اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فواید حیرت‌آور پیچیدن ورقه‌های آلومینیومی به پاها

همه با فویل آلومینیومی آشنا هستند. بیشتر افراد در آشپزخانه استفاده می کنند ، و ما فکر نمی کنیم که بسیاری از مردم این ایده را داشته باشند که قسمت هایی از بدن خود را با آن بپوشانند. این در واقع ایده خوبی است ، ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما به نظر می رسد که فویل آلومینیومی محصولی عالی برای استفاده در برابر مشکلات روزمره است و می تواند مزایای عالی برای سلامتی داشته باشد.

به گزارش سایت طلا،
مزایای پیچیدن فویل به پاهایتان
برای پیچیدن قسمت هایی از بدن شما در فویل آلومینیومی مزایا و فواید زیادی وجود دارد. به عنوان مثال ، می تواند درد مفاصل را کاهش دهد ، درد ناشی از سوختگی را تسکین می دهد و یک راه حل عالی در برابر خستگی است. و حتی می تواند به شما در درمان سرماخوردگی کمک کند!
قبل از اینکه با مزایای پیچیدن فویل دور پاهایمان آشنا شویم ، اجازه دهید از کاربردهای دیگر ورقه های آلومینیومی در خانه داری و زندگی روزمره مطلع شویم، که قبلاً هرگز به آنها فکر نکرده اید.
قیف: آیا به قیف احتیاج دارید اما دسترسی ندارید؟ نگران نباشید! کافی است مقداری فویل آلومینیومی را به شکل قیف بپیچانید، مطمئن باشید که مثل یک قیف برای شما کار می کند و چیزی به بیرون درز نمی کند و نیازی نیست که بیرون بروید و یکی بخرید.

اتو: فویل آلومینیوم یک راه حل عالی برای شرایط اضطراری‌ست که زمان کافی برای اتو کردن ندارید. اگر شما نیاز دارید که به سرعت چیزی را اتو کنید و وقت زیادی برای انجام آن ندارید ، فقط کافی است لباس را در اطراف یک تکه فویل ببافید و سپس آن را اتو کنید. فویل باعث می شود قطعه لباس به طور هم زمان در هر دو طرف اتو شود. خیلی سریعتر انجام می شود.

قیچی: اگر بعد از استفاده طولانی مدت احساس کردید که قیچی شما کند شده، تمام آنچه که نیاز دارید مقداری فویل آلومینیومی است! یک تکه فویل برداشته و با استفاده از قیچی آن را به قطعات کوچکتر برش دهید. فویل باعث می شود که قیچی دوباره تیز شود.

الکتریکی شدن لباس: زمانی که لباس ها دچار حالت الکتریکی می شوند و در اصطلاح برق برقی می شوند و به لباس های دیگر می چسبند می تواند آزاددهنده باشد اما راهی آسان برای رفع این مشکل وجود دارد. مقداری فویل را درون یک توپ بچسبانید و لباس های خود را با این کار مالش دهید، تا این حالت از بین برود.

مزایای ورقه های آلومینیومی برای سلامتی
سرما
سرماخوردگی دارید؟ شما می توانید به راحتی از شر آن خلاص شوید! می گویید چطور؟ پس ادامه مطلب را بخوانید؛ پنج تا هفت ورقه فویل آلومینیومی بردارید و آنها را دور پاهای خود بپیچید. آنها را حدود یک ساعت بگذارید. سپس فویل را جدا کرده و پاهای خود را بگذارید تا یک ساعت نفس بکشند قبل از اینکه دوباره آنها را با فویل بپوشانید. هر عصر این روند را تکرار کنید. شما تفاوت را بعد از دو شب مشاهده خواهید کرد.

درد
اگر در مفاصل خود درد دارید ، می توانید آنها را با فویل نیز ببندید. از یک باند استفاده کنید تا فویل به درستی در جای خود قرار بگیرد. قبل از رفتن به رختخواب ، فویل را دور مفصل درد بپیچانید و مطمئن شوید که تمام شب در جای خود باقی بماند. این کار را برای حدود هفت شب پشت سر هم ادامه دهید.

خستگی
ما یک مزیت دیگر از فویل آلومینیومی داریم و این یکی از مواردی است که شما از خستگی رنج می برید. چند ورقه فویل را به مدت دو تا چهار ساعت درون فریزر بگذارید. پس از پایان این مدت ، ورق ها را روی صورت خود و به خصوص روی پلک ها و گونه های خود قرار دهید. بر روی صندلی یا روی مبل دراز بکشید و استراحت کنید ، بعد از مدت زمانی متوجه خواهید شد که اثر آرامش بخشی فویل روی شما ایجاد می شود.

در حالی که فویل آلومینیومی در واقع می تواند به سهولت و تسکین درد روزمره کمک کند ، اما هرگز نباید جایگزین مراقبت های پزشکی حرفه ای شود. اطمینان حاصل کنید که قبل از انجام هرگونه روش درمانی خانگی با پزشک مشورت کرده و هرگونه نسخه ای که پزشک به شما توصیه کرده است را ادامه دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد