اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ربات ها به سر کار آمدند

طی چند هفته گذشته مایکروسافت در حال جایگزینی کارمندان این شرکت با هوش مصنوعی است.

ربات ها به سر کار آمدند



طی چند هفته گذشته مایکروسافت در حال جایگزینی کارمندان این شرکت با هوش مصنوعی است.
یکی از این مشاغلی که طی چند هفته گذشته به ربات های هوش مصنوعی واگذار شد روزنامه نگاری بود. مایکروسافت به در حدود سی روزنامه نگار اخطاری مبنی بر آخرین ماه فعالیتشان فرستاد و اعلام کرد که از این پس هوش مصنوعی قرار است جای آن ها را بگیرد.
خبر هایی مانند خبر های MSN و یا خبر های صفحه اول مرورگر مایکروسافت که توسط روزنامه نگاران تهیه و تولید می شد هم اکنون توسط نرم افزار هایی بر پایه هوش مصنوعی اداره خواهند شد.
یکی از این افرادی که در تیم تهیه اخبار مایکروسافت کار می کرد می گوید جایگزینی انسان ها با هوش مصنوعی می تواند عواقب بسیار خطرناکی داشته باشد که از جمله آن ها از دست رفتن شغل افراد و بیکاری بیشتر است. او افزود که در حیطه روزنامه نگاری و ویرایش موتون این جایگزینی می تواند باعث انتشار مطالبی نادرست، سهل گیرانه و نامناسب و یا بسیار سخت گیرانه شود که در هر صورت می تواند زیان بار باشد.
ایده جایگزین شدن هوش مصنوعی به جای انسان می تواند برای همه ما ترسناک باشد و شغل هایمان را از چنگمان درآورد اما چیزی ترسناک تر نیز وجود دارد. آیا ممکن است مانند فیلم ماتریکس هوش مصنوعی آزادی و بقای خالق خود یعنی انسان را به خطر اندازد؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد