اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

زمان تولید محصول جدید ایران خودرو امروز اعلام شد

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو از تولید آزمایشی محصول پروژه K132 در شهریور امسال خبر داد و گفت: ۷۰ دستگاه از این خودرو برای دریافت بازخوردهای حوزه طراحی به سازندگان تولید خواهد شد.

زمان تولید محصول جدید ایران خودرو امروز اعلام شد


کیانوش پورمجیب با بیان این‌که این پروژه با اتکا به توان مهندسی و ساخت داخل به تولید می‌رسد، گفت: استانداردهای مختلف ایمنی و زیست محیطی در این محصول اجرا خواهد شد.

وی افزود: در خرداد ماه امسال تعدادی از بدنه این خودرو ساخته شد تا بازخوردهای لازم در طراحی را از سازندگان دریافت کنیم. با تامین قطعات و اعمال بهبودهای لازم، وارد فاز تولید آزمایشی خواهیم شد.

وی از تقسیم بندی این خودرو در ۵ مگاماژول بدنه، شاسی، قوای محرکه، الکترونیکال و تزئینات خبر داد و گفت: با کار گروهی تعریف شده میان ساپکو، مهندسی و تولید ایران خودرو، لجستیک و همدلی سازندگان این پروژه را جلو می بریم.

زمان تولید محصول جدید ایران خودرو امروز اعلام شد

وی ضمن ارایه توضیحاتی درباره ویژگی های مختلف فنی و ظاهری خودرو گفت: برخی از شاخص‌های ایمنی برای نخستین بار در صنعت خودروی کشور، در محصول جدید ایران‌خودرو به اجرا درمی آید. این خودرو بیش از ۹۰ درصد داخلی سازی شده است. در شهریورماه با تولید آزمایشی، بازخوردهای احتمالی را نیز دریافت خواهیم کرد و تولید از اواخر سال شروع می‌شود.

پورمجیب تصریح کرد: تلاش شده تا از سرمایه‌گذاری‌های قبل در این پروژه استفاده شود و سرمایه‌گذاری جدید زیادی صرف نشده است.

وی افزود: هم زمان، ۹۷ تست صحه‌گذاری را برای اجرای استانداردهای اجباری و کارخانه ای انجام می‌دهیم تا در زمان مقرر مجوز شماره‌گذاری محصول را دریافت کنیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد