اونس طلا2192.4
مظنه14,176,000
18 گرم3,272,500
ارزش سکه31,938,528
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

ترامپ و دعوت از کشورها در برگزاری اجلاس گروه G7

دونالد ترامپ، اعلام کرد که برگزاری اجلاس گروه 7 را که قرار بود ماه آینده میلادی برگزار شود به چند ماه دیگر موکول کرده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، سوار بر هواپیمای ریاست جمهوری این کشور، اعلام کرد که تصمیم گرفته برگزاری اجلاس گروه G7 را که قرار بود ماه آینده میلادی برگزار شود به ماه سپتامبر یا دیرتر موکول کرده است.

ترامپ همچنین گفت که در حال اضافه کردن برخی کشورها به لیست مدعوین به این اجلاس است که از جمله کشورهایی که قرار است دعوت شوند،‌استرالیا، روسیه، کره جنوبی و هند هستند.

وی که در حال بازگشت از فلوریدا به واشنگتن بود، ‌گفت: گروه G7 با ساختار کنونی بسیار قدیمی و تاریخ گذشته است.

ترامپ افزود: من اجلاس G7 را به تعویق می‌اندازم چرا که فکر می‌کنم که این اجلاس نمی‌تواند در شرایط کنونی آنچه که در جهان در حال روی دادن است را به نمایش بگذارد.

هنوز مشخص نیست که تصمیم ترامپ برای دعوت از کشورهای دیگر برای شرکت در اجلاس این گروه به معنای عضو کردن دائم آنها در این گروه است یا به صورت موقت از آنها دعوت می‌شود.

استقبال استرالیا از دعوت ترامپ برای حضور در اجلاس گروه G7

سخنگوی دولت استرالیا، گفت که دولت این کشور از دعوت رسمی برای شرکت در اجلاس پیش روی گروه G7 استقبال خواهد کرد.

وی افزود: گفت‌وگوهایی هم در این زمینه بین نخست‌وزیر استرالیا و کاخ سفید انجام شده است.

به گفته این مقام استرالیایی شرکت در گروه 7 یکی از موضوعات مورد بحث در گفت‌وگوهای سطح بالای اخیر در بین دو کشور بوده است واینکه استرالیا از دعوت رسمی در این زمینه استقبال خواهد کرد.

بنا به گفته سخنگوی دولت استرالیا، تقویت همکاری بین‌المللی بین کشورهای هم فکر در شرایط بی‌سابقه با چالش‌های کنونی در جهان ارزشمند است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، شب گذشته گفت که برگزاری اجلاس گروه 7 را به تعویق انداخته و قصد دارد با دعوت از کشورهایی نظیر استرالیا، کره جنوبی، هند و روسیه تعداد کشورهای شرکت کننده در این اجلاس را بیشتر کند.

کره جنوبی: با آمریکا برای حضور در G7 گفت‌وگو خواهیم کرد

شب گذشته دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا گفت قصد دارد از کشورهایی نظیر کره جنوبی، روسیه، هند و استرالیا برای حضور در این اجلاس دعوت کند.

در واکنش به این مصاحبه دولت کره جنوبی امروز اعلام کرد که از تصمیم ترامپ برای دعوت از این کشور برای حضور در اجلاس پیش روی G7 آگاه بوده و در این باره با مقامات کاخ سفید، گفت‌وگو خواهد کرد.

ترامپ گفته است برگزاری اجلاس را به ماه سپتامبر و حتی بعدتر موکول کرده و معتقد است ساختار گروه 7 در شرایط کنونی تاریخ گذشته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد