اونس طلا2211.4
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آخرین ساعات مارادونا چگونه گذشت؟

اسطوره فوتبال آرژانتین چهارشنبه دلیل حمله قلبی در ۶۰ سالگی جان خود را از دست داد.

به گزارش سایت طلا به نقل از ایسنا،دیگو آرماندو مارادونا چهارشنبه در ۶۰ سالگی درگذشت. از زمان عمل تومور (سوم نوامبر) تا هنگام مرگ (بیست و پنجم نوامبر) اسطوره فوتبال آرژانتین روزهای زیادی سپری شدند اما به گفته نزدیکانش دوران نقاهتش به خوبی پیش می رفت و در حال بهبودی بود. مطمئنا حمله قلبی که منجر به مرگش شد ربطی به تومور نداشت. ۱۰ ساعت پایانی شماره ۱۰ ابدی به این شکل گذشت:

محله سن آندرس

مارادونا در خانه اش که در منطقه تیگره بوینس آیرس قرار دارد دوران نقاهتش را سپری می کرد. یک اتاق با تجهیزات پزشکی تقریبا کاملی در آنجا وجود داشت تا به خوبی از اسطوره آرژانتینی مراقبت شود و سلامتی اش به خطر نیفتد. روند بهبودی دیگو به خوبی پیش می رفت و لئوپولدو لوکه، دکترش خیلی خوشبین بود.

ساعت ۱۰ صبح (به وقت محلی) چهارشنبه

مارادونا از روی تخت خود بلند شد، چیزی خورد و کمی راه رفت و دوباره به تخت برگشت تا استراحت کند. در کنارش مانند همیشه ماکسی، دست راستش، مورلا، دامادش و جانی وکلیش به همراه برادر زاده اش و خدمتکار حضور داشتند.

ساعت ۱۲ ظهر

دیگو در حال استراحت بود. سوییس مدیکا، پرستار به همراه یک روانشناس همیشه در کنارش بودند. او ظهر به دارو نیاز داشت و به همین خاطر باید بیدار می شد اما واکنشی نشان نداد. در این لحظه بود که کلارین خبر داد حال اسطوره آرژانتین وخیم است.

رسیدن آمبولانس ها

او واکنشی نشان نداد. مارادونا به سرعت تحت نظر پزشکان قرار گرفت اما کسی نتوانست برایش کاری انجام هد. دالما، جیانیا و یانا در مسیر خانه پدرشان بودند. پنج آمبولانس خود را به خانه مارادونا رساندند اما در طول این یک ساعت کسی نتوانست برای دیگو کاری انجام دهد و عمل احیا بی نتیجه بود. کلارین خبر درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتین را اعلام کرد. او ما را ترک کرده بود. نارسایی قلبی موجب اِدِم ریه اش شده بود. استراحت دیگو ابدی شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد