سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلا1775.4
مظنه3,966,000
18 گرم915,500
ارزش سکه8,935,398
قدیم (بهار)9,340,000
جدید (امامی)10,090,000
نیم5,000,000
ربع2,920,000
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

تحلیل روزانه اونس جهانی، سکه امامی، مظنه طلا آبشده و دلار تهران

امروز روند قیمتی دلار درسلیمانیه و هرات بیشتر از روزهای تعطیل بر انتظارات معامله‌گران تهران و استانبول اثر خواهد داشت. شروع کاهشی یا افزایشی نرخ حواله درهم دیگر عاملی است که معمولا در مورد افزایشی یا کاهشی بودن قیمت دلار تحت تاثیر قرار میدهد. به این دو عامل، نوع قیمت‌گذاری بازارساز در صرافی‌های منتخب را نیز باید اضافه کرد


6 خرداد 99

تحلیل روزانه اونس جهانی، سکه امامی، مظنه طلا آبشده و دلار تهران


امروز روند قیمتی دلار درسلیمانیه و هرات بیشتر از روزهای تعطیل بر انتظارات معامله‌گران تهران و استانبول اثر خواهد داشت. شروع کاهشی یا افزایشی نرخ حواله درهم دیگر عاملی است که معمولا در مورد افزایشی یا کاهشی بودن قیمت دلار تحت تاثیر قرار میدهد. به این دو عامل، نوع قیمت‌گذاری بازارساز در صرافی‌های منتخب را نیز باید اضافه کرد
میزان درآمدهای ارزی و دسترسی به آن است که بیشترین اهمیت را در تعیین مسیر بازار خواهد داشت. آنجه موجب شده که قیمت دلار در هفته‌های اخیر در مسیر صعودی قرار بگیرد، ضعفی است که در سمت عرضه به وجود آمد. کرونا و بسته شدن مرزها موجب شد که درآمدهای ارزی کشور کاهش و به تبع آن قیمت ظرفیت بیشتری برای افزایش پیدا کند. یافتن مقاصد جدید برای صادرات نفت همچون ونزوئلا می‌تواند منجر به تقویت درآمدهای ارزی شود که در نهایت به مدیریت بازار ارز کمک می‌کند.در روزهای گذشته جوسازی زیادی توسط نوسان‌گیران پیرامون ایجاد مشکل توسط آمریکایی‌ها برای نفتکش‌هایی که از سوی ایران به سمت ونزوئلا در حرکت بودند، شنیده می‌شد. با این حال،‌ چنین مشکلی تاکنون به وجود نیامد و این می‌تواند کمی سمت جوسازی‌های افزایشی را تعدیل کند
روز شنبه معاملات زیادی در بازار انجام نمی‌شد و خرید و فروش‌ها محدود بود و بازار حالت نیمه‌تعطیل داشت ولی تقاضاهای حواله‌ای جدیدی که در روزهای تعطیل نمی‌توانستند وارد بازار شوند، احتمالا امروز می‌توانند قیمت را تحریک کنند.شایدبازار پس از اینکه دو بار نتوانست محدوده ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومانی را بشکند،‌ اکنون بیشتر از آنکه میل به رشد داشته باشد،‌ نیازمند اصلاح قیمتی است. دلار در صورتی بار دیگر افزایشی خواهد شد که در مسیر اصلاح بتواند سطح حمایتی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی را حفظ کند. این مرز برای معامله‌گرانی که قصد خرید دوباره در بازار دارند اهمیت زیادی دارد

سیگنال روزانه سکه امامی مورخ 6 خرداد:

پایان معاملات ۷۴۹۲
عدد مهم ۷۴۷۰

سکه هم نوسان در کانال ۷۵۰۰ رو مجدد تجربه کرد در حال حاضر تا زمانی که بالای ۷۴۷۰ هست میتونه با ماندگاری بالای ۷۴۹۰ مجدد وارد کانال ۷۵۰۰ بشه و با مقاومت ۷۵۱۰ رو برو بشه در صورت شکست ۷۵۱۰ توان رشد تا ۷۵۳۰ و ۷۵۵۰ رو داره
این محدوده مقاومت مهم داره درصورت عبور اهداف ۷۵۷۰ و ۷۵۹۰ تا ۷۶۰۰ رو پیش رو داره اگر به هر دلیلی ۷۴۷۰ شکسته بشه به سمت پایین میتونه تا اهداف ۷۴۵۰ و ۷۴۳۰ اصلاح بده
اما این محدوده مهم و حمایت قوی محسوب میشه شکست این محدوده مجدد میتونه کانال ۷۳۰۰ رو در دسترس قرار بده
۷۴۱۰ و ۷۳۹۰ اعداد مهم بعدی هستند

سیگنال روزانه طلا آبشده مورخ 6 خرداد

پایان معاملات ۳۱۷۱
عدد مهم ۳۱۵۷

خب در تحلیل قبل از اعداد مهم ۳۱۷۲ و ۳۱۵۶ صحبت کرده بودیم در حال حاضر تا زمانی که ابشده بالای ۳۱۶۵ هست توان رشد و عبور از ۳۱۷۳ رو داره با عبور از ۳۱۷۳ توان رشد تا ۳۱۸۱ و ۳۱۸۹ رو دارد در هر پله شما میتونید سیو و مجدد پوزیشن بگیرید
با عبور از ۳۱۸۹ توان رشد تا ۳۱۹۷ و ۳۲۰۵ رو داره اگر بتونه بالای ۳۲۰۵ قرار بگیره اهداف ۳۲۱۳ و ۳۲۲۱ رو پیش رو داره
اما با از دست رفتن حمایت ۳۱۶۵ میتونه تا محدوده ۳۱۵۷ اصلاح بزنه این محدوده اگر بشکنه میتونه اعداد ۳۱۴۹ و ۳۱۴۱ رو در اهداف خودش داشته باشه این محدوده حمایت مهم قرار داره و اعداد مهم بعد از شکست ،۳۱۳۳ و ۳۱۲۵ هست

سیگنال روزانه اونس جهانی مورخ 6 خرداد:
انس در محدوده ۱۷۲۸ در حال معامله هست - انس در حال حاضر حمایت مهمی روی ۱۷۲۶ داره و در صورت حمایت شدن
در این محدوده توان رشد مجدد تا ۱۷۳۲ رو داره در صورت شکست ۱۷۳۲ میتونه اهداف ۱۷۳۵ و ۱۷۳۹ رو در سر راه خودش
داشته باشه ۱۷۴۲ مقاومت مهم پیش روی انس محسوب میشه انس به هر دلیلی ۱۷۲۶ رو از دست بده مجدد هدف ۱۷۲۱ رو در سر خواهد داشت شکست این محدوده حمایت های ۱۷۱۸ و ۱۷۱۵ رو فعال خواهد کرد۱۷۱۲ حمایت خوبی محسوب میشه

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

Golden gold پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 11:47
خیلی چیز عجیبی نیست معمار عزیز.
این روش رئیسشه.
اگر دقت کرده باشید اینها حرفهاییه ک رئیسش همیشه تو سخنرانی‌هایش میگ
هی میگ ما تکیم ما شماره یکیمیم پیشرفت کردیم پیشرفت ترقی مثبت مثبت مثبت
من نمی‌دونم چرا نتیجه اینهمه پیشرفت و مثبت رنک یک پیشرفتهای علمی دنیا نتیجش میشه روز بروز پسرفت برای ما مردم!!!!!

1 5

دکتر پیشگو یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 10:28
تا 5 ماهه دیگر (زمان انتخابات ریاست جمهوری امریکا) انتظار رشد قیمت دلار را نداشته باشید.

5 3

معمار زیبا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 10:14
شرایط اقتصادی روز به روز داره وخیم ترمی شه.
حلقه تحریم ها داره شدیدتر وشدیدترمی شه.
بعد جناب همتی تشریف می یارن ومی گن همه چیز گل وبلبل هست.
کاملا هوشیارباشید که این توبمیری از اون توبمیری ها نیست....

3 8

مودت چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 09:55
امکان روئت کف قیمت سکه 10% برای 48480000
20% برای 58580000
40% برای 68680000
سومی تا60% هم امکان داره کف بزنه
خواندن دست بازار ساز!!!! نظر کاملاً شخصی. ......

9 7

مهندس الکترونیک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 09:26
هموطن گرامی
داشتن مقداری آبشده و سکه نباید ما را به دلیل تمایل به افزایش قیمتها به سمت آرزوی پدید آمدن مشکلات و تشنج سوق بده. بر فرض که طلای من 200% افزایش پیدا کرد، آیا قدرت خرید من هم که با فروش آن میخواهم خرید داشته باشم افزایش پیدا میکند؟ یا همه چیز افزایش داشته ؟
آیا همسایه مان و دوست من در اثر بحرانی که آرزو داریم برای سودی که تنها از یک دریچه کوچک به آن نگاه میکنیم آسیب نمی بیند؟
آیا خانواده مان آسیب نمی بیند ؟
آیا کشورمان آسیب نمی بیند ؟
آیا آینده فرزندان و جوانان آسیب نمی بیند ؟
قطعا به گفته بنده و شما اتفاقی نخواهد افتاد و آنچه در تقدیر است رخ خواهد داد. اما تمنای درونمان مسیر زندگی مان را هویدا میکند. زیباتر خدا را ببینیم و از او سود و مال با برکت بخواهیم . او قدرت اول و آخر هستی و پدید آوردنده است. هرگاه او را فراموش کردیم به خودمان کم لطفی کرده ایم.
با احترام به همه دوستان

0 0

ال/نا/ز Gold. دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/21 ساعت 05:10
تا منافع شخصي به منافع ملي حاكمه همينه ايراني تربيتش منافع مادي خودشه
دقيقا جمله صادق هدايته
از گذشته بوده الانم هست

4 2

معمار زیبا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 09:19
دلیلی نداره آمریکایی ها با ما وارد جنگ بشن وقتی دارن باتحریم های شدید اقتصادی به مقاصدی که دارن می رسن...

1 4

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 09:05
اگه کسی معنی تحریم های جدید روز دوشنبه رو مطالعه کنه میفهمه این یعنی جنگ مطلق هر کشتی به ایران گندمم بیاره تحریم میشه بزودی شاهد اصطحکاک شدید نظامی علیه آمریکا در منطقه خواهیم بود.

4 2

معمار زیبا پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 09:15
جناب استاد اعظم 2 :
جنگی درکار نخواهد بود . تمام .
ولی درخصوص وخیم شدن شرایط اقتصادی باشما موافق هستم...

8 5

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 08:56
شدید میره بالا محمدی دیگه هم بر نمی گرده.

3 1

شاپور سیبیل چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 08:06
دوستان منم مثل شما از کامنتهای این سایت متضرر شدم اما اگر توهین نکنید حداقلش اینه طرف شاید شرمنده بشه و دیگه به قصد گمراه کردن حرف نزنه
به کامنتهای گمراه کننده متلک بندازید اما توهین نکنید

4 10

اقتصاد ایران پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 08:05
کاربر معزز جناب معمار زیبا
این افرادی که از این گروه از انها نام بردی مثل بهرام _ خانم دل آرا _ استیون و غیره نفراتی هستن که به شکل مافیایی عمل میکنند و اونطور که من بررسی کردم افراد شیاد و نیرنگ بازی هستن که سرمایه و معاملات مخاطبین را به شدت دارند به خطر میندازن و به هیچ وجهی به این افراد اعتماد نکنید که پشیمان خواهید شد.
اعضای دیگر این گروه هم حتی الامکان گروه را ریپورت کنند و از این محیط نا امن خارج شوند.

4 4

معمار زیبا پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 08:56
بنده خودم مدت کوتاهی عضو گروه قبلیشون بودم بچه های سالمی هستند، واصلا واردمسائل مافیایی بازار و ازاین قبیل داستان ها نمی شن .حتما خلاف واقع به عرض مبارکتون رسوندن...

4 4

معمار زیبا پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 08:50
خیردوست عزیزباکمال احترام با نظرشمامخالف هستم.

7 6

آقای امااتور یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 05:46
کاربر جدید3پس شما که اینق درمطمعن حرف میزنی اگه حرفات غلط ازاب دراومد همینجابیا سه باربگوگوه خوردم تاالکی مردمو گمراه نکنی

0 0

ال/نا/ز Gold. دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/21 ساعت 05:13
اماتور
خيلي تو يابو و بيشعوري
گمراهم شدي به تخمدان ناصرالدين شاه
ملت به تو يابو بگن گوه خورديم كه تو عن دوني سوار بي ام و شي ميخوام نشي صد سال الاغ

1 4

کاربر جدید 3 2050 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 10:15
مرتیکه بی شعور... گوه خوردن کار تو و امثال تو است

15 1

پدر بزرگ! شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 02:01
‍ طمع چوپانی که سگ گله اش را سلاخی کرد!!!
این داستان بسیار آموزنده حکایتی واقعی از زمان اشغال ایران توسط نیروهای انگلیسی و برگرفته از ترجمه‌ی این داستان « رسانه های بین المللی » است.
سالها قبل در زمان اشغال ایران توسط نیروهای انگلیسی، ژنرال «سانی مود» که در یکی از مناطق کشور حرکت میکرد در میان راه نگاهش به چوپانی افتاد و ایستاد.
به مترجمی که همراه خود داشت گفت :برو به این چوپان بگو که جنرال سانی میگوید که :
اگر این سگ گله‌ات را سر ببُری یک پوند انگلیس به تو میدهم...!!!!
چوپان که با یک لیره‌ی استرلینگ انگلیسی میتوانست نصف گله گوسفند بخرد!!! بیدرنگ سگ را گرفت و آن‌ را سر برید!!
آنگاه ژنرال دوباره به چوپان گفت که : اگر این سگ را سلاخی کنی،یک پوند دیگر هم به تو میدهم.... و چوپان هم پوند دوم را گرفت و سگ را سلاخی کرد...!!!
سپس ژنرال برای بار سوم توسط مترجم خود به چوپان گفت که :
این پوند سومی را هم بگیر و این سگ را تکه‌ تکه کن...!!! و چوپان پوند سوم را گرفت و سگ گله را تکه‌تکه کرد...!!!
وقتی ژنرال انگلیسی به راه افتاد، چوپان به دنبال او دوید و گفت :
اگر پوند چهارم را هم به من بدهی، من این سگ را طبخ میکنم.
ژنرال سانی مود گفت :
نه...!!!
من خواستم که آداب و رفتارهای مردم این مرز و بوم را ببینم و به سربازانم نشان دهم...!
تو بخاطر سه پوند حاضر شدی که این سگ گله‌ات را که رفیق تو و حامی تو و گله‌ٔ گوسفندان توست سر ببری، و سلاخی کنی،و آن را تکه‌تکه کنی، و اگر پوند چهارمی را به تو میدادم، آنرا میپختی....!!!!
و معلوم نیست با پوند پنجم به بعد چه کارها که نخواهی کرد...!!!
آنگاه ژنرال سانی رو به سوی نظامیان همراهش کرد و گفت :
« تا وقتی که از این نمونه مردم در این کشور وجود داشته باشند، شما نگران هیچ چیز نباشید...!!!!...»
پول حتی علايق و احساسات انسان‌ها را عوض میكند...!!!
از نخل برهنه سایه داری مطلب
از مردم این زمانه یاری مطلب
عزت به قناعت است و خواری به طمع
با عزت خود بساز و خواری مطلب......

3 16

کاربر جدید 3 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 01:33
افزایش های اونس پولبک هست
ریزش های اونس را به زودی خواهید دید
آمار مرگ و میر کرونا در جهان و خصوصا امریکا بسیار کم شده است
اقتصاد جهان در حال بهبودی است
فقط صبور باشید

3 14

کاربر جدید 3 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 01:25
بعضی ها تا طلا دو ریال بالا و پایین میشه هیجانی میشن
کمی صبور باشید طلا حتما 2900 را خواهد دید

11 3

بيتو هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 07:09
يه كودن تو سايت هست ٥ ماهه ميگه كمي صبور باشيد قيمت سكه ٤٧٠٠ و قيمت طلا ٢٢٠٠ رو خواهد ديد!!
به نظر من شما ٢ نفر شبيه به هم و خيلي تهي مغز هستيد!

4 3

دكتر بيشگو هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 01:24
" چند خبر کوتاه اقتصادی:
100 درصد سهام سرخابی‌ها واگذار می‌شود
وزیر ورزش و جوانان فرایند خصوصی سازی را ابتدا ورود 10 درصد از سهام برای کشف قیمت عنوان و تاکید کرد: عزم جدی داریم که پس از آن صد در صد سهام را واگذار کنیم. با تصویب خصوصی سازی دو باشگاه در هیات عالی واگذاری که ١٨ فروردین به تصویب رسید، برنامه زمانبندی مشخص شد که اگر با موفقیت پیش رود تا اواخر شهریورماه امکان ورود به بازار سرمایه وجود دارد
کاهش 35 درصدی قیمت خودرو در بازار آزاد
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران با اشاره به اقدامات نظارتی انجام شده برای کنترل بازار آزاد خودرو و طرح‌های جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت برای عرضه خودرو از سوی شرکت خودروسازی، از کاهش 35 درصدی قیمت خودرو در بازار آزاد از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تاکنون خبر داد.
موتمنی افزود: هم اکنون در بازار آزاد قیمت های خودرو به قیمت اول اردیبهشت ماه بازگشته که این اتفاق با اعلام برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت در نحوه عرضه خودرو، اعلام قیمت های جدید و اجرای طرح های نظارتی و کنترل بازار رخ داده است./ایرنا
مهلت ۲ هفته‌ای برای متقاضیان پیامکی مسکن ملی
محمود زاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی:
هشتصدهزار نفر از طریق پیامک در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند.
در گذشته اعلام کردیم به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور امکان ثبت نام حضوری وجود ندارد بنابراین اعلام شد که متقاضیان از طریق پیامک ثبت نام خود را انجام دهند.
از ۱۳ خرداد به متقاضیانی که از طریق پیامک ثبت نام کرده اند اعلام شد تا به ادارات کل جهت تکمیل اطلاعات خود مراجعه کنند
شرایط معاملات سهام عدالت در فرابورس اعلام شد
معاون فرابورس ایران :
فرابورس از دیروز ۱۸ خردادماه، امکان انجام معاملات در شرکت‌های سرمایه‌پذیر موضوع سبد سهام عدالت از سوی کارگزاری‌ها را از ساعت ۱۲:۴۵ تا ۱۴ فراهم کرده است
یارانه نقدی خرداد فردا واریز می‌شود
سومین مرحله یارانه نقدی سال ۹۹، ساعت ۲۴ فردا (۲۰ خرداد) واریز می‌شود
سخنگوی ستاد راهبردی سهام عدالت: امکان انتخاب روش مستقیم سهامداران عدالت تا ۲۹ خرداد تمدید شد
وام ۶ میلیونی برای تاکسی داران
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور: با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب پذیر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تاکسیرانانی که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند تسهیلات ۶ میلیون تومانی تعلق می‌گیرد.
• فهرست رانندگان مشمول از طریق وزارت کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل داده شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه با سایت کارا به نشانی: kara.mcls.gov.ir و طی مراحل ثبت نام تکمیلی نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.
سپرده‌های بانکی زیاد شد/ بانک‌ها چقدر وام دادند؟
آمارهای بانک مرکزی از افزایش ۲۷.۵ درصدی مانده سپرده‌ها و ۲۴.۳ درصدی مانده تسهیلات بانکی در پایان بهمن ماه ۹۸ نسبت به مقطع مشابه سال قبل حکایت دارد
تغییرات مزد ۹۹ از تیرماه اعمال می‌شود
نماینده کارگران در شورای عالی کار: تغییرات دستمزد ۹۹ کارگران از تیر ماه اعمال می‌شود و از وزیر تعاون خواستیم تا بحث تعیین حق مسکن کارگران را برای تصویب در مدت باقی‌مانده به هیات دولت ارائه دهد.
سخنگوی دولت:
طبق قانون بودجه برنامه ای برای افزایش قیمت گازوئیل نداریم.
ظرفیت مجاز نگهداری ارز
بانک مرکزی در قالب یک دستورالعمل اجرایی، سقف ارز قابل حمل، نگهداری و مبادله در داخل کشور را تعیین کرد. در این دستورالعمل سقف نگهداری ارز ۱۰ هزار یورو و معادل آن به ارزهای دیگر تعیین شده و برای نگهداری ارز بیش از این مقدار داشتن سه مجوز تعیین شده است: سند موسسه اعتباری، رسید سنا یا اظهارنامه گمرکی.
• از سوی دیگر در این دستورالعمل تاکید شده که خرید و فروش ارز خارج از صرافی و بانک‌ها غیر قانونی است. بانک مرکزی دستورالعمل اجرایی «مربوط به تعیین ارز قابل حمل، نگهداری و مبادله در داخل کشور» را که مشتمل بر ۱۰ ماده است منتشر کرد

2 8

خانم مریلا. شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 00:21
دوستان چـــــرا رفت بالا ؟؟؟

1 7

خانم مریلا. شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 00:45
مرسے...این بازار هم شبیه الاکلــنگ ...شده...

2 4

Golden gold پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 00:38
البته منظورم انسه ها.سوء تفاهم نشه
انس ریخت مظنه اومد پاییم.الان انس رو ب بالا می‌ره مظنه هم دنبالش

2 3

Golden gold پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 00:33
ب خاطر همون دلیل ک اومده بود پایین

12 2

ارزونی رو لولو برد یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 00:07
در اقتصادی که فرغون های از رده خارج شرکت های خودرو سازی دولتی رو با قرعه کشی میفروشند ته شو خودتون بخونید

12 4

سردار 1398 شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 23:50
قيمت طلا بزودي ٣/٣٠٠
****************
تحريم مضاعف ١٢۵ نفتكش در ارتباط با ايران
- وزارت خزانه‌داری آمریکا در تازه‌ترین اقدام تروریستی علیه مردم ایران، ۱۲۵ کشتی و نفتکش مرتبط با جمهوری اسلامی ایران را در فهرست تحریم‌های منع اشاعه هم قرار داد.
- دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه داری آمریکا روز دوشنبه با اعلام لیست این کشتی‌ها و نفتکش‌ها اعلام کرد اصلاحیه انجام شده برای آن است که این کشتی‌ها در موضوع منع اشاعه تسلیحات اتمی و همچنین تحریم جامع آمریکا علیه ایران نیز طبقه‌بندی شوند.
- این اقدام پس از آن انجام می‌شود که جمهوری اسلامی ایران با نادیده گرفتن تحریم‌های غیرقانونی و یکجانبه آمریکا، پنج نفتکش خود را در هیاهوی رسانه‌ای به ونزوئلا اعزام کرد و به این ترتیب برنامه تروریستی آمریکا علیه ونزوئلا را هم خنثی کرد.
******************

9 3

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 23:49
غافلگیر شدین ییلاق فردا هم اصلاح داشت دیدی نداشت عجله نکن بازار ساز هنوز باهامون کار داره جنس دست خودشه پایین نداریم چند روز دارم میگم.

4 10

تیغ۴ هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 23:32
این قیمت ها برای خرید جذاب نیست
باید صبر پیشه کرد

1 0

اهورا12 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 09:53
بشین تا جذاب بشه

4 4

Golden gold پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 23:10
بر عکس خیلی مواقع ظاهراً این روزها بازار ایران همبستگی شدیدی با انس پیدا کرده.
بازار ایران تحت تاثیر انس.
همه نگاه ها ب انس.
البته آبشده ی حباب+هم داره ک باز مثل دلار ضریبیه ک دست بازار ساز رو باز میزاره تو مدیریت بازار

14 6

اس محمد زرگر پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 22:58
فیل هم پرواز میکنه ، این تو چارت من هست . نخرید که بدبخت میشید. خخخخ

18 4

ارزونی رو لولو برد یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 22:56
این اقتصاد درو پیکر ندارد قیمت ها کالاها و خدمات لحظه ای در افزایش است دو بار اعتماد کردم با خاک یک سان شدم دیگه به هیچ فاندی اعتماد ندارم حتی برداشته شدن تحریم ها گول دوزار بالا و پایین قیمت ها رو نخورید مال به مراتب بهتر از پول نقد است

5 6

هومهر چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 22:51
معمار زیبا فکر کنم با بهرام خان دوستن....اگه شماره بهرام خان راپیدا کنیم یا خانم دلارا میشه گروهشون را پیدا کرد

6 5

هومهر چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 22:26
معمار زیبا میشه توپی وی شماره بهرام خان را برام بفرستی....ممنون

6 15

کاربر جدید 3 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 22:15
بازار اصلا کشش دلار 17700 را نداره
با اینکه بانک مرکزی دلار تو بازار تزریق نمی کنه ولی باز هم قیمت دلار توان بالا رفتن نداره
دلار به آخرین ایستگاه افزایش خودش رسیده
به زودی ریزش و اصلاح دلار شروع میشه
احتمال کاهش اونس هم به دلیل پایان یافتن کرونا و افزایش آمار اشتغال آمریکا و کشورهای صنعتی زیاد شده
در شرایط فعلی خریدار بازنده خواهد بود

2 7

کاربر جدید 3 2050 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/20 ساعت 01:24
صبور باش..
قرار نیست که همین امروز بیاد پایین

7 0

حسین کوچولو یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 23:34
سلام شما گفتید میاد پایین که رفت بالا الان چی بگم.اون سری به استاد اعظم اعتماد کردم باختم این سریم به شما دمتون گرم به خدا

6 12

کاربر جدید 3 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 22:09
به قیمت‌های آخر شب اعتماد نکنید
ضمنا مظنه حتما میریزه
فقط چند روز صبر می خواد

7 5

معمار زیبا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 21:37
دوستانی که دنبال گروه تحلیل طلا هستن من پیشنهادمی کنم بگردن وگروه تلگرامی جناب استیون رو پیدا کنن.
خداییش بدون قصدو غرض تحلیل می زارن وبچه های گردهشون رو راهنمایی می کنن....
بجز خود استیون عزیزان دیگه ای هم مثل دوست خوبم بهرام وخانم دل آرام هم عضو گروهشون هستن...
حس می کنم یه تعدادی بلاتکلیف هستن می تونن از این گروه استفاده کنن...

3 4

معمار زیبا پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 22:44
ظاهرا یه گروه جدیدتشکیل دادن

2 5

جویای کار پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 22:39
گروه ریمو شد رفت

3 4

معمار زیبا پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 22:34
استیو جان کجایی که بچه ها در به در دنبال آدرس گروهت می گردن لطفا آدرس گروهت رواطلاع رسانی کن تا دوستان استفاده کنن...

4 4

هومهر چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 22:22
سلام....معمار زیبا..وعزیزانی که لینک گروه استیون را دارن ممنون میشم بزاریدش توگروه

3 4

معمار زیبا پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 21:46
خیرعضونیستم ولی می دونم یه گروه جدیدتشکلیل داده جناب استیون...

2 4

Golden gold پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 21:43
اون گروه ک گفتند منحل شد!!!!
شما عضو هستید اونجا؟؟؟

9 8

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 20:52
دوستان فقط طبق چارت معتبر ما عمل کنند
طبق اصول و قواعد راه درست نشان داده میشود
نه باند بازی و فرمالیته کردن قیمت با بازارسازی 4 تا بچه که بانک مرکزی اختیار تام بهشون داده است
اگر بازار بعد از برخورد به 3320 نقطه سقف نمودار ما اینقدر ریزش تا 3050 می کرد بازار چنان رونق و خرید و فروشی داشت که همه کاسب های طلا فروش رو حیران میکرد (طرف عرضه و تقاضا هر دو فعال بودند) ولی وقتی بازار بی جهت سر از خود با باند بازی 4 تا بچه اداره میشه ته اش بهتر از این نمیشه از وقتی قیمتها از چارت ما سرازیر شده عرضه نبوده و تقاضا یک طرفه بازار رو به رکود عمیق برده
حالا باز 4 تا بچه طلا فروش مجدد به این باند بازیها ادامه بدهند تا بیشتر بازار ره به سمت کسادی ببرن

6 0

یوشع سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 20:48
یوشع دو ماه پاسخ می دهد :
تاریخ: 1399/03/19 ساعت 20:45
همه ی افراد به اندازه ی درک و فهم شون از شرایط بازار مینویسند و پیشنهاد میدن
ما هم باید به اندازه ی فهم و درک مون از شرایط مالی خودمون و قدرت ریسک پذیری مون دست به انتخاب بزنیم
هیچ اجباری در خرید و فروش از سمت هیچ بزرگواری ندیدم،همه در حد راهنمایی و پیشنهاد بوده
تصمیم گیر نهایی خودمون هستیم که اعتماد کنیم وخرید کنیم یا اعتماد کنیم ُ بفروشیم
الان آقای محمدی مظنه ی ۲۲۰۰ رو پیشبینی کردن یعنی گرمی حدود پونصد هزار تومان
جناب استاد اعظم کف قیمت رو حدود هفتصد هزار تومان میدونن
دیروز هم کانال تهران طلا پیش بینی طلای گرمی حدود یه میلیون تومانی و سکه ی ده میلیونی کرده بود
چی بگیم ؟
فحاشی و بی احترامی کنیم ؟
شرایط مساعد میشه؟
عزیزانمون نظر میدن ازشون تشکر میکنم
و با توجه به شرایطی که خودم میبینم تصمیم میگیرم
اگه اسم بزرگواران رو هم ذکر کردم چون دیدم ،دوستان بزرگوار دیگه ی من ظاهرا ً یه دلخوری از شون دارن و توی کامنت ها مینویسن
همه ی شما در پناه خدا باشید
برکت و شادی خدا همراهتون باشه
به سهم خود سپاسگذاری ازتون میکنم

7 4

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 20:45
زمانی که بازار طبق چارت عمل نکنه یه طرفه تقاضا زیاد میشه و مجبوره با چارت هماهنگ بشه تعارف نداریم از بالا هم همین طوره اگه بالای سقف بزنه عرضه زیاد میشه
بازار ی موفق و پر رونق هست و تعادل عرضه و تقاضادر ان برقرار خواهد شد که طبق نمودار عمل کند در غیر اینصورت اشتباه بزرگی مرتکب شده است

8 2

Golden gold پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 20:44
دوستان عزیز،عصر بخیر
نخرید می‌ره پایین
بخرید می‌ره بالا!!!!
هرکس می‌تونه در سایت نظر بده اما از دوستان صاحب نظر انتظار می‌ره نظر تحلیلی ارائه بدن.
خیلی بهتر میشه اگر دوستان تحلیلهاشون با استدلال و منطق و حتی اشاره ب ب فاند خاصی ک مد نظرشونه عنوان کنند.
ب این صورت هم مطالب مفید تر خواهند بود هم اصولاً سایت پر مایع و ارزشمندی خواهیم داشت
پر سود باشید

11 7

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 20:41
ایشالا که کسی از خرید جا نمونده باشه چون بازار قصد داره برسه به اون نقاط چارت ما

8 11

کاربر جدید 3 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 19:53
دوستان عزیز
مظنه 3070 تا 3100 در حال حاضر سقف بازار است
بازار کاملا بی رمق است
قیمت‌ها کاهش شدید نداره ولی مظنه 2900 و گرم 670 حتما دیده میشه
استاد اعظم دلال هست وگرنه چه نیازی بود روزی صد دفعه اینجا سیگنال خرید بده؟
فکر کردید ایشون دلسوز شما است؟

7 8

استاد اعظم چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 20:42
بازاری که از رو چارت پیش نره مقطعی هست

0 8

خانم مریلا. شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 20:34
سلام وعرض ادب
گــرم ۶۷۰اون وقت قیمت سکه اش چند میشه؟؟؟

4 11

کاربر جدید 3 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 19:36
مظنه به زودی زیر 3000 خواهد رفت..
اسیر هیجانات بازار نشید

14 10

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 18:58
منطقه 3050 تا 3070 کف مطلق هست و فقط خرید داره
دلالان قیمت ها رو پایین اوردند خودشون بخرن فریب نخورید

5 1

یوشع سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 20:45
همه ی افراد به اندازه ی درک و فهم شون از شرایط بازار مینویسند و پیشنهاد میدن
ما هم باید به اندازه ی فهم و درک مون از شرایط مالی خودمون و قدرت ریسک پذیری مون دست به انتخاب بزنیم
هیچ اجباری در خرید و فروش از سمت هیچ بزرگواری ندیدم،همه در حد راهنمایی و پیشنهاد بوده
تصمیم گیر نهایی خودمون هستیم که اعتماد کنیم وخرید کنیم یا اعتماد کنیم ُ بفروشیم
الان آقای محمدی مظنه ی ۲۲۰۰ رو پیشبینی کردن یعنی گرمی حدود پونصد هزار تومان
جناب استاد اعظم کف قیمت رو حدود هفتصد هزار تومان میدونن
دیروز هم کانال تهران طلا پیش بینی طلای گرمی حدود یه میلیون تومانی و سکه ی ده میلیونی کرده بود
چی بگیم ؟
فحاشی و بی احترامی کنیم ؟
شرایط مساعد میشه؟
عزیزانمون نظر میدن ازشون تشکر میکنم
و با توجه به شرایطی که خودم میبینم تصمیم میگیرم
اگه اسم بزرگواران رو هم ذکر کردم چون دیدم ،دوستان بزرگوار دیگه ی من ظاهرا ً یه دلخوری از شون دارن و توی کامنت ها مینویسن
همه ی شما در پناه خدا باشید
برکت و شادی خدا همراهتون باشه
به سهم خود سپاسگذاری ازتون میکنم

6 8

کاربر جدید 3 2050 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 19:35
مظنه حتما زیر 3050 خواهد رفت
فقط لطفا وقتی که مظنه زیر 3050 رفت برای همیشه خاموش شو

11 5

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 18:54
با سلام برخی میخوان در کف کف بخرن من الگوی صحیح و حقیقی بازار رو میگم هر کسی خواست میتونه طبقش عمل کنه
صبح بازار کف کف زد که تاکید زیاد به خرید دادم
دوستان هر کسی اختیار خرید و فروش خودشه من کسی رو اجبار به کاری نکردم هر کسی دلش خواست طبق نظر خودش بره ولی طبق تجربه زیادی که دارم کلا 10 روزه در منطقه خرید هستیم که امروز دیگه واقعا کف بود حالا شمایی که بالاتر خریدی باید پله ی بعدی رو امروز میخریدی همیشه باید پله ای بخرید
وقتی قیمت ها از چارت ما از پایین خارج میشه فقط باید خرید

2 10

چلانه چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 18:31
یک کارشناس مسائل آمریکا بر این باور است که با توجه به روند اعتراضات و نوع کنش ترامپ در مواجهه با کرونا، بحران‌های پیش روی ترامپ در چند ما آینده یعنی چهار ماه باقیمانده تا انتخابات ماه نوامبر، قابل رفع و حل نیستند و با این زمینه او فرصتی برای بازگشت به کاخ سفید نخواهد داشت.

3 12

دکتر پیشگو یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 17:55
دلالان برای پیشگیری از ریزش قیمت‌ دلار دست به کار شدند.
قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی بدون تغییر نسبت به دیروز سقف کانال ۱۶ هزار تومان باقی ماند.
دلالان برای پیشگیری از ریزش قیمت‌ دلار دست به کار شدند
به گزارش خبرآنلاین، امروز هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به قیمت ۱۶ هزار و ۹۳۰ تومان فروخته شد. نرخ خرید دلار از صرافی‌های بانکی نیز برابر با ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است . به نظر می‌رسد ثبات قیمت‌ها در بازار ارز نشانه‌ای از مقاومت جدی بازار نسبت به کاهش قیمت باشد با این حال بررسی‌ها نشان می دهد روند ریزشی به زودی بر بازار حاکم خواهد شد.
قیمت دلار
گزارش های رسیده حاکی از آن است که دلالان با هدف پیشگیری از ریزش قیمت‌ها در بازار ت**** جدی را به کار بسته‌اند. آنها در برخی ساعات روز از خرید و فروش امتناع کرده و در برخی ساعات نیز نسبت به انجام معاملات صوری در سقف قیمت اقدام می کنند تا مانع از ریزش قیمت‌ها شوند.
قیمت هر یورو در صرافی‌های بانکی نیز مانند دیروز برابر با ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان گزارش شد . نرخ خرید یورو از مردم نیز به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

17 0

Chandler یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 17:49
یه خواهشی از دوستانی که دارن این پیامو میخونن دارم اگه میخوای ضرر نکنی به بخش نطرات این سایت وارد نشو ،،،،
متاسفانه افراد زیادی تو این سایت قصدشون فریب مردمه

12 0

Golden gold پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 18:00
بله درسته اما خداروشکر آنقدر تکرار میشه این حرف ک دیگ همه در جریان هستن و می‌دونم هر صحبت ونظری از روی خیرخواهی نیست.هرچند انسان درست هم اگر چ کم اما داریم.
بهترین روش استفاده از سایت :خواندن تمام نظرات ،جمع بندی و نتیجه گیری و تصمیم آخر صدرصد با خودمان.
موفق باشید.

1 12

Solisss پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 17:35
هیچ کدام از این تحریم ها به حال ما فرقی نمیکند فقط یک نمایش هس

6 0

یوشع سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 18:32
مدل برادر محمود احمدی نژاد فرمودید

7 17

دکتر پیشگو یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 17:29
اگر دیروز میفروختید بهتر از امروز بود! اگر امروز بفروشید بهتر از فرداست!

8 6

معمار زیبا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 17:25
❌❌رسانه آمریکایی: جمهوریخواهان کنگره بزرگترین بسته تحریمی علیه ایران را رونمایی می‌کنند
?«واشنگتن فری بیکن» نوشت «کمیته مطالعاتی جمهوریخواهان آمریکا» روز چهارشنبه بسته تحریمی گسترده علیه ایران، روسیه و چین را ارائه می‌کند.
?رئیس این کمیته گفته بخش ایران این بسته شامل سخت‌ترین مجازات‌هایی است که کنگره پیشنهاد کرده است و این امر تا حد زیادی فشار حداکثری دولت ترامپ را گسترش خواهد داد.
?این کمیته از کنگره آمریکا می‌خواهد به طور یکجانبه بخشی از معافیت از تحریم‌هایی که «باعث توجیه برنامه‌ هسته‌ای ایران شده و جای پای این کشور را در عراق محکم کرده» را لغو کند.
?بر اساس این بسته تحریمی جدید، دولت آمریکا از رفع تحریم‌های ایران بدون رضایت مجلس نمایندگان و سنا منع می‌شود.
?این طرح تحریم‌های تازه‌ای را بر صنایع تسلیحاتی کشورهایی چون روسیه و چین در صورت فروش سلاح به ایران و همچنین بانک‌هایی که به ایران در این زمینه تسهیلات می‌دهند در نظر خواهد گرفت.
فارس

1 3

چلانه چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 18:34
این تحلیل غلطیه چون کنگره در اختیار دمکراتهاست و جمهوریخواهان توان هیچ مانوری نوارن

5 3

معمار زیبا پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 17:26
گل بودبه سبزه آراسته شد

11 5

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 17:14
طرح بزرگ تشدید تحریم ها در کنگره آمریکا علیه ایران بزودی.

7 5

معمار زیبا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 16:28
یه صحبت هایی از استعفای همتی در روزهای آینده هست کسی چیزی دراین خصوص شنیده یا ممکنه شایعه باشه؟

7 7

دکتر پیشگو یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 17:31
شایعه دلالان! بشنوید ولی باور نکنید!

6 5

معمار زیبا پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 16:30
اگراین خبر واقعیت داشته باشه وضعیت دلار. رو خودتون حدث بزنید چه خواهدشد....

4 3

این روزها دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 16:20
سلام این سایت تحلیلی نمی‌دهند که آن تحلیل بر فرضیاتی باشد .حرف می زنند . هیچ دلیل هم برا ی حرف ندارند. بالامی رود پایین میاد را بر مبنای چه عواملی می گویند . با این حرف ها هیچ گوشی نباید داده شود . باید تحلیل باشد والسلام .

5 2

معمار زیبا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 16:14
تبادل زندانی دراین شرایط یک برگ برنده هست برای ترامپ . از طرفی ایران هم می خوادباب مذاکره رو باز بزاره واسه بعدازانتخابات آمریکا که اگر ترامپ رای بیاره بتونن بیان پای میزمذاکره...

5 2

معمار زیبا پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 16:16
تبادل زندانیان هیچ دستاوردی برای ایران نخواهد داشت.فکرنکنیدباتبادل چندتا زندانی مملکت گل وبلبل می شه..

2 1

بگذر هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 15:51
سلام
نظرتون برای سرمایه گذاری هم روی طلا باشه هم بورس
در عرض 3 روز رشد چشمگیری داشته
اصلا قابل مقایسه با طلا نیست

11 2

آنالیزور طلا دو سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 15:37
کسی که میخاد ارزش سرمایش حفظ شه 100 تومن و 150 تومن بالا و پایین آبشده براش مهم نیست// از کاهشها برا خرید بهتر استفاده میکنه// سرمایش همیشه حداقل 70 درصد ماله//

4 3

سکه ده شاهی سه سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 15:30
سکه با این قیمت ربع و نیم باید الان روی ۷۰۸۰ باشه اما به اجبار بالا نگه داشتند

4 7

Solisss پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 15:06
حباب سکه ۸۰۰هزار تومان بزودی

12 2

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 14:56
خیال کردین مث پارسال تا ابان ثابت می مونه امسال اینجوری نیست جرات داری بخر جرات داری بفروش دارن بازی میکنن حواستون باشه.

6 1

معمار زیبا پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 16:09
می خوان بازار ارز وسکه رو بی رمق نشون بدن

4 0

Golden gold پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 15:31
با سلام
ب نظرتون هدف از این بازی چیه ؟؟
وقتی ن باید خرید و ن باید فروخت!!!!

5 1

D-buyer یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 14:49
نقل قول از دکتر نیما آگاهی: دلار در اقتصاد ایران تقریبا یعنی همه چیز . چه دوست داشته باشیم چه نه حتی تا نان هم به دلار گره خورده و دیر یا زود با قیمت دلار نوسان میکند . الان تقریبا در اوج قیمت های دلار به سر میبریم . متاسفانه هم با همین افزایش ها سریع فضای این بازار امنیتی میشود و پرداختن به آن سخت . ولی امروز قصد دارم به جای آنکه بخواهیم از قیمت صرافی حرف بزنیم یک دید آینده نگر به شما بدهم . البته که این همه ماجرا نیست ولی تا حد زیادی کمک میکند . آن هم نگاه به قیمت معاملات بورس کالا است . در بورس کالا عموم موارد کالاهایی با قیمت جهانی هستند. باید قیمت جهانی آنها را بدست آورد سپس قیمت معاملات بورس را هم بدست آورد و از این طریق قیمت دلار معامله شده در آن کالا بدست می آید . به اصطلاح در بازار میگویند ببینید بورس کالا دلار را چند میبیند ؟هم آینده نگر است و هم با توجه به حجم معاملات تا حد زیادی درست . باشد که همه رستگار شویم.

5 1

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 14:45
کاربر ییلاق حواسم بهت هست خوب یرا میدی

13 7

مهندس الکترونیک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 14:30
دلالهای مالدار زمانی که اصلاح یا کاهش داریم با ارایه سیگنالهای غلط و هل دادن عامه مردم به سمت خرید با افزایش تقاضا مانع از کاهش می شوند. مراقب باشید.

5 3

صاحبی هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 15:29
احسنت کاملا درسته ،کاربران عزیز میزان مثبت و منفی هارو توجهی نداشته باشید دلاهای محترم اکانت های فراوانی برای گمراه کردن دارند هوشیار باشید

20 13

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 14:18
سلام دوستان نظر سنجی
تا آخر خرداد بازار طلا
رنج و بی رمق یا حتی اصلاح قیمت++++
افزایش _ _ _ _

8 9

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 13:52
فردا هم اصلاح داریم

7 11

معمار زیبا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 13:32
همچنان فرصت برای خرید فراهم می باشدخیلی عجله نکنید، یااگرهم قصد خرید دارین پلکانی وبه صورت ملایم خرید کنید...

14 6

سکه ده شاهی سه سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 13:29
محمدی این هفته هم اومد ۶۸۰۰ که نشد تازه یه نگاه به اونس بنداز افزایش پیدا کرده طلا مقاومت داره میکنه برای کاهش...

12 2

مهندس رضا هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 13:28
در افزایش اخیر سکه و طلا، خب خیلیها از خرید جا موندن و نتونستن خودشونو برسونن و به گمان خودشون ضرر کردن. اصطلاحی هست که میگه: بازار مهربونه. یعنی بازم داره فرصت فراهم میکنه برای پیشرفت.

7 2

مهندس رضا هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 13:26
سلام
مشخصه که روند کلی بازار صعودیه ولی خب یه مقدار نوسانات هم باهاش هست که ارزش طلا رو بالا و پایین میره. در دنیا تمام مارکتها اینجوریه.
با دوزار پایین و بالا شدن نمیشه گفت صعود کرده یا ریخته. هرکی باید با عقل و منطق و بسته به شرایط جیب خودش تصمیم بگیره. اینکه فلانی گفت بخر یا اون گفت نخر، اصلاً حرف درستی نیست.

11 2

لیورپول یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 13:24
به نظر امروز فرصت خوبی برای خرید هست.

6 11

Solisss پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 12:52
ایران گفته آماده تبادل همه زندانیان با آمریکا هستیم

1 0

معمار زیبا پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 16:11
ترامپ باج به ایران نمی ده

13 7

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 12:41
دارن جمع میکنن شدید میره بالا در پناه حق.

9 12

توجو هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 12:36
از این همه بخر بخر استاد اعظم پیداست که دلاله و خودش خریده.حالاهم داره فاز بخر بخر راه می ندازه.منم میدونم بازار صعودی هست اما از کجا بالا رفتن هم مهمه.حمایت ۳۰۷۰ هم که ابکش شد.
حالا میبینیم که بازار تا کجا اصلاح میکنه و از کجا بر میگرده

7 9

توجو هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 12:30
زیر گرمی۷۰۰منتظر خرید باشید.
۶۸۰الی۶۹۰بخرید
در محدوده۷۲۰الی۷۳۰ بفروشید

8 7

توجو هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 12:26
هنوز برای خرید بوده.به بخر بخر های استاد اعظم توجهی نکنید.این بابا کله اش به .... پنالتی میزنه

16 20

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 12:17
آقا این بابایی که هی میگه بخر
تا همین الانم به صورت کاملا شانسی نظر داده که بارار دستوری هم کمکش کرده مال رو دستت میمونه به حرفش گوش نکن
سکه ۵۲۰۰ و آبشده ۲۲۰۰ از رگ گردن نزدیکتره
من اگر نتونستم نوسان رو به بالا بگیرم به کسی ضرر نزدم شما سود نکردی جایی که من بهت خرید بدم
پولت دوبرابر میشه حالا میخوای گوش بده میخوای نده
موج اول ۲۹۰۰ و ۶۸۰۰
درپناه حق

13 10

کاربر جدید 3 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 12:16
آدم طماع و عجول از حول حلیم تو دیگ میفته
کسانی که صبور بودند و به بخر بخر های استاد اعظم گوش نکردند امروز می تونن مظنه را به جای. 3200 روی 3050 بخرند..
اگر بیشتر صبر کنند. می تونن مظنه را روی 2950 و حتی پایین‌تر بخرن
به هر حال صلاح کار خویش خسروان دانند

13 11

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 12:15
کاهش بسه خرید زدید بریم بالا دیگه

0 2

استاد اعظم چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 18:51
من حقایق بازار رو میگم

6 0

حسین کوچولو یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 16:06
دیگه گولتو نمیخورم یادته بهم گفتی بخر حتما بالا میره سشنبه هفته قبل728بود 70گرم خریدم ولی این ضرر واسم.درس عبرت شد
وجدانن ناموسن نمیدونی از هیچی خبر نداری انقد تاکید نکن رو حرفت بگو نظر شخصیمه درست نمیدونم
یجوری تاکید میکنی ادم فکر میکنه یه چیزی حالیته

10 9

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 12:06
محدوده فقط بخر یالابخرهسیم

13 9

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 12:01
بخرید تا بالا نرفته

5 4

جوانمرد پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 12:00
کاربر ابوعباس عزیز:
یادت هست؟!
هفته قبل گفته بودم بخاطر واریز پول برندگان قرعه کشی ایرانخودرو,,,,
شنبه تا دوشنبه هفته جاری,,
کاهش داریم...امروز و فردا هم بخاطر برندگان سایپا...کاهش ادامه دارد...بعدش رو خدا میداند

6 0

ابو عباس نه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 13:24
عزیزم این کاهش بخاطر کاهش انس هست چرا مغلطه میکنی عزیز. این سیرک قرعه کشی خودرو ظاهرا تا اخر سال همینطور ادامه داره و یک داستانی مثل بورسه وبرای جمع اوری نفدینگی و مال از دست خونگی جماعته .مال داری که مالسو بفروشه بده دست خودرو ساز وامثالهم جمتعت شیش ماه دیگه میزنه رو دستش که چه غلطی کرده .

5 10

Solisss پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 11:45
چرا مردمو بدبخت میکنین واسه سود خودتون اینجا شاید کسی باشد که فقط پول یه سکه داشته باشه خواهشم بخر بخر نکنین

19 1

مردم یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 11:09
استاد اعظم شما اگه دلال نیستی چرا اینطور حرف میزنی.
خدا تو و محمدی رو لعنت کنه که اینجور حرف میزنید.
یه طلا فروش به من میگفت یه مادر رو دختری بودند یکیشون میگفت فردا بارون میاد یکیشون میگفت فردا آفتابیه.
خلاصه حرف هر کدومشون درست درمیومد؛ میگفتند دیدید درست گفتیم.حالا نقل استاد اعظم و وحید محمدی و چندتا دیگه هست که میگند فردا چی میشه.اینا نامردند.کلا به هرکی حرف قطعی زد گوش ندید که دلاله

11 14

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 10:19
با سلام
مظنه کار بخره
اون کسی که داره قیمت ها رو فرمالیته پایین میاره، خوب فرصت خریدی فراهم میکنه

8 1

داود رجبی هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 00:45
به دوستان توصیه میکنم کتاب جادوگران بازار نوین نوشته آقای شواگر را مطالعه کنید تا متوجه بشید که حتی بزرگان بازار هم اشتباه میکنن اما شهامت اقرار به اشتباهات را دارن و خیلی زود مطابق با حد ضرر شون از بازار خارج میشن و منتظر فرصت بعدی مطابق با دیدگاهشان هستند

9 5

داود رجبی هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 00:34
سلام دوستان من کامنت ها را چک میکردم به یه نکته توجه کردم.یه عده میگن بخر و یه عده میگن بفروش.اما کسی از حد ضرر یا حد سود صحبت نمیکنه.بخریم درست.اما با چه حد ضرری؟اگه حد ضرر درست انتخاب بشه جلوی ضرر فاجعه بار را میگیره.در ضمن اینکه هرگز به توصیه دیگران گوش ندید.بلکه مسولیت خرید و یا فروش را خودتون به عهده بگیرید.بنده شخصا از نظرات اساتید را می خونم اما تصمیم نهایی و تبعات آن با خودم است.

21 12

ال ناز ! سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 00:34
به همه شما قول ميدم طلا تا گرمی یک ميليون تومن تا انتخابات امریکا بالا میاد ...
گند اقتصاد مملکت برج ٤ در مياد ..
امار تورم سه ماهه اول سال اخر خرداد بانک مرکزی نمیتونه الکی اعلام کنه..
همه شما شاهدین کف بازار قیمتها از اول سال ۹۹ حدودی ۴۰ درصد رشد داشتند و امار اخر خرداد خودش گویای همه چیز در کالا ها است

4 4

مریلا جان پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 01:28
امار 3ماهه اول سال شامل اردیبهشت و خردا. وتیر میشه وفروردین همیشه با دوماه آخر سال قبل محاسبه میشه پس قاعدتا تا برج 5 طول میکشه

4 3

M. Ozil یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 01:25
موافقم
از نظر بنده:
كوتاه مدت؛ ٦٥٠-٧٠٠
ميان مدت؛ محدوده ٧٥٠-٨٥٠
بلند مدت؛ ٩٠٠-١٠٠٠

4 10

مريلا خانم. یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 01:16
جدے ميگے ......!!!!!!! عجب...!!!!!!
عمراااااا بره بالاے ٨٠٠......

4 2

مك دونالد چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 01:05
Vaooooooooooo

6 4

آقاي خاص شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 01:04
واقعا سوپرايز شديم

4 10

وحبدمحمدي هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 01:03
يك ميليون !!
بشنو و باور نكن !!

4 6

شير غران شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 00:55
واقعا به يك مليون ميرسه كاكو ؟؟
خيلي تخيليه

5 8

تماشاچي هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 00:49
قرار باشه به ١ م برسه اول ي كاهش شديد داره به محدوده ٦٠٠ بعد ركورد قبلي رو ميشكونه و احتمالا ميره به سمت سقف هاي جديد........

11 5

یوشع سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 00:44
بازار تهران طلا
با سلام و تقدیم احترام
به دوستان و همراهان عزیز عرض احترام خدمت تک تک شما عزیزان را دارم
مخصوصا همکاران ارزشمندم
کسانیکه تصمیم سرمایه‌گذاری برروی طلا و سکه دارند
فعلا که مسیر نزولی است فرصت مناسبی برای خرید میباشد
طلا و سکه آینده درخشانی در پیش رو دارد هدف سکه 10 میلیون تومان میباشد و همچنین هدف طلا هر گرم 980 هزار تومان است
بازار تهران طلا

13 28

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 00:28
دورانی رکورد دار مثبت بودم
دورانی رکورد دار منفی شدم
کلا تمام رکورد ها دست منه
اما برادر محمدی میگه نخر حرف گوش کن محمدی یچیزی میدونه میگه نخر حرف چهار تا دلال که از هول حلیم افتادن تو دیگ رییس نخور تو این ۸۳ میلیون جمعیت
فقط محمدی و همتی میگن میریزه
حرف همتی رو قبول نداری ایولا
حرف محمدی رو قبول کن ۳روز دیگه
نزنی تو سرت یک ماه دیگه نگی خاک تو سرم
۲ماه دیگه خودکشی نکنی
همتون میدونین اعداد محمدی دیده میشه
شعار معروف یادت باشه
محمدی دیرو زود داره سوخت وسوز نداره
یاعلی مدد

1 10

ال/نا/ز Gold. دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 03:22
خخخ
منفي هاي اقاي محمدي كم شده با ريزش قيمت ها
خخخخخخخ
عجب ملت دو رويي هستيم بخدا

6 3

یوشع سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 01:01
درود و عرض ادب
به نظر شما تا کی خرید نکنند
ده روز
بیست روز
یک ماه
دو ماه...
شش ماه...
بدون تاریخ گفتن بی اعتمادی میاره
نمیگم دقیق روز رو بگید ولی گفتن اینطوری هم منطقی نیست
سپاس

10 2

چارت سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 00:43
۵۲۰۰ و ۲۲۰۰ شما اگر اتفاق بیفته معجزه است تا ببینیم آیا بازهم معجزه دیگری از طرف شما رخ میده یا تاریخ مصرف شما تموم شده
زمان همه چیز رو مشخص خواهد کرد

15 5

یوشع سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 22:16
امن ترین سرمایه گذاری برای بلند مدت طلا هست
شرایط مساعدی برای فروش نیست
با توجه به شرایط نا مساعد ریال ،شرایط برای افزایش وصعود قیمت طلا پررنگ تر هست
تصمیم با خودتون عجله نکنید

8 11

خانم مریلا. شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 22:33
دقیقااااا...اندازه یه نـــخود هم نفروشیــــد....فقط تو قیمت پایین بـــخرید

8 3

ساعی یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 22:02
سلام خدمت همگی
دلالهای سایت دارن کم کم خودشون رو معرفی میکنن
کسانی که تو فکر حفظ ارزش پولشون هستند لطفا با این نظرات تصمیم گیری نکنن ، های بخر ، های نخر، از ما گفتن یهو خبر میشی میبینی یک چهارم مالت نیست

4 0

شبهای کرمان 2 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 23:03
خب شما بگین با این وضعیت مملکت نگه داشتن ریال هم که خودش کلی ضرره پس با نقدینگیمون چه کنیم که ارزش پولمون پایین نیاد

6 25

Solisss پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 20:29
سلام امروز بفروشید که فردا دیر است تا یک ماه فقط اصلاح خواهد بود
تصمیم با خودتون

6 21

Solisss پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 20:33
حتی در بدبینانه ترین حالت اگر اونس ۱۰۰ افزایش داشته باشد باز اصلاح یه جا یادداشت کنید شاگرد تنبل

21 9

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 20:28
3070 حمایته سریع بخر
ضد پاتک به دلالان بی خاصیت ابله بزنید و حسابی بهشون رودست بزنید

2 0

مردم یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/19 ساعت 11:08
شما اگه دلال نیستی چرا اینطور حرف میزنی.
خدا تو و محمدی رو لعنت کنه که اینجور حرف میزنید.
یه طلا فروش به من میگفت یه مادر رو دختری بودند یکیشون میگفت فردا بارون میاد یکیشون میگفت فردا آفتابیه.
خلاصه حرف هر کدومشون درست درمیومد؛ میگفتند دیدید درست گفتیم.حالا نقل استاد اعظم و وحید محمدی و چندتا دیگه هست که میگند فردا چی میشه.اینا نامردند.کلا به هرکی حرف قطعی زد گوش ندید که دلاله.

18 6

قاسم روشن یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 22:17
دلال اصلی خودتی استاد بقیه اداتو درمیارن.
نه تنها دلالی بلکه مکار هم هستی.

8 5

کاربر جدید 3 2050 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 22:13
استاد اعظم حمایت شما هم که دوباره سوراخ شد..
مظنه رفت زیر 3070

9 0

تتو 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 20:08
چقدر حرصه ماله دنیا رو می خورید

2 0

شاپور سیبیل چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 21:16
جام می و خون دل هر یک به کسی دادند
کشور ما هم با نفت و فروشش و دلارهای سبز خوشند دیگه

4 0

شاپور سیبیل چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 21:07
در منیو دنیا
غصه
خون دل
حرص
و....
ما با هیجان حرص و انتخاب کردیم
شما گزینه بهتری دارید؟

6 4

اوستا دادا اعظم هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 19:40
سکه دستوری بالای ۷ تومان رفته و با هر اونسی زیر ۷ نمیاد مگر اینکه بازار ساز بخواد بازار ما بسیار کم عمق است

7 3

معمار زیبا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 19:26
به نظرم که فروشنده نباشین همچین تمایلی هم به خریدنداشته باشین تا تکلیف روشن بشه...
مردم دیگه دست همتی براشون رو شده مفتکی مالشون رونمی فروشن که چندروزبعد گرونتر بهشون بفروشن...

7 7

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 19:11
دوستان بازار با تقاضا یک طرف مواجه شده
به شدت دارن از 3070 مظنه حمایت میکنند 50 درصد دیگه اینجا بخرید
برخی میگن تحلیل های تزدیک به قیمت مظنه بدم وقتی میگم روی چارت گفته 3215 حمایت و 3320 و 3520 مقاومت یعنی بازار برای رونق و تعادل به این شکل عمل کنه در غیر اینصورت با مازاد تقاضا مواجه میشه
3070 حمایت عالی و 3165 مجدد حمایت و 3215 مجدد حمایت و 3320 مقاومت و 3520 مقاومت مظنه هست
حالا شمایی که در 3100 و زیرش پله ای میخری میتونی در 3165 بفروشی ولی اونجا مقاومت ضعیف هر چند به اعتقاد من حمایته

5 7

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 18:56
دوستان ۳۰۷۰ داره حمایت میکنه مجود بخرید همه کف ها رو بخرید و نگه دارید برای سقف چارت

4 4

معمار زیبا پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 19:14
استاد اعظم باسلام
نظری درخصوص اینکه سکه در بورس پایین تراز سکه بازارمعامله می شه ندارین. لطفا دراین خصوص اظهارنظربفرمایید...

7 4

اس محمد زرگر پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 18:54
در حالی که دلار نقدی و دلار طلا از خونه و ماشین خیلی عقبه ، این نادان صحبت از مظنه 2200 میکنه.این کاهش جزیی رو مدیون انس هستی. امروز حواله دلار و درهم افزایش داشت

9 10

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 18:07
با سلام
ظاهرا مظنه ۳۰۷۰ داره شورش رو در میاره، سریع در این نقطه بخرید عجله کنید فرصت نفس ندهید

10 1

Black Water شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 17:47
اقتصاد ایران بدلیل عدم واردات و صادرات عملا یک جزیره جدا شده و در این جزیره هر کسی کالای خودشو به قیمت خودش میفروشه

10 4

شیمی‌دان شکاک یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 17:46
بررسی کنید متوجه میشید که میزان رشد بورس خیلی بیشتر از هرجای دیگه‌اس مسکن طلا و سکه خیلی جاموندن!
اما بالاخره جلو یه آدم خیلی گرسنه هم ده جور غذا و مخلفات هم که بذاری بالاخره اشتهاش کم میشه و یه جایی سیر میشه.
نمیگم بورس بده یا که نرید اونجا
اما سکه و طلا هم جای زیادی داره برای رشد!
اینم از من به شما بزرگواران نصیحت که:
فواره چون بلند شود سرنگون شود.

10 1

Black Water شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 17:45
اگر بانک مرگزی میخاست طلا رو بیاره پایین این دو روز که انس پایین بود زمان مناسب بود ولی به چند دلیل این کار نمیکنه
اول ارزی نداره و ارز صادرات هم نیومده
دوم با بالا نگه داشتن قیمت ارز ،بورس هم صعودی هست ودر جذب نقدینگی
حالا کدوم ادم عاقلی ارز رو میاره پایین.
فقط در صورتی ارز میاد پایین که صادر کننده ها ارز داشنه باشند و نیازمند ریال باشند که ظاهر از بورس تامین میشه .

5 2

ابو عباس نه سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 16:15
توسط بانک مرکزی ابلاغ شد؛
دستورالعمل اجرایی مربوط به تعیین میزان ارز قابل حمل، نگهداری و مبادله در داخل کشور
بر اساس دستورالعمل اجرايی مزبور، حمل و نگهداري ارز (اسکناس) توسط اشخاص حداکثر تا سقف مبلغ 10,000 یورو یا معادل آن به سایر ارزها بلامانع بوده و حمل و نگهداري ارز (اسکناس) برای مبالغ بيشتر از 10,000 یورو یا معادل آن به سایر ارزها توسط اشخاص، صرفاً در صورت داشتن يکی از مدارک شامل: سند موسسه اعتباری، رسید سنا و اظهارنامه گمرکی مجاز خواهد بود.
ضمناً سند موسسه اعتباری و رسید سنا، حداکثر 6 ماه از تاریخ صدور دارای اعتبار می‌باشد و قبل از انقضای مهلت مذکور، دارندگان سند موسسه اعتباری و رسید سنا مکلفند به یکی از اين روش‌ها شامل: واریز ارز مربوطه به حساب ارزی نزد یکی از موسسات اعتباری، فروش ارز به یکی از موسسات اعتباری به نرخ بازار (مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز ETS) و یا فروش به صرافی با درج در سامانه سنا اقدام کنند.
دیگه عزیزان تفسیر با خودتون....

2 5

دکتر پیشگو یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 17:52
انا لل الله و انا علیه راجعون

12 3

بانکدار هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 16:08
با سلام
انس به راحتی بر می گرده به سمت ۱۷۳۰. اگر بتونید بررسی کنید چند وقتی است انس بین ۱۷۳۰و ۱۶۷۰داره نوسان می دهد
فردا افزایش انس را داریم حدود ۱۵دلار و بالتبع بازار داخلی هم میل به افزایش دارد چون دیگر خبرهای خوب هفته گذشته (بحث نفت کش های حامل بنزین به ونزوئلا ‌تحلیل به مذاکرات پنهانی با امریکا )را نداریم
یک سفارش هم به دوستان ؛ قیمت دلار هرات در محاسبات برای پیش بینی فعلا نیاید

13 36

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 16:05
جالبه استاد توهمی میگه آبشده ۳۱۶۵ و ۳۲۱۵ رو بخرید
در صورتی که آبشده ۳۰۷۵ هست
یسری بخت برگشده ی مالدار خدازده هم مثبت میدن
عقل هم خوب چیزیه مغز هم خوب چیزیه
ولی در کل از تمام خریداران محترم سپاسگذارم که به نفع منافع کشور سرمایه و نقدینگی خودشونو میسوزنند تا محمدی ها سکه ۵۲۰۰ و آبشده ۲۲۰۰ بخرن
بده منفی رو حالشو ببر
روز وصال نزدیکه
درپناه حق

8 3

اس محمد زرگر پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 18:50
خیلی جالبه در حالی که دلار نقدی و دلار طلا از خونه و بورس خیلی عقبه ، این نادان صحبت از مظنه 2200 میکنه. این کاهش رو مدیون ریزش انس هستی. حواله دلار و درهم امروز افزایش داشت.

20 3

شاپور سیبیل چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 16:53
روز وصالت منو کشته.
بیستم فروردین گفتی چهل روز دیگه سکه 5200یا 4800 .چهل روز شد 50 روز و......
حداقل یک بیستم مالم به خاطر ترس از ریزش از دست دادم فقط چون جنابعالی وعده سرخرمن دادی

12 4

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 15:58
شاخص بورس امروز با دلار ۲۳هزارتومان مطابقت داره

15 7

آقای امااتور یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 15:48
دوستانی که میگن این هفته انس بالای ۱۷۲۰هست مثبت بدن .وذوستانی که میگن انس این هفته زیر۱۶۸۵کلوز هفتگی میخوره منفی بدن.ممنون میشم

13 4

M. Ozil یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 14:25
یک زمانی سپرده گذاران موسسات تحت نظارت آنچنان مغرور و متکبرانه به سرمایه گذاری خودمون میبالیدیم یجوری خودمون رو زرنگ حساب میکردیم درمانش رانتخواران جوری ۱۲۵۰۰۰میلیارد سپرده ما سپرده گداران خوردن که هنوز هنوز نتونستیم قد راست کنیم
دقیقا همین نقشه در بورس دارن چون هیچ استدلال و منطقی وجود نداره شاخصها اینگونه مثل اسب سرکش درحال رشدن.....!

2 7

رضا جوادی دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 14:03
سلام داداش های گلم لینک گروه تلگرامی رو که چند وقت پیش ساختید در مورد سکه ابشده و ارز رو کسی داره
اگه دارید لطفا به این ایدی تلگرام واسم بفرستید
https://
یا همینجا واسم بفرستید
.

0 0

Chandler یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 22:11
توی طلاگرام براتون فرستادم

0 0

Chandler یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 22:08

9 28

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 13:51
سقف ۳۱۲۰ و ۷۳۵۰
هر نزدیکی به این عدد بفروش
برای ۶۸۰۰ و ۲۹۰۰

15 15

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 13:08
۳۱۶۵ و ۳۲۱۵ فعاله پله ای فقط بخر

2 11

روپولی یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 13:04
سلام.استاداعظم3165برای امروزدیده میشه؟

7 13

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 12:34
با سلام
مظنه بخر برای ۳۱۶۵ اولین هدف

2 1

مهندس الکترونیک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 11:30
?️پیش فروش شاهین سایپا با ۸۰ میلیون/ آغاز پیش فروش یک‌ساله امروز ساعت ۱۴
مجید باقری، قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش:
?تنها ۸درصد شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی امروز در مرحله اول ثبت‌نام حذف شدند.
?سایپا از بهمن ماه تا امروز ۱۲۳هزار دستگاه خودرو به بازار عرضه کرده و ضمن اینکه فروش ما از ابتدای سال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵درصد افزایش یافته است.
?طبق برنامه‌ریزی انجام شده بلافاصله بعد از قرعه‌کشی امروز، راس ساعت ۱۴ پیش‌فروش فوق‌العاده ما آغاز خواهد شد.
?در این پیش‌فروش ۴۰هزار دستگاه از ۹ محصول سایپا عرضه خواهد شد که بازه تحویل آن‌ها یکساله خواهد بود.
?سه محصول سایپا یعنی شاهین، کوییک سال و ساینای سال امروز در طرح پیش‌فروش سایپا به بازار عرضه خواهد شد و مبلغ علی‌الحساب برای پیش‌ثبت‌نام شاهین ۸۰میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

5 2

مهندس الکترونیک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 11:00
به عنوان یک تجربه عرض میکنم، اکثر ما به دنبال این هستیم که ببینیم چه کالایی بازار خوبی خواهد داشت و احتمالا سود خوبی.
همین تشخیص به همراه مطالعه و تحقیق خود شما بهترین خریدها را در بازار سهام به همراه خواهد داشت.به جای خرید اون کالا و نگهداری میشه سهام کارخانه یا شرکت تولید کننده آن را خرید و در هر زمان تمام یا بخشی را فروخت یا به آن اضافه کرد.

5 1

Golden gold پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 10:49
جناب مهندس الکترونیک دیروز از سایت‌هایی صحبت کردید ک تغیرات و خلاصه وضعیتی از سهامداران و شرکتها میده برای تازه کارها
لطف میکنید اون سایتها رو بگید

4 1

Golden gold پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 10:59
تشکر زیاد.

4 1

مهندس الکترونیک یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 10:54
سایتهایی مثل سهامیاب و ره آورد 365 در بخش کامنتهای هر سهام و همچنین پیش بینی ها و تحلیل ها بسیار مفید هستند. بنده بسیار از این دو سایت استفاده بردم

5 1

دکتر پیشگو یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 10:37
فوری:
بورس یک میلیون و صدهزار واحد را رد کرد!

3 3

دکتر پیشگو یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 10:43
این داستان رو من در تاریخ 1398/11/28 ساعت 12:50 گذاشتم تو سایت... بچه های قدیمی سایت یادشونه...

5 1

دکتر پیشگو یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 10:41
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

4 11

دکتر پیشگو یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 10:32
چرا میگوییم بازار مسکن هنوز جای رشد دارد؟
بر اساس گزارش بانک مرکزی از اردیبهشت سال ۹۶ تا اردیبهشت سال ۹۹ یعنی طی سه سال متوسط قیمت یک متر مربع واحد مس**** در شهر تهران حدود ۲۸۰ درصد رشد داشته (کمتر از 3 برابر) و از قیمت ۴.۵ میلیون به ۱۷ میلیون تومان در هر متر مربع رسیده است. این در حالی است که در طی همین مدت، قیمت دلار بیش از 4 برابر و قیمت طلا بیش از 5 برابر شده است. بنابراین میتوان انتظار داشت که بازار مسکن همچنان به رشد خود ادامه دهد.

5 2

آینده بین دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 11:12
دوست بزرگوار طبق فرمایش خودتون مسکن از 4.5 به 17 رسیده و اگر 17 را بر 4.5 تقسیم کنید حدودا نزدیک 3.8 برابر میشه دلار هم از 4 به 17 رسیده و طلا حسابش جداست چون مقدار زیادی از رشدش به خاطر اونس بوده در کل ریال چهار برابر ارزشش کم شده و نه اینکه مارکتها رشد کرده باشن

2 6

دکتر پیشگو یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 10:35
از دو حالت خارج نیست:
یا مسکن هنوز به اندازه دلار و سکه رشد نکرده است یا قیمت دلار و سکه حباب دارد.

4 2

مهندس الکترونیک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 10:29
دوستان گرامی، به عنوان یک تجربه واقعا در بورس معجزه ای به نام سود خیلی خوب وجود داره که بررسی کنید و با مسئولیت و آگاهی خودتون سرمایه گذاری تان را تقسیم کنید که یکی هم بورس باشه.
با نصف سرمایه ای که روی طلا در سال 98 سرمایه گذاری شد، ظرف چندماه از بدو ورود 150% سود نقد بدست آوردم.این مطلب صرفا برای خانگی ها و آماتورهایی مثل بنده هست که مایلند ارزش داراییشون رو حفظ و کسب سود کنند.

6 5

معمار زیبا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 09:58
باصعود بورس دلار هم کم کم بایدشروع به صعود کند.

6 7

ارزونی رو لولو برد یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 09:40
دولت تا تونسته پول چاپ کرده هر شخصی را می بینی دنیای پول دستشه!!!

10 9

سیترین پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 02:29
اینهفته کف قیمتی 3خاهد بود هر عددی نزدیک به این رقم خرید داره واسه اینهفته
تصمیم نهایی با خودتون یا حق

7 4

ارزونی رو لولو برد یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 09:21
این هفته آبشده به ۳ میلیون هم نخواهد رسید هر کاهشی خرید داره

5 6

مهندس رضا هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 08:48
موافقم. حرفت منطقیه

10 14

کاربر جدید 3 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 01:56
دوستان بزارید یک خاطره از همین سایت براتون بگم
تو این سایت اصلا و ابدا به تعداد منفی ها و مثبتها اعتماد نکنید
مدتها پیش یک بار ساعت 2 نصف شب من یک کامنت گذاشتم
و در عرض یک دقیقه 20 تا منفی خورد
به خدا قسم تعداد افراد آن لاین کمتر از 3 نفر بود
و من همان شب فهمیدم که عده ای در این سایت هستند که با اکانتهای تکراری و یا شیوه های هکری به سرعت کامنتهای مخالفان خود را منفی باران می کنند

5 3

دکتر پیشگو یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 10:33
دوست عزیز، مافیای طلا همه جا فعال است.

13 11

کاربر جدید 3 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 01:27
من قبلا زیاد کامنت میزاشتم ولی بعد از مدتی تصمیم گرفتم دیگه کامنت نزارم
امشب هم اگر گفتم که قیمت‌ها پایین میاد دلیلش این بود که
وقتی کامنتها را خواندم دیدم اکثر افراد از روی ترس و هیجان و البته برخی هم از روی رندی فقط میگن بخرید
و توی دل خودم احساس تکلیف کردم و گفتم شاید برخی افراد بی تجربه از روی هیجان خرید کنند و دچار ضرر بشوند
دوستان عزیز ما اگر باعث ضرر و زیان دیگران بشیم پیش خدا و وجدان خودمون مسوول هستیم
من هم که امشب گفتم قیمت‌ها کاهش پیدا می کنه
اگر قیمت‌ها پایین نیاد و من اشتباه کرده باشم مدیون کسانی هستم که به آنها ضرر زده ام
البته علت اطمینان بنده از کاهش قیمت‌ها به این دلیل است که قیمت‌ها واقعا در حال حاضر بالا هستند و فعلا توان بالا رفتن بیشتر ندارند..
البته هر کسی با فکر خودش کار کند
ولی بنده با توجه به سابقه طولانی و البته اطلاعات مختلفی که دارم و همچنین برآوردهایی که کردم کاهش دلار تا 17000 را قطعی می بینم...
ولی نمی دانم این اتفاق مثلا تا چند روز دیگر رخ می دهد
خلاصه اینکه من نه اهل خودنمایی هستم
نه اهل دروغ گویی
و کامنتهای امشب فقط از روی دلسوزی بود
و همانطور که گفتم اگر پیش بینی بنده غلط بود از همه دوستان عذر خواهی می کنم و کار بیشتر از دست بر نمی آید

4 3

مهندس رضا هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 08:52
سلام
ممنون از شما کاربر جدید محترم
این هم بخشی از تحلیل روزنامه دنیای اقتصاد از اتفاقات دیروز که شما اشاره فرمودید:
با اینکه دیروز سکه بیش از ۱۰۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد، بیشتر فعالان این بازار باور داشتند، فلز گرانبهای داخلی برای اینکه از کانال ۷ میلیونی پایین‌تر برود، نیاز دارد که در سطح حمایتی ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی با افزایش خرید مواجه نشود. برخی از تحلیلگران فنی باور داشتند، در صورت شکست سطح یاد شده، سکه توانایی نزول تا محدوده ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را خواهد داشت. این در حالی است که بسیاری از فعالان، باور دارند سکه همچنان توان افزایش قیمت را دارد و خریداران بزرگ به‌دنبال خرید در قیمت‌های پایین‌تر هستند./یکشنبه ۱۸خرداد۹۹

12 2

آرش 1400 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 00:57
دوستان هيچ تحليلگر نمى تواند پيش بينى صد درصد بده تو اين سايت تحليل ميشه بعد جالب اينكه اصرار دارن پيرو نظرشون فروش يا خريد انجام بدى اخه چه اصرارى داريد
والله ما وقتى يكى نظرمون رو ميخواد بعد از اظهار اون هزار بار ميگيم هر چى خودت ميدونى ممكنه برعكس بشه هيچى مععلوم نيست

2 2

مهندس رضا هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 08:55
خب فرمایش شما درسته. البته هر انسانی باید تمام نظریات موافق و مخالف رو بخونه و بعد با فکر و عقل و منطق و اختیار خودش تصمیم بگیره اون هم متناسب با شرایطی که خودش اطلاع داره. نمیشه شما بخری یا بفروشی بعد بگی فلانی گفت نخر یا فلانی گفت بخر. این درست نیست.

10 11

کاربر جدید 3 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 00:53
دوستان من نه مثل استاد اعظم هستم که دایما تو سقف مردمو را مالدار میکنه نه مثل وحید محمدی هستم که وعده سکه 5200 بده ..
بنده ادعا میکنم دلار حتما و قطعا تا نزدیک 17000 پایین میاد.. البته ممکنه تا 16500 هم پایین بیاد ولی من فعلا قول 17000 را میدم
مظنه هم حتما تا نزدیک 2900 پایین میاد
ضمنا اگر حرفم اشتباه بود همین جا کامنت میزارم و از همه دوستان عذرخواهی می کنم و میگم غلط کردم

2 8

کاربر جدید 3 2050 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 01:29
ممنون کاربر زیر آسمون عزیز

1 9

زیر اسمون پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 01:25
لطف میکنید حتما از نظرات شما استفاده میکنیم درسته هیچ کس نمیتونه صد درصد بگه هر کسی به اندازه دانشی که داره و در مورد دلار حتما نظرتون رو اعلام کنید واسه خرید ممنون

3 8

کاربر جدید 3 2050 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 01:03
به هر حال من خدا نیستم ممکنه 1 درصد حرفم اشتباه باشه ولی 99درصد روی حرفم اطمینان دارم

11 4

آرش 1400 یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 00:59
دوست عزيز قول نده
ضمنا عذر خواهى چه فايده داره بعده مرگ سهراب

14 1

آرش 1400 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 00:50
با تمام احترام متاسفانه تو اين سايت همه اساتيد صرف نظر از وحيد محمدى كه كلا رد داده مابقى حتى كاربر محترم استاد اعظم هم هيچ يك از مولفه هاى تحليلگرى رو رعايت نكرده چرا كه در واقع اين بزرگوارن اصولا تحليگر به معناى واقعى نيستند و فقط قصد خودنمايى بر اساس شانس رو دارن وجالب اينكه در بعضى مواقع به دنبال مقصر هم در تحليل نادرست خود مى باشند
هنر تحلیل گر، چه به دنبال چرا ها باشد، چه به دنبال آینده نگری، این است که علاج واقعه را قبل از وقوع بکند یا حداقل هشدار بدهد اما متاسفانه خیلی از تحلیل گرها مانند کارشناسان برنامه های فوتبالی تلویزیون هستند و یا بدتر، مثل آن شخصیت رمان گالیور که بعد از رخ دادن حادثه می گفت، دیدید، من نگفتم؟ حال آنکه اصولا همه حالت های ممکن را بیان می کرد که می توانست رخ دهد و قطعا یکی از آنها به هر صورت، رخ خواهد داد!
یادمان نرود، تحلیل، گزینه های روی میز برای تصمیم گیری را کمتر می کند، نه زیادتر…. کم اما مهم ام آرزوست…

3 5

داود 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/17 ساعت 13:28
سلام به نظر بنده منتظر خرید زیر گرم۷۰۰باشید.دوستان از حد ضرر و حد سود غافل نشید.دولت برای فروش طلاهای ونزوئلا نیاز به ارقام بالاتری در طلا دارد.چون باید اضافه حقوق پرسنل دولت را در برج ۴ پرداخت کند.پس بازار در کل سعودی هست.

0 0

مردم یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 01:04
شما هنوز دنبال طلای ونزوئلایی؟؟؟؟؟خخخخخ

11 22

محسن 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/17 ساعت 21:13
این بچه های تازه به دوران رسیده که بانک مرکزی افسار بازار رو به دستشون داده بازار رو نابود میکنند و به رکود عمیق خواهند برد (این جمله رو به خاطر بسپارید)
عدم عرضه و کاهش قیمت با پارامترهای نمودارها در تضاد هست
شما فقط طبق الگویی که میگم عمل کنید
هدف مظنه 3520 همچنان فعال هست

2 6

زیر اسمون پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 01:31
حتما انس جهانی دست چهارتا بچه دادن که آمده پایین عجب آدمهای بیخیالی چارت استاد خراب کردن دادنش دست بچه‌ها شما به بزرگواری خودت ببخش استاد میگیم بدنش بازم دست بزرگا

10 13

علی 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 00:12
استاد اعظم شما بارها سیگنال اشتباه دادی و هر روز بخر بخر راه انداختی
مظنه 2800 بود گفتی بخر تا 2550 ریخت
مظنه نزدیک به 3200 بود گفتی بخر
تا 3000 ریخت
باز دوباره دارید سیگنال خرید می دی؟
یعنی چارت شما نمی فهمه که دلار 17700 خرید نداره
ابشده بالای 3000 خرید نداره
سکه بالای 7 میلیون خرید نداره
دوستان عزیز
مظنه زیر 2900 بخرید..
تا حداقل 200 خط سود کنید و بتونید روی 3100 بفروشید.
برای چی می خواهید با پولتون قمار کنید..
بعضی دوستان دایما میگن نقدینگی زیاد شده نقدینگی زیاد شده
بابا حواستون کجاست؟
دلار از 3500 رسیده به 17700!!!

3 9

کاربر جدید 3 2050 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/18 ساعت 00:44
اولا که مظنه حتما 2900 میشه
ولی اگر بر فرض محال مظنه 2900 نشد من شخصا میام میگم غلط کردم
من مثل بعضی ها نیستم هر روز سیگنال غلط بدم و از رو نرم


اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا