمد زایی نیز داشته باشید.

کشاورزی

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد