اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ذهن باورنکردنی یک زن بالغ

این مقاله در مورد ذهن باورنکردنی یک زن بالغ صحبت می کند و نگاهی می اندازد که چگونه بدن و ذهن زن بعد از چهل سالگی تغییر می کند.

به گزارش سایت طلا،‌ سیلویا یک زن بالغ 48 ساله است که یک روز صبح بسیار مصمم از خواب بیدار شد. او فکر کرد ، "تمام شد ، اینجا ما هستیم ، طلاق می خواهم.

سیلویا اطمینان داشت که شوهرش بیش از حد به خودش فکر می کند و روابط آنها به جایی نمی رود. او فهميد كه یک سال و نیم از بخش بهتري از زندگي خود را صرف مراقبت از ديگران كرده است.

او خود را با افرادی که فقط به خودشان اهمیت می دادند احاطه کرده بود.. به نوعی ، چیزی تغییر کرده بود ، رشته های قلب او سفت شده بود.. او می خواست از زندگی خود بهره ببرد که نشد ، دیگر کار نمی کند و در گودال واقعی روزمره خود غرق شده است.

زمان آن فرا رسیده بود که سیلویا در زندگی به جلو حرکت کند و یک زن واقعاً بالغ شود.

ذهن زن بالغ پس از 40 سالگی

ذهن زن بعد از 40 سالگی مانند بمب زمانی است که در آخرین چرخه هورمونی خود قرار دارد. همانطور که می دانید ، مغز یک زن به طور مداوم در طول زندگی تغییر می کند.. واقعیت او به طور معلول پایدار نیست. به نظر می رسد که مغز انسان مانند کوه است زیرا تغییر در ساختار تقریباً غیرممکن است. با این حال ، ذهن زن مانند هوا است:غیر قابل پیش بینی و متغیر است. اگر فقط در یک هفته می تواند آنقدر تغییر کند ، ممکن است غلتکی هورمونی زندگی اینجا یک زن بالغ را تغییر دهد.

زن کامل هدیه شگفت انگیز بودن زن بالغ

درست مانند اتفاقی که برای سیلویا افتاد ، هزاران زن در این زمان شروع به زیر سوال بردن زندگی خود می کنند. ان ها فوت می کنند که چه چیزی ان ها را به مکانی که امروزه منجر شده است ، می انجامد. زنان آنچه را که می خواهند صید می کنند و چیزی نمی تواند جلوی زنان را بگیرد.

این امر به این دلیل است که آن ها می خواهند مسئولیت های خود را با قربانی کردن خود ، خواسته ها و نگرانی هایشان به مرحله ظهور برسانند.به همین دلیل معمول است که زنان بعد از مرحله ظهور در این سن شروع به شکوفا کردن نظرات خود کنند. زنان همچنین حتما احساس هوشیاری و فعالیت بیشتری خواهند داشت و تصمیم می گیرند شرایط و خواسته های عاطفی زندگی خود را برطرف کنند.

قدرتی که زن می تواند داشته باشد خلاصه می شود در کلمات که اوپرا وینفری با این کلمات کاملاً اسیر کرد:من شگفت زده ام که در این سن هنوز به دنبال پیشرفت خود هستم ، و به دنبال سوالاتی در داخل و خارج از حریم شخصی هستم تا آن ها را حلاجی کنم. (((((همیشه تو ذهنم بود))))))

وقتی 20 سال داشتم فکر می کردم یک سن جادویی وجود خواهد داشت که در آن مرحله بزرگسال خواهم شد - شاید 35 سالگی - و "زندگی بزرگسال من" کامل می شود.کلا ان ها خنده دار است که چگونه این تعداد در طول سالها تغییر کرده است و چگونه حتی در 40 سالگی ، هنوز هم احساس می کنم بزرگتر نیستم چرا که مطمئن بودم که اینگونه خواهم بود.

اکنون انتظارات زندگی من از هر رویایی یا امیدی که تا به حال تصور کرده ام فراتر رفته است ، و من مطمئن هستم که برای تبدیل شدن به آنچه باید باشم ، به تغییر و تحول ادامه خواهم داد.

در ذهن و دل زن بالغ چه اتفاقاتی می افتد؟

هورمون ها نقش مهمی در ساخت واقعیت شما دارند. این امر به این دلیل است که بر نحوه درک تجربیات ، ارزش ها و خواسته های خود تأثیر می گذارند.

استروژن هم خلق و خوی و هم افکار ، انگیزه ها ، تمایلات جنسی ، رفتار و رفاه را تحریک می کند. این زمان است که طبق گفته روانپزشک روان لوون بریزندین ، بسیاری از توانایی های منحصر به فرد را داریم. ای موارد شامل:

چابکی ذهنی برجسته ، توانایی درگیری عمیق در دوستی ، توانایی تقریبا جادویی برای خواندن چهره و صدای صدا هنگام صحبت از احساسات و خلق و خو و همچنین توانایی عالی برای خنثی کردن درگیری ها است.

هورمون های زنانه

به لطف تغییراتی که در مغز شما ایجاد می شود ، احساس نیاز به منصفانه بودن به شما می دهد. ساعت بیولوژیکی شما زنگ لازم را در مغز شما ایجاد می کند تا به شما علامت دهد تا به دنبال لذت و منافع باشید. ان ها تقریباً مجبور به شناختن سرای دیگر مجبور هستند و از طریق مباحث کلی جامعه و مسایل بیولوژیکی شما می توانید ان ه ا را پایین و بالا بکنید که احتمالاً از ان ها غفلت کرده اید یا طی یک سال گذشته خاموش شده اید.

یک زن پایدار و بالغ

به این ترتیب ذهن دقیق تر و پایدار تر می شود. پس از ان ها، ابهامات توسط مرکز احساسات که مانع از دیدن واقعیت از دیدگاه عینی می شو .د برطرف می شود. به طور مشابه ، مدارهایی در مناطقی از ذهن شما که احساسات را پردازش می کنید (سیستم های آمیگدال و لیمبیک) با مناطقی که وظیفه آن تجزیه و تحلیل و قضاوت در مورد تصمیم گیری شما (قشر جلوی مغز) است ، همزمان می شوند.

می فهمید که بسیار پیگیر و غیر قابل پیش بینی عمل می کنید. فعال سازی نامتناسبی در این مناطق از مغز وجود ندارد. بنابراین ، اکثر زنان بالغ بسیار متعادل و قادر به تفکر محکم هستند حتی با وجود اینکه به راحتی مورد قضاوت کوتاه قامتان واقع شوند. علاوه بر این ، ترشح دوپامین و اکسی توسین مغز را به همان روش تنظیم می کند.

زنان در زندگی شروع به شکفتن با پتانسیل درون می کنند و به روشی جدید با واقعیت ارتباط برقرار می کنند.این زمان است که آهنگ آزادی را می شنوید و تعادل جدید و تعریف جدیدی را پیدا می کنید که باعث جاری شدن احساس زندگی می شود. با لطف تغییر در ذهن و بدن می توان به یک زن بالغ تبدیل شد.

جالب است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد