اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این روش ها سوزش معده شما را رها خواهد کرد

میلیون ها نفر رفلاکس اسید و سوزش سر معده را تجربه می کنند. این اتفاق ممکن است چند بار سراغ ما بیاید و ما را ادیت کند. احساس سوزش در سر معده و درد که همراه با ترش کردن است.

با این روش ها سوزش معده شما را رها خواهد کرد


میلیون ها نفر رفلاکس اسید و سوزش سر معده را تجربه می کنند. این اتفاق ممکن است چند بار سراغ ما بیاید و ما را ادیت کند. احساس سوزش در سر معده و درد که همراه با ترش کردن است.

بیشترین درمان مورد استفاده شامل داروهای تجاری مانند امپرازول است. با این حال، اصلاحات در شیوه زندگی نیز ممکن است مؤثر باشد. به سادگی تغییر عادات غذایی یا روشی که می خوابید ممکن است علائم سوزش سر دل و ریفلاکس اسید را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد.

ریفلاکس اسید چیست و علائم چیست؟

رفلاکس اسید در مواقعی است که اسید معده به داخل مری سوق داده می شود، لوله ای است که از دهان به معده غذا و نوشیدنی می دهد. برخی از ریفلاکس کاملاً طبیعی و بی ضرر است و معمولاً هیچ علامتی ایجاد نمی کند. اما وقتی بیش از حد اتفاق می افتد، داخلی مری را می سوزاند.

شایعترین علامت رفلاکس اسید به عنوان سوزش سر دل شناخته می شود که یک احساس دردناک و سوزش در قفسه سینه یا گلو است. علاوه بر سوزش سر دل، علائم رایج ریفلاکس شامل طعم اسیدی در قسمت پشت دهان و مشکل در بلع است. علائم دیگر شامل سرفه، آسم، فرسایش دندان ها و التهاب در سینوس ها است.

از بین افرادی که مرتباً سوزش سر دل را تجربه می کنند =، 20-40٪ مبتلا به بیماری ریفلاکس معده به دستگاه گوارش (GERD) هستند که جدی ترین شکل ریفلاکس اسید است.

بنابراین در اینجا 14 راه طبیعی برای کاهش ریفلاکس اسید و سوزش سر دل شما وجود دارد:

پرخوری نکنید

کاهش وزن

رژیم غذایی کم کربوهیدرات

کاهش مصرف الکل

کاهش نوشیدن قهوه

آدامس جویدن

خودداری از خوردن پیاز خام

کاهش مصرف نوشیدنی های گازدار

محدود کردن مرکبات

کم کردن مصرف شکلات

در صرت لزوم خودداری از مصرف نعنا

بالاتر آوردن سر تخت

سه ساعت قبل از رفتن به رختخواب غذا نخورید

به پهلوی راست نخوابید

مطالعات نشان می دهد که تغییرات ساده در رژیم غذایی و سبک زندگی می تواند سوزش سر دل و سایر علائم ریفلاکس اسید را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد