اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

طلا؛ مطمئن ترین سرمایه گذاری بلندمدت

به گزارش سایت طلا و به نقل ازخبرگزاری کیتکو، نظرسنجی گالوپ اعلام نمود که از هر ۶ آمریکایی ۱ نفر طلا را به عنوان بهترین مورد در سرمایه گذاری بلند مدت انتخاب می کند. بحران ویروس کرونا آمریکایی ها را از بازار بورس و سهام ناامید کرده و اشتهای آنها را برای مستقلات، طلا و حفظ کردن حساب های بانکی افزایش داده است.


9 اردیبهشت 1399

طلا؛ مطمئن ترین سرمایه گذاری بلندمدت

به گزارش سایت طلا و به نقل ازخبرگزاری کیتکو، نظرسنجی گالوپ اعلام نمود که از هر ۶ آمریکایی ۱ نفر طلا را به عنوان بهترین مورد در سرمایه گذاری بلند مدت انتخاب می کند.
بحران ویروس کرونا آمریکایی ها را از بازار بورس و سهام ناامید کرده و اشتهای آنها را برای مستقلات، طلا و حفظ کردن حساب های بانکی افزایش داده است.
تازه ترین روش سرمایه گذاری بلند مدت در این ایام بار دیگر املاک و مستغلات بود چراکه ۳۵ درصد از آمریکایی‌ها این گزینه را انتخاب کردند. این آمار بر اساس نظرسنجی گالوپ ارائه شده است. از سال ۲۰۱۳ تاکنون املاک و مستغلات برترین گزینه سرمایه گذاری در آمریکا بوده است.

طلا؛ مطمئن ترین سرمایه گذاری بلندمدت

در مقابل بازار بورس و سرمایه های مشترک محبوبیت خود را از دست دادند و تنها ۲۱ درصد از آمریکایی ها این گزینه را برای سرمایه گذاری بلند مدت انتخاب می نمایند که این میزان از سال گذشته ۶ درصد کاهش یافته و از سال ۲۰۱۲ تا کنون در پایین‌ترین میزان خود به سر می برد.
بنابر این نظرسنجی آمریکایی ها تمایل چندانی به دنبال کردن بازار بورس یا سرمایه های مشترک برای سرمایه گذاری بلند مدت ندارند و دلیل آن تحت تاثیر قرار گرفتن بازار این کشور درپی شیوع ویروس کرونا از ماه گذشته بوده است
ولی باید به این نکته نیز اشاره کرد که بازار سهام و سرمایه های مشترک با وجود کاهشی که داشته اند همچنان دومین گزینه سرمایه گذاری بلند مدت به حساب می آیند.

طلا؛ مطمئن ترین سرمایه گذاری بلندمدت
طلا و ذخایر حسابها در نظرسنجی امسال شاهد افزایش بودند ۱۶ درصد آمریکایی ها طلا را انتخاب کرده‌اند و ۱۷ درصد آنها حفظ کردن حساب های بانکی را. تقریباً از هر ۶ آمریکایی ۱ نفر به حفظ حساب های بانکی در حدود ۱۷ درصد و یا خرید طلا حدود ۱۶ درصد به عنوان سرمایه گذاری بلندمدت نگاه می کنند. برای طلا این میزان از سال پیش ۲ درصد افزایش داشته است به خودی خود خبر از تمایل آمریکایی‌ها می دهد.

طلا؛ مطمئن ترین سرمایه گذاری بلندمدت
افزایش تمایل به طلا همچنین به قیمت‌های طی سال گذشته نیز بر می گردد. طلا از آوریل سال ۲۰۱۹ تاکنون ۳۵ درصد افزایش داشته است و در زمان نوشتن این مقاله هر انس آن با بیست و سه صدم درصد کاهش در روز باقیمت 1725/60 دلار معامله می‌شود. این امکان وجود دارد که با از بین رفتن بیماری کرونا تمایل آمریکایی‌ها برای سرمایه‌گذاری نیز تغییر یابد. در سال ۲۰۱۱ پس از بحران اقتصاد جهانی که تاثیر بسیار زیادی بر روی بازارهای سهام و ارزش املاک داشت طلا به عنوان برترین عامل سرمایه گذاری به حساب می آمد. در نظرسنجی های سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ طلا به عنوان اولین عامل سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شد. در آن زمان ۳۴ درصد از آمریکایی ها بر این باور بودند که طلا برترین مورد در سرمایه گذاری بلند مدت است. این نظرسنجی گالوپ در سال ۲۰۲۰ که به صورت سالانه منتشر می شود از ۱ تا ۱۴ آوریل و با در نظر گرفتن ۱۰۱۷ نفر آمریکایی به انجام رسیده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد