اونس طلا2156.5
مظنه14,126,000
18 گرم3,261,000
ارزش سکه31,825,878
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

نامه هشدارآمیز روسای کمیسیون‌های مجلس به روحانی

روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور درمورد مشکلات اقتصادی ومعیشتی وگرانی های اخیر تصریح کردند: روند هفت ساله مدیریت خود را تغییر دهید چرا که مجلس یازدهم در مقابل حقوق مردمی که در طول تاریخ بی نظیرند، سکوت نخواهند کرد.

روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور درمورد مشکلات اقتصادی ومعیشتی وگرانی‌های اخیر تاکید کردند: اینکه رییس دولت پس از وقوع حوادث و فجایع از آن‌ها با خبر شود و به آن‌ها لبخند بزند در کدامین منطق پذیرفته است؟ از شما تقاضامندیم نصیحت این برادران ایمانی خود را بپذیرید و روند هفت ساله مدیریت خود را تغییر دهید چرا که مجلس یازدهم با هدف احیای انقلابی‌گری پا به میدان گذاشته و بر سر آرمان‌های خود خواهد ایستاد پس بنای آنچه سابقا با مجلس داشته اید را کنار بگذارید و بدانید نمایندگان مردم در مجلس یازدهم در مقابل حقوق مردمی که در طول تاریخ بی نظیرند، سکوت نخواهند کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور ریاست جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر روحانی

با سلام و تحیت

اکنون که در آستانه ورود به هشتمین سال از دوران خدمت شما تحت عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور هستیم و مجلس یازدهم با هدف احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی کار خود را آغاز نموده، شاهد وضعیت دردناکی هستیم که آن را شایسته ملت شهید پرور ایران اسلامی نمیدانیم، از این روی و براساس وظیفه انقلابی و قانونی خویش مبنی بر نظارت بر قوه مجریه و همچنین به موجب اصل هشتم قانون اساسی و به عنوان نمایندگان ملت غیور ایران لازم است نکاتی را به شما به عنوان مسئول اجرای قانون اساسی که در اصل یکصد و سیزدهم این قانون بر آن تاکید شده است تذکر دهیم.

جناب آقای رئیس جمهور

شما در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران به خداوند متعال سوگند یادکرده اید که پاسدار قانون اساسی باشید، قانونی که داشتن مسکن مناسب را حق هر فرد دانسته و وظیفه ایجاد امکان اشتغال برای هر فرد را بر عهده دولت گذارده است، قانونی که بر منع انحصار، احتکار و اسراف و همچنین افزایش تولیدات کشاورزی، دامی و صنعتی تا رسیدن به خودکفایی و رهیدن از وابستگی تاکید دارد. اما اکنون در آستانه ۸ سالگی دولت شما فاصله نظام مقدس جمهوری اسلامی با این اصول چه میزان است؟ آیا این حجم گسترده از جوانان بیکار از کشوری جز ایران بر این خاک قدم میگذارند؟ آیا آنانی که در تامین معیشت خود درمانده اند و برای حداقل‌های زندگی خود مجبور به چند نوبت کار در روز هستند شهروندان ایران نیستند؟‌ای کاش در مسیری که به محل کار میروید صورت کودکانی که از فقر مشغول کار هستند یا زباله گردانی که برای لقمه‌ای نان میجنگند را هم بنگرید.

آقای دکتر روحانی

آیا از قیمت روز افزون مواد غذایی اطلاع دارید؟ آیا از نسبت حداقل‌های یک سبد غذایی با حقوق یک کارگر، یک کارمند و یک معلم اطلاع دارید؟ افزایش تورم در بخش مسکن اعم از خرید و اجاره به گوشتان رسیده است؟ نرخ رو به فزونی خدمات در بخش حمل و نقل و قیمت تهیه خودرو شخصی را میدانید؟ اگر میدانید از جوان تحصیلکرده بیکار توقع کدام امید را در دولت تدبیر و امید دارید؟ آمار افزایشی طلاق و کاهش ازدواج، کاهش فرزندآوری و روند صعودی آسیب‌های اجتماعی به سمع و نظر شما میرسد؟ صعوبت و سختی‌های پیش روی کارآفرینان و سنگ اندازی در مقابل صنعتگران در ساختار اداری دولت شما با وظایفی که همین دولت در برنامه ششم توسعه برای خود هدف گذاری کرده است چه همخوانی دارد؟ مسئولی که در مقابل سوء عملکرد دستگاه زیر نظر خود به جای اصلاح روند‌ها و عملکرد‌ها تاسف میخورد چه نسبتی با روحیه جهادی و اسلامی دارد؟ بی انگیزگی و رخوت در برخی اطرافیان شما موج میزند و این پدیده موجب ایجاد حس رهاشدگی از منظر اقتصادی در بین مردم شده است. این تنها ارزش پول ملی نیست که هر روز رو به کاهش است بلکه امید و آرزوی صد‌ها هزار جوان است که دستخوش ناملایمات و تغییرات مکرر اقتصاد دولت شما می‌شود.

آقای رئیس جمهور

حساسیت مسئولیت شما ایجاب میکند که همچون پدری دلسوز و نگاهبانی تیزبین اوضاع و احوال جامعه و جهان را رصد کنید و برای حوادث واقع شده پیش از بحران تدبیری اندیشید، به قول شیخ اجل سعدی: علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد/ دریغ سود ندارد چو رفت کار از دست

به روزگار سلامت سلاح جنگ بساز / وگرنه سیل چو بگرفت، سد نشاید بست

اینکه رییس دولت پس از وقوع حوادث و فجایع از آن‌ها با خبر شود و به آن‌ها لبخند بزند در کدامین منطق پذیرفته است؟ از شما تقاضامندیم نصیحت این برادران ایمانی خود را بپذیرید و روند هفت ساله مدیریت خود را تغییر دهید چرا که مجلس یازدهم با هدف احیای انقلابی‌گری پا به میدان گذاشته و بر سر آرمان‌های خود خواهد ایستاد پس بنای آنچه سابقا با مجلس داشته اید را کنار بگذارید و بدانید نمایندگان مردم در مجلس یازدهم در مقابل حقوق مردمی که در طول تاریخ بی نظیرند، سکوت نخواهند کرد.

۱_حمیدرضاحاجی بابایی، کمیسون برنامه و بودجه و محاسبات
۲_حجه الاسلام مجتبی ذوالنور امنیت ملی وسیاست خارجی
۳_حجه الاسلام مرتضی آقاتهرانی فرهنگی
۴_محمدرضا پور ابراهیمی اقتصادی
۵_فریدون عباسی، انرژی
۶_سید جواد ساداتی نژاد، کشاورزی
۷_حسینعلی شهریاری، بهداشت و درمان
۸_علیرضا منادی، آموزش و تخقیقات و فناوری
۹_عیسی زاده، اجتماعی
۱۰_محمدصالح جوکار، شورا‌ها وامورداخلی
۱۱_ محمدرضارضایی کوچی، عمران
۱۲_عزت الله اکبری تالارپشتی، صنایع و معادن

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد