اونس طلا2345.89
مظنه14,526,000
18 گرم3,353,300
ارزش سکه32,727,078
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,500,000
ربع14,900,000

یک ضد ویروس بسیار قوی که بدنتان را در برابر و یروس ها واکسینه می کند

میوه ( به ) که به عنوان نماد عشق و باروری شناخته می شود در آسیا و مدیترانه کاشت می شود که می تواند سلامتی شما بسیار تحت تاثیر خود قرار بدهد. در روزهایی که ویروس های قوی و ناشناخته ای رو به رو هستیم به یک معجزه گر برای تقوییت بدن شما در برابر ابتلا به ویروس ها است.

یک ضد ویروس بسیار قوی که بدنتان را در برابر و یروس ها واکسینه می کند


میوه ( به ) که به عنوان نماد عشق و باروری شناخته می شود در آسیا و مدیترانه کاشت می شود که می تواند سلامتی شما بسیار تحت تاثیر خود قرار بدهد. در روزهایی که ویروس های قوی و ناشناخته ای رو به رو هستیم به یک معجزه گر برای تقویت بدن شما در برابر ابتلا به ویروس ها است.

میوه ( به) به تنهایی می تواند بدن شما را در برابر ابتلا به ویروس ها واکسینه کند. این میوه که از نظر علمی، فواید آن هنوز به طور کلی برای بدن و سلامتی در مراحل اولیه کشف است در طب گذشته نیز بسیار مورد توجه و ستایش قرار می گرفته است.

این میوه دارای مقادیر متوسطی ویتامین C و مس است و سایر ویتامین ها مانند ویتامینB و مواد معدنی دیگر مانند آهن، پتاسیم و منیزیم را در بدن شما تامین می کند اگرچه این میوه دارای مقادیر متوسط و کمی ویتامین و مواد معدنی است اما کالری کمی را به بدن شما وارد می کند.

میوه (به) آنتی اکسیدان های قوی را در خود دارد و می تواند در حالت تهوع روزانه دوران بارداری تاثیر گذار باشد و آن را کاهش دهد، مشکلات گوارشی را برطرف می کند و در درمان زخم معده موثر است.

به یاد داشته باشید که تحقیقات نشان می دهند که میوه ( به ) غنی از خواص ضد ویروسی است. فنول های موجود در این میوه با فعالیت های ضد ویروسی قوی و خواص آنتی اکسیدانی که دارد در برابر سرماخوردگی و سایر بیماری ویروسی از بدن محافظت می کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد