اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
 

5 باور اشتباه برای لاغر شدن که به بدن شما آسیب می رساند

لاغر شدن صرف نظر از مسئله زیبایی و حفظ تناسب اندام تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامتی شما دارد در نتیجه باید بتوانید تناسب لازم و وزن مناسب خود را پیدا کنید اما لاغر شدن به هر قیمتی نه تنها باعث آسیب به سلامتی شما می شود بلکه چیزی از لاغری نیز نصیب شما نخواهد شد.

5 باور اشتباه برای لاغر شدن که به بدن شما آسیب می رساند


لاغر شدن صرف نظر از مسئله زیبایی و حفظ تناسب اندام تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامتی شما دارد در نتیجه باید بتوانید تناسب لازم و وزن مناسب خود را پیدا کنید اما لاغر شدن به هر قیمتی نه تنها باعث آسیب به سلامتی شما می شود بلکه چیزی از لاغری نیز نصیب شما نخواهد شد.

1. ورزش هرچه بیشتر، بهتر: طبق تحقیقات 80 درصد رژیم غذایی و 20 درصد ورزش در لاغر شدن شما تاثیر دارد در نتیجه خودتان را با ورزش نکشید.

2. خانم ها نباید وزنه بزنند: خانم ها فکر می کنند که اگر وزنه بزنند مانند آقایان عضله می آورند ولی عضله آوردن ربط زیادی با تستسترون دارد و این احتمال در خانم ها بسیار کم است.

3.ورزش هوازی هرچه بیشتر لاغری هم بیشتر: زیاده روی در تمرینات هوازی باعث استاپ در چربی سوزی می شود و بعد از مدتی به جای چربی از عضله های تان برای تولید انرژی استفاده می کند و عضله هایتان تحلیل می رود.

4. با چند دقیقه راه رفتن بر روی تردمیل چربیسوزی آغاز می شود: در 30 تا 40 دقیقه اول پیاده روی فقط قند می سوزد و بعد از آن فراید چربی سوزی شروع می شود و برای آب کردن نیم کیلو چربی 3500 کالری باید بسوزانید.



5.بهترین تغذیه بعد ورزش نوشیدنی های انرژی زاست: نوشیدنی های انرژی زا بیشتر از آب و قند تشکیل شده اند و منبع خوبی برای بعد از ورزش نیستن و بهترین منبع برای مصرف حدودا 20 گرم پروتئین به همراه آب فراوان است.

خبر های فعال سایت 0

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد