اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تماشای فیلم می تواند شما را چاق کند

احتمالا از خواندن عنوان خبر بسیار تعجب کرده اید و حالا به دنبال دلیل آن می باشید. شاید برایتان بسیار تعجب آور باشد اما تماشای فیلم می تواند شما را بسیار چاق کرده و باعث اضافه وزن بسیاری در شما بشود.

تماشای فیلم می تواند شما را چاق کند


احتمالا از خواندن عنوان خبر بسیار تعجب کرده اید و حالا به دنبال دلیل آن می باشید. شاید برایتان بسیار تعجب آور باشد اما تماشای فیلم می تواند شما را بسیار چاق کرده و باعث اضافه وزن بسیاری در شما بشود.

تماشا کردن فیلم و سریال های مختلف یکی از سرگرمی های لذت بخش بسیاری از افراد می باشد که همه آن را دوست دارند و ساعت ها از وقت خود را با تماشا کردن تلویزیون می گذرانند. این موضوع می تواند در کنار لذت های خود آسیب های بسیاری نیز به دنبال داشته باشد.

یکی از مهم ترین آسیب های مطرح درباره تماشای طولانی مدت فیلم و سریال آسیب رسیدن به چشم ها می باشد که می تواند کاهش قدرت دید و یا خشکی چشم را به دنبال داشته باشد.

اما یکی از عوارضی که معمولا به آن توجه نمی شود چاقی است. شاید ابتدا حدس بزنید که دلیل آن نشستن زیاد می باشد اما این تنها یکی از دلایل این موضوع می باشد.

زیاد فیلم دیدن نه تنها باعث نشستن زیاد می شود بلکه فعالیت افراد را پایین آورده و آن ها را از دنیای واقعی و تلاش های روزمره خودشان دور می کند که این موضوع می تواند در افزایش وزن تاثیر بسیاری داشته باشد.

اما مهم ترین دلیل افزایش وزن بر اثر دیدن فیلم، بر اثر تماشای فیلم و سریال به اندازه منطقی نیز پیش می آید و دلیل خوردن اسنک ها و خوراکی های چرب و شیرین و نوشیدنی های قندی است.

تماشای فیلم و سریال در دنیای امروز یک نیاز بسیار مهم برای هرکسی می باشد که در صورت انتخاب فیلم های خوب می تواند یک تفریح بسیار سالم و آموزنده نیز باشد. اما انتخاب صحیح غذا ها و تنقلات همراه آن نیز بسیار مهم می باشد.

انتخاب غذا های فراوری شده، چرب و پر از کربوهیدرات مانند چیپس و پفک می تواند برای سلامتی شما بسیار مضر بوده و چاق کننده نیز باشد. همینطور خوردن غذا هایی مانند انواع ساندویچ ها، پیتزا و نوشابه نیز به همراه فیلم وزن شما را به اندازه قابل توجهی افزایش خواهد داد.

پیشنهاد ما به شما این است که به همراه دیدن فیلم از اسنک ها و تنقلات سالم استفاده کنید تا نه تنها از چاقی جلوگیری کرده بلکه سلامتی خود را نیز بیش از پیش تضمین کنید.

از جمله تنقلات سالم و بسیار رایجی که می توانید به همراه فیلم دیدن بخورید پاپ کورد(پف فیل) می باشد. مغز ها، میوه ها، آب میوه های طبیعی، قهوه، چای، شکلات تلخ، تخمه، دانه های مختلف و غذا های تهیه شده از مرغ و ماهی می تواند جایگزین مناسبی برای اسنک های پر از چربی و کربوهیدرات رایج باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد