اونس طلا2324.91
مظنه15,232,000
18 گرم3,516,300
ارزش سکه34,317,696
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

سرعت رشد و کیفیت ریش هاینان را افزایش دهید

ریش یا همان موهای صورت یکی از اجزای زیبایی صورت در مردان محسوب می شود که در این سال های اخیر مد نیز توجه بسیاری به آن ها کرده است.

سرعت رشد و کیفیت ریش تان را افزایش دهید


ریش یا همان موهای صورت یکی از اجزای زیبایی صورت در مردان محسوب می شود که در این سال های اخیر مد نیز توجه بسیاری به آن ها کرده است.

ریش می تواند یکی از جنبه های مهم زیبایی در مردان باشد. البته این به شرطی است که با کیفیت، پرپشت و زیبا باشد. در غیر این صورت تیغ می تواند چهره بهتری به شما بدهد.

همانند مو های سر شما که به عوامل زیادی وابسته اند سرعت رشد موهای صورت نیز به عوامل زیادی مانند ژنتیک، رژیم غذایی و ... بستگی دارد.

در ادامه شما را با این عوامل آشنا خواهیم کرد که با انجام و رعایت آن ها سرعت رشد ریش های خود را بالا برده و از کیفیت بالاتری برخوردار شوند.

1. ورزش: تمرینات ورژشی علاوه بر سلامتی تاثیرات بسیری در زیبایی و رشد موهای شما نیز دارد. اگر ریش پررپشت و منظمی می خواهید ورزش کنید.

2. رژیم غذایی: رژیم غذایی در رشد موهای سر و البته موهای صورت شما بسیار مؤثر می باشد. رژیم غذایی شما باید سرشار از پروتئین، آهن، روی، چربی های سالم و ویتامین های مختلف مانند ویتامین E باشد.

3. خواب کافی: یکی از تاثیر گذار ترین موضوعات در سلامتی و البته افزایش سرعت رشد و کیفیت موهای صورت داشتن خواب با کیفیت و به اندازه کافی می باشد.

4. شست و شو و مرطوب نگه داشتن: تمیز و البته مرطوب نگه داشتن ریش می تواند تاثیر زیادی بر روی سرعت رشد آن بگذارد و کیفیت ریش را بالا ببرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد