اونس طلا2155.29
مظنه14,126,000
18 گرم3,261,000
ارزش سکه31,825,878
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

احراز هویت غیرحضوری سجام چگونه انجام می‌شود؟

تجربه کاربری نشان می‌دهد طی کردن مراحل احراز هویت غیرحضوری سجام کمتر از ۱۰ دقیقه وقتتان را خواهد گرفت. البته به شرطی که قبل از آن در سایت سجام به نشانی sejam.ir ثبت نام کرده باشید. برای ثبت نام در این سایت لازم است اطلاعات هویتی مثل شماره شناسنامه، کد ملی و مواردی از این قبیل را در فرم ثبت نام کامل کنید. وارد کردن اطلاعات بانکی مثل شماره حساب و شماره شبا قدم دوم است و در نهایت باید اطلاعاتتان تماس مثل شماره موبایل، آدرس محل سکونت و ... را هم در اختیار سامانه سجام قرار دهید

ثبت نام در سامانه سجام دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان یا کارگزاری‌ها ندارد. از روز ششم خرداد ماه فرآیند احراز هویت غیرحضوری آغاز شده و مردم می‌توانند با استفاده از گوشی موبایل خود فرآیند احراز هویت را انجام دهند. در حال حاضر اپلیکیشن سیگنال، گزینه مربوط به احراز هویت غیرحضوری را فعال کرده و با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید بعد از طی کردن مراحل احراز هویت الکترونیک، کد بورسی بگیرید. گفته می‌شود در آینده نزدیک احراز هویت غیرحضوری سجام در اپلیکیشن آپ و سایت سهم آشنا آغاز خواهد شد.
تجربه کاربری نشان می‌دهد طی کردن مراحل احراز هویت غیرحضوری سجام کمتر از ۱۰ دقیقه وقتتان را خواهد گرفت. البته به شرطی که قبل از آن در سایت سجام به نشانی sejam.ir ثبت نام کرده باشید. برای ثبت نام در این سایت لازم است اطلاعات هویتی مثل شماره شناسنامه، کد ملی و مواردی از این قبیل را در فرم ثبت نام کامل کنید. وارد کردن اطلاعات بانکی مثل شماره حساب و شماره شبا قدم دوم است و در نهایت باید اطلاعاتتان تماس مثل شماره موبایل، آدرس محل سکونت و ... را هم در اختیار سامانه سجام قرار دهید. بعد از پرداخت هزینه ۱۲ هزار تومان ثبت نام شما در سامانه سجام کامل شده و کد پیگیری برایتان صادر می‌شود. با این کد پیگیری می‌توانید سراغ مراحل احراز هویت بروید.
قدم اول دانلود اپلیکیشن سیگنال است. آپ و سهم آشنا هم به زودی به جمع احراز هویت غیرحضوری خواهند پیوست. بعد از ورود به اپلیکیشن سیگنال و انتخاب گزینه احراز هویت سجام، می‌توانید با وارد کردن کد ملی و کد پیگیری ۱۰ رقمی سجام فرآیند احراز هویت را آغاز کنید. کارمزد آن ۱۰ هزار تومان تعیین شده که کمتر از کارمزد احراز هویت در دفاتر پیشخوان است. برای تکمیل فرآیند شما باید از خودتان عکس سلفی بگیرید. زیاد کار سختی نیست، فقط باید سعی کنید صورتتان را داخل دایره مشخص شده قرار دهید. در مرحله دوم سامانه از شما امضا می‌خواهد. برای این کار لازم است روی یک برگه سفید امضا بزنید و از آن عکس بگیرید. امضایتان هم باید در یک دایره مشخص شده قرار بگیرد. اصل کار مرحله سوم است. اپلیکیشن به شما یک عبارت سه خطی نشان می‌دهد و از شما می‌خواهد با ضبط ویدیو، این عبارت را بخوانید تا مشخص شود عکسی که فرستاده‌اید، واقعا خودتان هستید. برای این کار باید دسترسی استفاده از میکروفن را هم به اپلیکیشن بدهید. مابقی کار بر عهده ربات احراز هویت است. در مرحله آخر یک اپراتور صحت فایل‌های بارگذاری شده و اطلاعات شما را بررسی می‌کند و در نهایت فرآیند احراز هویت الکترونیک کامل می‌شود و کد بورسی از طریق پیامک برایتان ارسال خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد