اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ایران خودرو شرایط فروش K132 را اعلام کرد+ قیمت و مشخصات فنی

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی شرایط فروش K132 را اعلام کرده است. مشتریان می توانند مراحل پیش ثبت نام این خودرو را از ۱۸ الی ۲۱ تیر ۹۹ به صورت اینترنتی انجام دهند.

به گزارش سایت طلا به نقل از اقتصاد آنلاین ،ایران خودرو K132 اتوماتیک پیش پرداخت ۱۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی را لازم دارد و پیش پرداخت نسخه دنده ای ۱۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده است. ایران خودرو کی ۱۳۲ دنده ای از تیر تا اسفند ۱۴۰۰ در اختیار خریداران قرار می گیرد و نسخه اتوماتیک نیز طی مهر ۱۴۰۰ تا تیر ۱۴۰۱ به دست مشتریان می رسد.

مشخصات فنی ایران خودرو K132 چگونه است؟

به پیشرانه ۱٫۶ لیتری EC5 با قدرت ۱۱۰ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتن متر مجهز است و جعبه دنده ۵ سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک دارد.

K132 ساخت کجا است؟

K132 را ایران خودرو ساخته است. این خودرو بر اساس پژو ۳۰۱ طراحی شده است.

ایران خودرو K132 چه امکاناتی دارد؟

سانروف، نمایشگر لمسی، سیستم کنترل پایداری، سنسور نور باران، صندلی های برقی، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، ۴ کیسه هوا، رینگ آلومینیومی، چراغ روشنایی روز و… در k132 ایران خودرو دیده می شود.

قیمت ایران خودرو K132 چقدر است؟

ایران خودرو می خواهد تا K132 را با قیمتی فراتر از دنا پلاس به بازار عرضه کند. این خودرو احتمالا قیمتی در بازه ۲۲۰ تا ۳۰۰میلیون تومان را خواهد داشت.

شرایط فروش ایران خودرو K132 چگونه است؟

ایران خودرو برنامه دارد تا از اواخر تیر ۱۳۹۹ پیش فروش ۶ ماهه و شرایط مشارکت در تولید K132 را اعلام کند. خودروهای ثبت نامی در این طرح های فروش از بهمن ۱۳۹۹ به دست مشتریان خواهند رسید. البته که در طرف فروش اولیه عرضه یکساله مدنظر گرفته شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد