اونس طلا2317
مظنه15,156,000
18 گرم3,498,700
ارزش سکه34,146,468
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,000,000
ربع15,000,000

پیشگویی که آینده شما را نشان خواهد داد

از گذشته های دور تا امروز همه افراد علاقه مند بودند تا بتوانند آینده را پیشگویی کرده و از آن مطلع شوند. ما در اینجا قصد داریم تا به شما کمک کنیم که آینده خود را از همین الان پیش بینی کنید.

پیشگویی که آینده شما را نشان خواهد داد


از گذشته های دور تا امروز همه افراد علاقه مند بودند تا بتوانند آینده را پیشگویی کرده و از آن مطلع شوند. ما در اینجا قصد داریم تا به شما کمک کنیم که آینده خود را از همین الان پیش بینی کنید.

امروزه و پس از پیشرفت های علمی می دانیم که ماه تولد امری بسیار تاثیر گذار بوده و می تواند آینده ما را مشخص کند. در ادامه آینده متولدین ماه های مختلف را به شما خواهیم گفت.

1. فروردین: افراد متولد در ماه فروردین بسیار باهوش بوده و به اطراف خود توجه زیادی نشان می دهند. آن ها حافظه خوبی داشته و شوخ طبع هستند

2. اردیبهشت: متولدین اردیبهشت بسیار سخت کوش و خالی از احساس می باشند. آن ها بر احساسات خود کنترل بسیار زیادی داشته و مصمم و قاطع می باشند. این افراد خیال پردازی خوبی داشته و به دلیل فعالیت بیشتر سمت چپ مغزشان به ادبیات و هنر علاقه بسیار دارند.

3. خرداد: اگر در خرداد به دنیا آمده اید بدانید که یک بازیگر فوق العاده خواهید شد. شما بسیار سر زنده هستید و در مهمانی ها بسیار جلب توجه می کنید. همچنین عاشق یا معشوق بسیار خوبی خواهید بود.

4. تیر: متولدین تیر ماه افرادی دوستانه و در عین حال مراقب هستند. آن ها غیر قابل پیش بینی، وفادار، صادق و گاهی از اوقات مرموزند. حواستان باشد که هیچگاه نمی توان با احساسات یک تیر ماهی بازی کرد.

5. مرداد: اگر در مرداد به دنیا آمده اید بدانید که شما فردی بسیار خوش قلب و با اعتماد به نفس خواهید بود. متولدین این ماه بسیار ماجراجو بوده و به موسیقی به عنوان بخشی از زندگی شان نگاه می کنند.

6. شهریور: افرادی که در ماه شهریور به دنیا آمده اند بسیار نترس بوده و از سلامت روان بالایی برخوردار هستند. آن ها ماجراجو بوده و روابطی با احساسات قوی دوست دارند.

7. مهر: متولدین مهر ماه تخیل بسیار قوی ای دارند. آن ها اهل گفتگو و تحلیل های عمیق می باشند. آن ها برخی از اوقات به دلیل تخیلاتشان می توانند مرموز شوند.

8. آبان: متولدین آبان ماه افرادی اجتماعی و برون گرا هستند. آنها به سرعت دوست می شوند و شما هیچگاه نمی توانید به وفاداری آنها شک کنید.

9. آذر: متولدین آذر ماه در زندگی خود بسیار سریع حرکت کرده و در عین بسیار سخاوتمند هستند. آن ها از طبیعت بسیار جذابی برخوردار بوده و مهارت های دفاعی تحسین برانگیزی دارند. آن ها گیج و حساس هستند و به راحتی از دیگران آزرده می شوند.

10. دی: متولدین دی ماه نسبتا از ماه ها دیگر باهوش ترند. آن ها حساس، سرسخت و چشمگیر هستند. علاوه بر این صفت ها آنها شخصیت بسیار جذابی دارند که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

11. بهمن: متولدین بهمن ماه افرادی خلاق و عاشق سرگرمی هستند. آنها توانایی ادغام امور انتزاعی با واقعیت را دارند که باعث خلاقیت عجیبشان می شود. هرچند باید توجه داشت که متولدین این ماه خود را در پوسته هایی که برای خود درست می کنند محبوس شده و به سختی از آن خارج می شوند.

12. اسفند: اگر اسفند ماه به دنیا آمده اید فردی بسیار قابل اعتماد هستید. متولدین این ماه نسبت به افرادی که به آن ها اهمیت می دهند بسیار سخاوتمند و مهربان هستند. علاوه بر این آنها مشاهده گر های بسیار خوبی هستند و این بخشی از شخصیتشان می باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد