اونس طلا2414.52
مظنه14,511,000
18 گرم3,349,800
ارزش سکه32,693,283
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

رازهایی که پیری شما را به تعویق می‌اندازد

آیا می دانستید که آب انار برای سلامتی شما بهتر از چای سبز است؟ سرشار از آنتی اکسیدان ها و در عین حال خاصیت ضد عفونی کننده و ضد التهابی نیز دارد.

به گزارش سایت طلا، احتمالاً قبلاً درباره اسرار ضد پیری افرادی که در میان کوه های هیمالیا زندگی می کنند شنیده اید. بسیاری از آنها در سلامت کامل جسمی و روحی به سن ۱۰۰ سالگی می رسند.

امید به زندگی در کشورهای این منطقه مانند تبت، نپال و هند بسیار چشمگیر است. این امر مربوط به برخی عادات سخت روزمره مردمی است که در آنجا زندگی می کنند. آیا می خواهید اسرار ضدپیری مردم هیمالیا را بشناسید؟ این مطلب را از دست ندهید!


داروهای طبیعی"ضد پیری"
چگونه برخی از زنان و مردان بیش از یک قرن عمر می کنند؟ آنها این "چشمه جوانی" را کجا می یابند؟ چگونه می توانند از بروز بیماری و درد جلوگیری کنند؟ سؤالات مختلف زیادی وجود دارد که می توانیم بپرسیم اما جواب برای همه آنها یکسان است: آنها به معجزه طبیعت اعتماد می کنند.

اگر این واقعیت را در نظر بگیرید که آنها در منطقه ای از جهان زندگی می کنند که کوهها و مزارع بیشتری نسبت به ساختمان ها و آلودگی ها وجود دارد، آنگاه شما شواهد کاملی برای درک راز طول عمر آنها بدست می آورید. محصولات طبیعی زیادی وجود دارد که برای تقویت سلامتی و طولانی شدن عمر استفاده می شود. مردم مناطق طبیعی و روستایی هر روز از این محصولات استفاده می کنند و این تفاوت چشمگیری ایجاد می کند.

۱. خواب عمیق با ashwagandha

این گیاه، گیاهی آسیایی است که مردم تبت قرن ها از آن استفاده می کردند. باعث بهتر خوابیدن و درمان بی خوابی می شود. استراحت کافی برای جوان ماندن در بدن و ذهن ضروری است.

یک مطالعه در مورد Ashwagandha نشان داد که مصرف ۱۰۰ میلی گرم از آن قبل از خواب در کمک به بیمارانی که مشکل خواب دارند بسیار مؤثر است. علاوه بر این، از این گیاه برای آزادسازی کورتیزول و کاهش سطح استرس استفاده می شود.


۲. قلب را با خوردن انار تقویت کنید

انار برای سلامتی شما فواید زیادی دارد اما بیشتر از همه برای قلب. علم مدرن نشان داده است كه انارهای جنگلی حاوي مواد خاصي هستند كه به ويژه براي قلب سودمند هستند.به عنوان مثال آب انار خالص سه برابر بهتر از چای سبز است. فقط 60 گرم انار در روز برای بهبود سلامت قلب شما کافی است.


۳. توت
با مصرف انواع توت ۲۰ سال به زندگی خود اضافه کنید. انواع توت یکی از مهمترین رازهایی است که به مردم هیمالیا کمک می کند ۲۰ سال بیشتر از سایر نقاط جهان زندگی کنند. این توت معجزه گر سرشار از آهن و ویتامین C است که به بدن در جذب آهن کمک می کند.

انواع توت نیز مطابق با مقیاس ORAC بیشترین میزان آنتی اکسیدان ها را در بین تمام غذاهای روی زمین دارند. هر روز آب توت خالص بنوشید یا این توت ها را بخورید تا فواید آنها را بیشتر شود.

۴. اضطراب خود را با چوب صندل درمان کنید
رایحه تند و تیز چوب صندل، قرن ها برای کاهش استرس، از بین بردن اضطراب و درمان افسردگی از آن استفاده شده است. برخی افراد حتی در هنگام مراقبه عمیق، روغن ضروری چوب صندل را به "چشم سوم" خود (وسط پیشانی) می زنند.

روغن چوب صندل یا خمیر ساخته شده با مخلوط کردن پودر چوب صندل با آب، تأثیر آرام بخش بر بدن و ذهن دارد. رایحه می تواند اعصاب را آرام کند، استرس را تسکین داده و روحیه شما را بالا ببرد.


۵. معده خود را با استفاده از هل تقویت کنید
اگر غالباً از معده ، نفخ یا گاز آن ناراحت هستید - یا اگر می خواهید دستگاه گوارش خود را آرام کنید و هضم را به طور کلی بهبود بخشید - این گیاه و ادویه قدرتمند را امتحان کنید: هل.

این گیاه که اغلب در غذاهای آسیایی مورد استفاده قرار می گیرد می تواند موجب تحریک اشتها ، محافظت از معده ، جلوگیری از اسهال ، گرفتگی در بلع و نفخ ، جلوگیری از بوی بد دهان ، تحریک و تقویت بدن ، جلوگیری از سرطان روده بزرگ ، و یک کاهش دهنده قدرتمند گردد. یک قاشق چایخوری هل را در چای یا قهوه خود بپاشید و ۱۰ دقیقه قبل از هر وعده غذایی آن را بنوشید.


۶. جوانی پوست با غذاهای دریایی
غذاهای دریایی یکی از جدیدترین اکتشافات پزشکی مدرن برای دوران پیری است- خصوصاً در مورد برگشت دادن اثرات زمان بر روی پوست. این نوع غذاها باعث احیای بازسازی سلول ها و محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر ماوراء بنفش می شود.

این غذاها همچنین حاوی آنتی اکسیدان های بهبود دهنده سلول و امگا 7 ، یک جوان کننده مشهور پوست است. برای دستیابی به پوست درخشان ، از یک مرطوب کننده حاوی غذاهای دریایی به عنوان یک ماده اصلی استفاده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد