اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۵ بهمن ۹۹ / چرا قیمت سکه طرح جدید تغییری نیافت؟/طلا دوباره گران می‌شود؟

با افزایش قیمت دلار قیمت طلا با ۱۵ هزار تومان افزایش به قیمت یک میلیون و ۳۵ هزار تومان رسید.

به گزارش سایت طلا،ظهر امروز با نوسان قیمت دلار، طلا و انواع سکه گران شد. به گفته نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران با آنکه انس جهانی طلا نسبت به روز پنج‌شنبه ۱۴ دلار کاهش یافت و به قیمت یک هزار و ۸۵۶ دلار رسید اما به دلیل نوسان قیمت دلار، قیمت طلا و برخی سکه‌ها مجددا بالا رفت.

محمد کشتی‌آرای معتقد است: قیمت انس جهانی طلا فردا تغییر چندانی ندارد. چنانچه فردا بازار ارز کنترل شود، قیمت طلا در همین محدوده یک میلیون و ۳۵ هزار تومان می‌ایستد.

دیروز نادر بذرافشان، دبیر اتحادیه طلا و جواهر گفته بود:«طلا به ثبات نسبی رسیده و این بازار فعلا با شوک ناگهانی قیمت روبرو نمی‌شود و حداکثر نوسان قیمت در بازار طلا حدود ۱۰ درصد است.»

بازار طلای تهران

چرا سکه گران شد؟

حال با آن که قیمت انواع سکه بالا رفته است اما چرا قیمت سکه طرح جدید تغییری نکرده است نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران در این زمینه پاسخ داد: در آستانه نوروز و اعیاد پیش‌رو تقاضا برای خرید ربع، نیم و سکه گرمی بیشتر شده است. به همین دلیل با نوسان قیمت دلار، قیمت این سکه‌ها بیشتر در معرض تغییر قرار دارد.

قیمت سکه‌ چقدر تغییر کرد؟

کشتی‌آرای در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای ۱۸ عیار نسبت به روز ‌پنج‌شنبه ۱۵ هزار تومان افزایش یافت و با نرخ یک میلیون و ۳۵ هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید اما نسبت به دو روز گذشته هیچ تغییری نداشت و با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی نسبت به روز پنج‌شنبه با ۱۵۰ هزار تومان رشد به ترتیب با قیمت ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، سه۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد