اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سفر به عجیب ترین شهرهای جهان

مکان های زیادی در سراسر دنیا وجود دارد و حتی شهر و کشور هایی که هرکدام به لقبی شناخته می شوند و دارای ویژگی های منحصر بفردی هستند.

سفر به عجیب ترین شهرهای جهان


مکان های زیادی در سراسر دنیا وجود دارد و حتی شهر و کشور هایی که هرکدام به لقبی شناخته می شوند و دارای ویژگی های منحصر بفردی هستند.

برخی عجیب و برخی زیبا ، ترسناک و یا حتی به عنوان ساکت ترین مکان های روی زمین شناخته می شوند و گاهی آنقدر شگفت آور هستند که ما توانایی باور آن ها را نداریم.

در اینجا به معرفی برخی از عجیب ترین شهر های دنیا می پردازیم اگرچه برای هر یک از ما این امکان وجود ندارد که که به تمامی این مکان ها سفر کنیم اما تجربه شناختن و دانستن این که چنین مکان هایی بر روی کره زمین قرار دارند حسی جالب و شگفت انگیز برای هر یک ما می تواند باشد.

12. شهری که نمی توانید در آن بمیرید : این شهر در شمالی ترین نقطه زمین قرار دارد و به علت عدم تجزیه اجساد هیچ قبرستانی در آن وجود ندارد.

11. شهری که دارای دو ایالت است: شهر های مشترک بین کشور ها امری عادی است اما این شهر آلمانی استثنائی در کشور سوئیس است و از نظر اقتصادی به سوئیس و اداری به آلمان وابسته است.

10. جهنم ترین شهر: ایالت میشیگان آمریکا مکانی است که این نام را دارد و علت نام گذاری آن هنوز مشخص نیست اما هر ساله توریست های زیادی را به خود جذب می کند.

9. یک شهر اتریشی چینی: چینی ها به دنبال بازسازی هر چیزی از جهان، شهر هالستات اتریش را در چین بازسازی کردند و این کار را با ساختن کلیسای آن و سپس گسترش دادن آن ادامه دادند تا دیگر برای سفر توریستی به اتریش مجبور به صرف هزینه نباشند.

8. آخرین شهر آزاد: این شهر در کالیفرنیا قرار دارد و ساکنان آن افراد بی خانمان هایی هستند که در اتوبوس ها و کامیون های از رده خارج شده بدون ادرس، آب و برق و گاز زندگی می کنند و به گفته خودشان زندگی راحتی دارند.

7. شهر غاری: ماتاتا شهری در جنوب تونس است که بسیاری از مردم آن هنوز در مسکن های زیرزمینی بربرها ساکن هستند.

6. شهری زیر یک سقف : کل شهر ویتیر ، آلاسکا ، در ساختمان 14 طبقه یک تاسیسات نظامی سابق واقع شده است. همچنین میزبان تمام مغازه ها ، یک ایستگاه پلیس ، یک بیمارستان و یک کلیسا است. هدف این بود که در گرمای هوا صرفه جویی شود زیرا هوا در اینجا تقریباً در تمام سال سرد و باد است. جمعیت این شهر فقط 220 نفر است.

5. شهر آبی: دیوارها ، درها و حتی پله های شهر بسیار زیبا در مراکش همگی به رنگ آبی است. یک نظریه این است که آنها توسط یهودیانی که قبلاً در اینجا زندگی می کردند نقاشی شده اند، رنگ آبی برای آنها یک رنگ مقدس است. اکنون یهودیان مدتها است که از بین رفته اند ، اما این سنت همچنان باقی مانده است.

4. یک شهر بیگانه: در سال 1947، یوفو در نزدیکی شهر روزول، نیومکزیکو سقوط کرد. درباره آنچه در واقع در این شهر وجود داشت ، هنوز هم مورد بحث است ، اما روزول به عنوان شهر بیگانه شناخته شد.

3. شهری در دریای آزاد: این مکان یک شهرک صنعتی در جمهوری آذربایجان و در کنار میدان های نفتی است و جمعیت ساکن ندارد.

2. شهری در میان سنگ ها: شهری در اسپانیا که در یک سنگ بزرگ بازالت ساخته شده است. در اینجا خیابان هایی وجود دارد که می توانید به جای آسمان سنگ هایی را ببینید که بالای سرشان آویزان است. به نظر می رسد که آنها در حال سقوط هستند، اما آنها قرن هاست که نگه داشته اند.

1. شهری که در آن تعداد مردگان از زنده ها بیشتر است: شهر کلما ، کالیفرنیا ، دارای 17 قبرستان است. این اتفاق زمانی افتاد که مسئولان یک بار تصمیم به جا به جایی قبرستان های سانفرانسیسکو گرفتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد