اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شرایط اقتصاد با چالش روبه رو است!

رئیس بانک مرکزی آمریکا گفت چالش‌های کاملا محسوسی بر سر راه اقتصاد وجود دارد.روی گفت: ما از رونق بوجود آمده در فعالیتهای اقتصادی استقبال میکنیم ولی با چالشهای جدیدی هم مواجه هستیم که مهمترین آنها نیاز به کنترل ویروس کروناست.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، جروم پاول چشم انداز اقتصاد آمریکا را کاملا نامطمئن دانست و افزود: همه چیز به این بستگی دارد که سرعت شیوع کرونا تا چه حد مهار شود و تلاش‌های دولت برای حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی تا چه حد موفق باشد.

رئیس بانک مرکزی آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشد مثبت فعالیت‌های اقتصادی گفت: ما وارد یک فاز جدید و بسیار مهم شده‌ایم. بازگشت تدریجی فعالیت‌های اقتصادی مساله بسیار خوبی است اما چالش‌های موجود بر سر راه اقتصاد کاملا محسوس هستند.

« ما وارد یک مرحله جدید و بااهمیت شده ایم و این کار را زودتر از حد انتظار انجام داده ایم. ما از این رونق بوجود آمده در فعالیتهای اقتصادی استقبال میکنیم ولی با چالشهای جدیدی هم مواجه هستیم که مهمترین آنها نیاز به کنترل ویروس کروناست».

در شرایطی که شمار بیکاران و میزان تولیدات صنعتی آمریکا کماکان با آمارهای خوب قبل از بحران کرونا فاصله بسیار زیادی دارد، پاول افزود: مسیر پیش روی اقتصاد خیلی نامطمئن است و نمی‌توان با قطعیت گفت چه پیش خواهد آمد.

بانک مرکزی آمریکا بزرگ ترین بسته حمایتی مقابله با کرونا را در بین بانک های مرکزی جهان داشته است و نرخ بهره را نیز به نزدیکی صفر کاهش داده است. این بانک وعده داده است کماکان به حضور قدرتمند در بازارها ادامه خواهد داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد