اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 فیلم که با دیدن آن ها عاشق خواهید شد

فیلم های عاشقانه بسیاری وجود دارد که با آن ها بغض خواهید کرد، گریه خواهید کرد و یا حتی دلتنگ خواهید شد. ما در اینجا قصد داریم 5 فیلم عاشقانه را به شما معرفی کنیم که شما را عاشق خواهند کرد.

5 فیلم که با دیدن آن ها عاشق خواهید شد



فیلم های عاشقانه بسیاری وجود دارد که با آن ها بغض خواهید کرد، گریه خواهید کرد و یا حتی دلتنگ خواهید شد. ما در اینجا قصد داریم 5 فیلم عاشقانه را به شما معرفی کنیم که شما را عاشق خواهند کرد.
عشق یکی از پیچیده ترین احساسات انسان ها می باشد که به سختی می توان درک کرد. زیست شناس ها، پزشکان، عصب شناسان، روان کاو ها و... در طول تاریخ برای شناخت این احساس تلاش های زیادی را انجام داده اند و به موفقیت هایی نیز رسیده اند. ولی هنوز هم جنبه های زیادی از این احساس برای آن ها ناشناخته می باشد.
گروهی دیگر نیز به توصیف این احساس و نه شناخت آن علاقه دارند که هنرمند ها می باشند. بعضی از هنرمندان پا را از این نیز فرا تر گذاشته و معتقدند که عشق را تنها می توان توصیف کرد و قابل شناخت نمی باشد.
شاعران و نویسندگان بسیاری هستند که از سال ها پیش اشعار، رمان ها و داستان های زیادی برای توصیف عشق و عشاق نوشته اند که هنوز هم خواندنی و جذاب اند. در سال های اخیر هنر های سینمایی نیز به این جمع اضافه شده اند و فیلم های فوق العاده ای را برای توصیف عشق ساخته اند.
عشق احساسی درونی می باشد که می تواند به هر کس یا هرچیزی ابراز شود. در ادامه 5 فیلم را به شما معرفی خواهیم کرد که در آن ها عشق را لمس خواهید کرد و همراه با شخصیت های فیلم عاشق خواهید شد.
1. او(Her 2013): او یک فیلم درام، عاشقانه و تخیلی می باشد که شخصیت های این فیلم در یک دنیای فوق العاده پیش رفته از نظر تکنولوژی زندگی می کنند. مردی که فیلم داستان او را روایت می کند به تازگی از همسرش جدا شده و درگیر عشقی عجیب می شود.
آی ام دی بی: 8
راتن تومیتو: 95

2. در حال و هوای عشق(In the mood for love 2000): دو زوج جوان اتاقی را در همسایگی یک دیگر اجاره می کنند. این موضوع شروع ماجرایی عاشقانه و دردناک را بین این دو زوج رقم می زند که بسیار اندوه بار است.
آی ام دی بی: 8.1
راتن تومیتو: 90

3. هزارتوی پن(Pan's Labyrinth 2006): هزارتوی پن را شاید بسیاری از افراد به عنوان یک فیلم عاشقانه نپذیرند و من هم با آن ها موافقم. اما همانطور که پیش از ان گفتم عشق انواعی دارد. فارغ از همه مسائل اجتماعی و انتقادی ای که در این فیلم مطرح می شود عشق دختر بچه داستان به مادرش و برادرش ستودنی است. این فیلم داستان دختر بچه ای را روایت می کند که چدرش در جنگ کشته شده و مادرش با یکی از نظامیان ارشد ازدواج کرده است. دخترک آن مرد را پدر صدا نمی کند...
آی ام دی بی: 8.2
راتن تومیتو: 95

4. انیما(Anima 2019): فیلمی کوتاه به کارگردانی پل توماس اندرسون می باشد که معرفی آبوم انیما از تام یورک با آن اتفاق افتاد. عشق، غم، خستگی، نور، زیبایی و زندگی را در این چند دقیقه حس خواهید کرد.
آی ام دی بی: 7.7
راتن تومیتو: 100

5. وال ای(Wall-E): وال ای یکی از زیبا ترین انیمیشن ها در طول تاریخ می باشد. داستان از این قرار است که آینده فرارسیده و زمین تبدیل به یک زباله دان بزرگ شده است و مردم در یک سفینه در فضا زندگی می کنند. در همین جریان یکی از رباط های فوق پیشرفته این سفینه برای بررسی حیات به زمین آمده و با یک ربات قدیمی که مسئولیت بسته بندی زباله ها را دارد برخورد می کند. ربات قدیمی عاشق ربات مدرن می شود و...
آی ام دی بی: 8.4
راتن تومیتو: 95

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد