سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

نقطه ضعف کرونا شناسایی شد

پژوهشگران دانشگاه بریستول انگلیس اعلام کردند که امیدوارند بتوانند روند ویروس کرونا را متوقف کنند.

به گزارش سایت طلا ،پژوهشگران دانشگاه بریستول انگلیس با عالی توصیف کردن پژوهش‌های خود، اعلام کردند که امیدوارند بتوانند روند ویروس کرونا را متوقف کنند. این پژوهشگران سینوس‌هایی را در سطح این ویروس پیدا کرده‌اند که می‌توان با آنتی‌ویروس‌ها مانع از کار آن پیش از ورود به تعداد بیشتری از سلول‌ها شد. آن‌ها دریافته‌اند که ویروس کرونا از مولکول کوچکی به نام اسید لینولئیک (LA) برای اتصال به یکدیگر و انتشار در دیگر سلول‌ها استفاده می‌کند؛ بنابراین این تیم پژوهشی معتقد است که اکنون راهی برای از کار انداختن این مولکول‌ها و چه بسا غیرمسری کردن ویروس کرونا وجود دارد.

عملکرد کرونا

پرفسور امری برگر یکی از پژوهشگران این دانشگاه می‌گوید: یک مولکول کوچک وجود دارد که در مرکز عملکرد کووید۱۹ قرار دارد و عامل اصلی وخامت حال بیماران می‌شود. ویروسی که این همه مشکلات را به وجود می‌آورد به این مولکول وابسته است و با استفاده از آن سیستم دفاعی بدن را مختل می‌کند.

پرفسور برگر افزود: تحقیقات ما اولین رابط مستقیم میان این مولکول و علائم بیماری را شناسایی می‌کند و اکنون سوال این است که چگونه از این دانش جدید علیه خود ویروس استفاده کنیم و آن را شکست دهیم.

یکی دیگر از پژوهشگران این دانشگاه نیز می‌گوید: امیدواری ما این است که در گذشته نیز دانشمندان سینوس مشابه‌ای را در راینوویروس‌ها کشف کردند و موفق به جلوگیری از واگیر آن شدند. تیم ما بسیار به دنباله‌روی از این روش خوشبین است تا داروی مولکول‌های کوچک آنتی‌ویروس برای کرونا کشف شود.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

ضد رانت چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/04 ساعت 10:54
آزیترومایسین و آسایکلوویر بهترین دارو برای این ویروسند و بس!

پر بحث ترین خبرها