اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دوازده فیلمی که نگاهتان به زندگی را تغییر خواهد داد

فیلم دیدن یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که در روزمره مان انجام می دهیم. به خصوص با توجه به مشغله های زیاد تفریح در بیرون از خانه بسیار سخت شده و فیلم دیدن را به گزینه محبوب تری بدل کرده است.

دوازده فیلمی که نگاهتان به زندگی را تغییر خواهد داد



فیلم دیدن یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که در روزمره مان انجام می دهیم. به خصوص با توجه به مشغله های زیاد تفریح در بیرون از خانه بسیار سخت شده و فیلم دیدن را به گزینه محبوب تری بدل کرده است.
ما در اینجا به شما 12 فیلمی را معرفی خواهیم کرد که با آن ها خوهید خندید، گریه خواهید کرد، احساستی خواهید شد و حتی ممکن است نگاهتان به زندگی و اطرفتان را تغییر دهد.
*انتقادی و اجتماعی
1. دوازده مرد عصبانی: این فیلم ساخته سال 1957 می باشد و یکی از صد فیلم برتر جهان در IMDB می باشد که توسط رای مردم انتخاب شده است. شما در این فیلم با دوازده نفر از اعضای یک هیئت منصفه مواجهید که قرار است درباره اعدام یکی پسر 18 ساله تصمیم گیری کنند.


2. بینوایان: یک فیلم تقریبا سه ساعته که تمام دیالوگ ها در آن به صورت آهنگ خوانده می شود. این فیلم در سال 2012 ساخته شده و اقتباسی از کتاب بینوایان اثرر ویکتور هوگو می باشد.


3. هزارتوی پن: می توانم به جرات بگویم که یکی از غمگین ترین فیلم هایی است که تا به حال ساخته شده است. فیلم داستان دخترکی را روایت می کند که پدرش را در جنگ از دست داده و مادرش بالاجبار با یکی از فرماندهان جنگی ازدواج می کند.


4. هفت: فیلمی جنایی، ماجراجویی و تا حدی ترسناک است که تا پایان شما را هیجان زده خواهد کرد. ایده اصلی فیلم بر مبنای هفت گناه بزرگ در دین مسیحیت شکل گرفته است.


* درام
5. امیلی: بیشتر از اینکه از فیلم لذت ببرید از موسیقی متن این فیلم لذت خواهید برد.


6. هتل بزرگ بوداپست: می توانم بگویم که محبوب ترین فیلم برای من در میان این لیست این فیلم می باشد. فیلمی آرام با موسیقی متن زیبا، پر از کمدی های لطیف و زیبا. با دیدن این فیلم احساس خواندن یک رمان آرام در یکی از کافه های پاریس را تجربه خواهید کرد.


7. سه گانه رنگ: این فیلم اثری از کارگردان شهیر کریستف کیشلوفسکی می باشد که مطمعنا یکی از شاهکار های دنیای سینما تا به امروز است. موسیقی متن، بازی های فیلم، رنگ ها و هر چیزی که باشید در یک فیلم خوب باشد در این سه گانه به بهترین شکل خود وجود دارد.


8. لالالند: این فیلم شاید ساده تر از بقیه باشد اما در هر لیستی یک فیلم عاشقانه نیز باید حضور داشته باشد. فصل های سال را می توانید با این فیلم حس کنید.


*انیمیشن
9. کوکو: به جرات می توان گفت که محو در زیبایی این انیمیشن خواهید شد. پسرکی که عاشق موسیقی است و در خانواده ای زندگی می کند که علاقه به موسیقی گناهی بزرگ محسوب می شود!


10. درون و بیرون: به انگلیسی Inside out یک فیلم روانشناسی است که به شما روش کار مغز، حافظه و احساسات را نشان می دهد. کاملا علمی و روانشناسی


*جنگ
11. زندگی زیباست: فداکاری را در این فیلم خواهید دید. شاید غمگین شوید اما بعد از دیدن آن نگاهی بسیار بهتر به زندگی خود و دیگران خواهید انداخت


12. غلاف تمام فلزی: ابتدای این فیلم در یک آموزشگاه نظامی که برای جنگ سربازان را آماده میکند اتفاق می افتد و ادامه آن در جبهه جنگ. فیلمی بسیار عجیب که هیچگاه آن را فراموش نخواهید کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد