اونس طلا2305.73
مظنه15,427,000
18 گرم3,561,300
ارزش سکه34,757,031
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

تاریخ برگزاری شروع مجدد نمایشگاه‌ها مشخص شد

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برپایی موفق نمایشگاه «جهش تولید» و دستاوردهای مقابله با کرونا، گفت: از ۱۲ تیرماه همه نمایشگاه‌ها براساس تقویم نمایشگاهی برگزار خواهند شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، «بهمن حسین‌زاده»‌ افزود: با توجه به تجهیز نمایشگاه بین‌المللی ایران به دستگاه‌های ضدعفونی و تجهیزات مقابله با بیماری کرونا، قرار است از ۱۲ تیرماه همه نمایشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.
وی گفت: پس از برگزاری موفق نمایشگاه جهش تولید، تقاضا برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و الزام بازدید فقط برای متخصصان افزایش یافت.
حسین زاده بیان داشت: در جلسه کمیته امنیتی- اجتماعی ستاد مقابله با کرونا برگزاری سایر نمایشگاه‌های تخصصی بدون بازدید عموم مصوب شد.

وی اظهار داشت: با طی شدن مراحل اداری این مصوبه، نخستین نمایشگاه تخصصی امسال با عنوان نمایشگاه در و پنجره، دوازدهم تیرماه گشایش می‌یابد.
این مقام مسوول خاطرنشان‌کرد: تجربه موفق برگزاری نمایشگاه جهش تولید نشان داد نمایشگاه‌های تخصصی با رعایت چهار پروتکل بهداشتی (پروتکل مراکز نمایشگاهی، غرفه سازی، مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان) و الزام ممنوعیت بازدید برای عموم، قابل برگزاری است، بدون اینکه به سلامت اجتماعی آسیبی وارد شود.
وی اضافه‌کرد: صنعت نمایشگاهی به عنوان لکوموتیو معرفی دستاوردها و تولیدات صنعتی نقش بسزایی در توسعه صادرات و بازاریابی‌های جدید دارد، بنابراین نمی‌توان این صنعت مهم در کشور را تعطیل کرد بلکه با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی باید همه نمایشگاه‌ها را برگزار کرد.
حسین‌زاده گفت: تمهیداتی اندیشیده شده که به موجب آن امکان بازدید مجازی از طریق کانال ایران کالا و شبکه های مجازی برای مردم عادی نیز فراهم باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد