اونس طلا2156.85
مظنه14,126,000
18 گرم3,261,000
ارزش سکه31,825,878
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

خوراکی‌های خوشمزه‌ای که قلب شما را همیشه جوان نگه می‌دارد

آیا شما از یک رژیم غذایی سالم پیروی می کنید؟ ما در اینجا خوردنی هایی را به شما معرفی می کنیم، صرف نظر از این که آیا می خواهید ژن های مربوط به بیماری های قلبی که در خون شما جاری است را از بین ببرید یا نه .

به گزارش سایت طلا، بسیاری از این غذاهای شگفت انگیز به صورت ارگانیک تهیه شده اند و با انواع آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی بسته بندی شده اند که باعث بهبود بهزیستی کلی شما می شود. از بسیاری از بیماری ها مانند دیابت ، گرفتگی شریان ها ، چاقی ، کلسترول بالا و فشار خون بالا می توان با یک رژیم غذایی عالی جلوگیری کرد.

این لیست پر از گیاهان ، سبزیجات و سایر مواد خوب برای کمک به شما در راه اندازی یک رژیم غذایی سالم برای سلامتی شماست.


پرتقال
این میوه به عنوان منبع نیروبخشی بسیار عالی هستند. آنها سرشار از فیبر ، مواد مغذی و ویتامین C هستند. همچنین مقادیر زیادی پکتین ، فیبر محلول موجود در جذب کلسترول از مواد غذایی بسیار مفید است. فراموش نکنید که پرتقال ها مقادیر زیادی پتاسیم نیز دارند ، که علاوه بر توانایی آن در خنثی کردن پروتئین هایی که به نارسایی قلبی و بافت اسکار قلب کمک می کنند ، باعث کاهش فشار خون و جذب سدیم نیز می شود.


سیر
درست است که سیر جز ماده اصلی بسیاری از دستورالعمل های آشپزی است اما دلایل زیادی وجود دارد که آن را به همه غذاهایتان اضافه کنید. سیر توانایی کاهش فشار خون ، کاهش آنزیم هایی که می تواند عروق خونی را منقبض کند ، و سطح پلاک شریانی را کاهش می دهد. شما همچنین می توانید آن را به عنوان قرص مصرف کنید و این روش ثابت شده است که باعث کاهش پلاک شریانی تا 50٪ می شود.
شکلات
آیا از خوردن شکلات لذت فراوانی می برسد؟ اگر پاسخ این سؤال "بله" است ، شما از شنیدن این موضوع هیجان زده خواهید شد. جدا از خوشمزگی شکلات می تواند احتمال ابتلا به سکته مغزی و بیماری های قلبی را کاهش دهد! یک مطالعه در دانشگاه هاروارد نشان داد افرادی که مرتبا کاکائو خام مصرف می کنند ، علائم فشار خون صفر را نشان می دهند. شکلات تیره سرشار از آنتی اکسیدان هایی به نام فلاولول ها است و مصرف متوسط باعث کاهش فشار خون ، رگ های انعطاف پذیر خون و جلوگیری از شرایط قلبی عروقی خواهد شد.


ساردین
مصرف ساردین ممکن است خیلی سلیقه ای باشد و هرکسی علاقه به مصرف آن نداشته باشد اما دلایل زیادی وجود دارد که شما را قانع می کند که به خوردنش علاقه مند شوید . ماهی سرد سرشار از مواد مغذی سالم برای قلب است! ساردین ها دارای اسیدهای چرب امگا 3 هستند که می توانند سطح کلسترول خوب ، با نام مستعار HDL ، التهاب را کاهش دهند ، سطح تری گلیسیرید را کاهش دهند و در نهایت از بروز بیماری های قلب جلوگیری کنند.

عدس
اگر می خواهید ظرف سالاد خود را سلامت کنید، حتماً اضافه کردن مقداری عدس به ظرف سالادتان را در نظر بگیرید. عدس خطر ابتلا به بیماری های قلبی یا سکته های قلبی را کاهش می دهد. به طور خاص عدس به عنوان منبع عالی پروتئین ، پتاسیم و منیزیم عمل می کند. با توجه به مزایای سلامتی آن ، می تواند به کاهش سطح کلسترول ، فشار خون و ایجاد پلاک در رگ ها کمک کند.

بادام
ما مطمئن هستیم که وقتی می گوییم با بادام می شود یک میان وعده خوشمزه درست می کند ، با ما موافقت خواهید کرد. مطالعات نشان داده است که بادام پر از مواد مغذی هستند که می توانند هوش و حافظه فرد را بهبود بخشند و همچنین احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت را کاهش می دهند. اگر احساس می کنید بین وعده های غذایی چیزی می خورید ، مطمئناً خوردن یک مشت از این آجیل ها ضرری نخواهد داشت! از این گذشته ، از جذب LDL جلوگیری می کند و خطر بروز مشکلات قلبی عروقی را کاهش می دهد.

انار
می توانید این میوه را به همین صورت میل کنید همچنین می توانید از این میوه در سالاد یا اسموتی نیز استفاده کنید. آیا می دانستید که انار مملو از آنتی اکسیدان است که می تواند از ابتلا به بیماری های قلب جلوگیری کند و شما را در مقابل اکسیداسیون پلاک در دیواره شریان محافظت کنند؟ گذشته از این ، مطالعات همچنین نشان داده اند که مصرف منظم این میوه می تواند شانس ابتلا به آلزایمر ، دیابت ، سرطان پروستات و سکته های مغزی را کاهش دهد. انار برای سلامتی کبد ، پوست ، مفاصل و دندان های شما نیز بسیار عالی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد